הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 26.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום מתאים לתכנן או לצאת לנסיעה. היום צפויים מצבים בהם תוכניות ישנות יוצאות אל הפועל. מצב רוח אופטימי יעזור לכם להגשים מטרות. אנשים הקשורים במקצוע בו אתם עוסקים, יגלו עניין צמוד בכם ובכל מה שאתם עושים. אל תתביישו לנצל ידע מוקדם שמגיע אליכם כדי להפיק המקסימום מהמצב החדש. כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת כפיים. אם כך תעשו, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם.


בעבודה יש צורך בשיחה עם מי שממונה עליכם כדי להבהיר עמדות ולקדם עניינים. מפגש אישי יתרום רבות. אל תדחו! מה שנראה בשלב זה כמשימה קשה במיוחד, יעבור בקלות מפתיעה. בשורות משמחות יגיעו מחו"ל. חידוש קשר שהיה נדמה לכם שהגיע לקצה דרכו- הכרחי, למרות אי נעימות מסוימת שכרוכה בדבר. התפתחויות מפתיעות צפויות בקרוב. אל תניחו לבעלי אנרגיות שלילות להפריע לכם בהשגת מטרותיכם או בהגשמה העצמית שלכם.

אי הבנות, עימותים וקצרים בתקשורת, ילוו את היום זה, שתחכו לסיומו בקוצר רוח. שום דבר לא הולך כמתוכנן. אורחים מגיעים אליכם, גם אלה שהחליטו על ביקור ספונטאני. כל מה שרציתם היה בעצם הזדמנות לנוח אבל הדבר לא מתאפשר. אתם גוררים את השעות ומחכים שישתרר שקט. קשה לכם להיסחף, לזרום וליהנות, גם כשהדברים מגיעים אליכם מתחת לאף. מאידך, צפויה משיכה פנימית חזקה הודות לחושניות רבה.



יתכן עימות קצר עם מישהו קרוב שמנסה לעזור אבל לא עומד בסטנדרטים. זכרו! לא כולם יכולים לעמוד בקצב שלכם. בן הזוג מאכזב. צפוי וויכוח עם אדם שתמיד נעלם ברגע הקריטי. ייתכן כי הדחקות כמוסות תמצאנה את פתרונן בשאלת חלום. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת השפן, כלומר [על פי שיטתם]: רגישים הזקוקים לחום, ביטחון והגנה. בעלי קסם אישי ונטיות אמנותיות. נאמנים וישרים. מפגש חברתי שתוכנן כבר מזמן, יתרחש בשעות הערב. זאת תהיה הצלחה גדולה יותר מהצפוי.


קשה לכם לקבל את העובדה שלאנשים אחרים יש דעות אחרות ולא כולם צריכים לנהוג בדיוק לפי הסטנדרטים שלכם. יתכן עימות במידה ולא תדעו לסגור את הפה כשצריך. הצורך הכפייתי לשלוט בסביבה מבטא חולשה ולא חוזק. טיפ יעיל לעבודה וגם למשפחה. זכרו כי מנהיג אמיתי יודע להשיג את מטרותיו ולהפעיל את הסובבים אותו בצורה חכמה. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת התיש, כלומר [על פי שיטתם]: אסרטיביים, מרשימים בהופעתם, מצליחנים, מתחברים היטב אל אור הזרקורים והבמות.

יום טוב במיוחד בו אתם מרגישים סיפוק אישי והגשמה ומוכנים להתמודד באומץ מול כל מצב חדש שייווצר. התרגשות פנימית נותנת לכם עוד יותר כוחות מאשר יש לכם באופן רגיל. היום תפגשו אנשים חדשים שישפיעו עליכם. צפויה נסיעה חווייתית למקום חדש ומרוחק. למיטה תגיעו מאוחר מאוד, עייפים אך מרוצים. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת התאו, כלומר [על פי שיטתם]: שנונים, יצירתיים ומקוריים. שאפתניים ובעלי כושר ארגון ומנהיגות. מפתחים קריירה בכנפי כלכלה שונים.


אתם מתלבטים בנוגע להצעה שעשויה לשדרג את הקריירה שלכם. אין סיבה לבהילות וכדאי להגות בה לילה או שניים. העומסים והלחצים שאתם נדרשים לעמוד בהם אינם קלים לכם. מאבק על נושא עקרוני שמתרחש סביבכם ימשוך את תשומת ליבכם. יהיה לכם קשה לא לנקוט עמדה. קחו בחשבון שאחד מהצדדים עומד להיפגע. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו מישהו מנסה לאחז את עיניכם. כדאי לפקוח עין חשדנית על הסובבים אתכם. מצב של כבדהו וחשדהו.

יש אהבה באוויר ואם אתם לא תפוסים יש סיכוי טוב שבקרוב תהיו. ההרגשה של משהו מלהיב וחדש שעומד להתרחש היא אמיתית ואתם רק צריכים לדאוג להיות במקומות הנכונים. אל תבזבזו עוד ערב בבית. צאו לבילוי עם חברים או אפילו לבד. לא תתאכזבו! גלו מחדש את הכישורים החברתיים הטבעיים שלכם. אנרגיה קוסמית מייצגת קשרים טובים עם ילידי מזל טלה, כמו גם מהלכים ספונטאניים הצופנים מזל והצלחה.


יום טוב מבחינה כלכלית. צפויה לכם הצלחה הקשורה לנסיעות עסקים. חפשו את האנשים שיכולים לתת לכם גב. נושאי עבודה יעסיקו אתכם משך רוב שעות היום. צרו סדרי עדיפויות ובשום פנים ואופן אל תביאו את העבודה הביתה. לפנות ערב מוטב לנקות את הראש ביציאה לבית קפה או מסעדה. אנרגיה קוסמית צופה את הצורך בביצוע פעולה נמרצת וחותכת בתחום שבינו לבינה, כמו גם במישורים העוסקים בהגשמה עצמית.


אנרגיה קוסמית מסדרת לכם יום מוטרף. אתם גוררים את בן/ת הזוג שלכם לתוך התוהו ובוהו הפנימי שאתם חווים היום. יתכנו עימותים ומריבות. הצד השני לא בדיוק מבין מה רוצים ממנו. חוסר השקט נובע מרמזים בעלי משמעות כפולה שמגיעים אליכם מכל מיני אנשים, שיש להם השפעה רבה על עתידכם המקצועי. כדאי שתצאו מהמתח ותסמכו על עצמכם. בוודאי לא להוציא את הלחצים בבית!

אירוע קוסמי מרעיף עליכם צירופי מקרים ממוזלים. נושאים שאתם חושבים עליהם מזה זמן רב, קורמים לפתע עור וגידים בעזרת אדם חדש שפורץ לחיים שלכם בסערה. אדם זה מגיע בגלל סיבה מסוימת שמהווה מכנה משותף ראשוני, אולם הקשר יתפוס תאוצה לכיוון לא צפוי. מחווה מפתיעה תגרום לכם לשנות נקודת מבט. מישהו מנסה לשכנע אתכם לפנות אל מסלול שאינכם סגורים עליו. גם אם לפתע אתם מתפתים, רדו מזה.


קל לכם לעשות שינויים בתחומים מסוימים אבל הגמישות המחשבתית נגמרת בפתאומיות במקומות בהם אתם מרגישים 'צודקים'. כמעט בלתי נמנע מלהיכנס לוויכוחים עם אנשים קרובים בנושאים יומיומיים שלמעשה הם חסרי חשיבות. מאבקי הכוח מתישים את כל המעורבים בדבר. כל שאתם זקוקים לו היום הוא להתחבר עם נופים קסומים, ועם תחושה של חופש ומרחבים פתוחים. בשעות הערב, האווירה תשתפר.

מאמרים קשורים

Back to top button