הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 5.10

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מייחלים לקשר רציני אך לא ממש תופסים יוזמה. שום דבר לא קורה כאשר כולם רדומים. עליה במתח ותחושה של בלבול רגשי מאפיינת את של שעות היום. כדאי לנסות ולגלות סבלנות כלפי הסביבה. מצב הרוח קרבי עלול לגרום לעימותים. ויכוח שיתפתח משטות עלול להתדרדר. דרושים וויתורים משני הצדדים על מנת להגיע להבנה מינימאלית. יש לגלות משנה זהירות בשיחות עם הסובבים אתכם.


המשיכה שלכם לריגושים גורמת לכם להיקלע לנסיבות שמסבכות את החיים. רצוי להאט את הקצב ולקחת את אירועי היום בקלות. מבחינה מנטאלית אינכם במיטבכם והבעיה נעוצה בדאגנות יתר. הרצון לשפר את המצב גורם לכם לנקוט בפעולות משוללות יסוד הגיוני. טיפ: חלוקת תפקידים ויעילות, ישפרו את ההרגשה הכללית. אנרגיה טובה נושבת היום במפרשי ספינת האהבה שלכם, אך עליכם מוטל לנסות להשתחרר מעכבות ומעצורים.

יש לכם יכולת להקשיב ולעזור לאנשים אחרים, לעיתים על חשבון זמנכם הפרטי והחיוני. במסגרת הכישרון שלכם לייעץ לאחרים מה לעשות עם החיים שלהם ואיך לחלק את הזמן בצורה חכמה יותר, כדאי גם לכם ליישם את העקרונות החשובים הללו. תוכלו להפיק הרבה יותר מעצמכם ומאחרים כאשר יתקיים איזון בין קבלה ונתינה. צפויה ידידות מאושרת עם מכר חדש.



הרומנטיקה לא בדיוק בראש שלכם, אך דווקא עכשיו, כשאתם מורידים לחץ ונרגעים- זה קורה. חשוב שתזכרו לא לכפות שום דבר על אף אחד ולא 'להפעיל שרירים'. אמצו גישה אובייקטיבית פתוחה ומאפשרת כדי לתת לדברים להתפתח בקצב שלהם. שינוי מיוחל מגיע לתחום הזוגיות וכך גם בתחום הרגשי. צפוי מידע מפתיע ומועיל. אדם שהתחרה בכם מוצא לעצמו אתגרים חדשים. נסו להתייחס לזה בשלווה מבלי לשתף אחרים בעניין.


תחושת הביטחון שלכם מעורערת ואתם חשים שעומד לקרות משהו דרסטי. תשומת הלב שלכם נדרשת במספר תחומים וקשה לכם לחלק את האנרגיות בצורה יעילה. נראה כי קשר הפכפך בו הייתם מעורבים מגיע לסיומו ויש מקום לצפות לתחושות של הקלה. עכשיו, כאשר השטח "נקי" תוכלו להתמקד יותר בצרכים שלכם. לשיפור ההרגשה מומלץ לנסות טיפול ספא כלשהו.

השפעתו של יסוד האדמה על כוכב מרקורי השולט בכם, מעוררת מעין מעיין נעורים והתרפקות על העבר. יחסים עם אדם מרתק שקרוב אליכם, מעסיקים אתכם ומעיקים עליכם. חוסר שקט פנימי מדיר שינה מעיניכם בלילות. עליכם למצוא דרך להירגע. מדיטציה, יוגה או כל שיטה אחרת- תתאים. רק אחרי שתצליחו להוריד במידה ניכרת את רמת הכעסים והחרדות, יש טעם למצוא זמן לשיחה בארבע עיניים.


המצב בתחום התעסוקתי משתפר להפליא. הדרישות והלחצים יורדים וגם יחסי האנוש עוברים מטמורפוזה. הדבר דורש מכם מאמץ והשקעה לא מבוטלת של זמן. ככל שהסערה הפנימית נרגעת, כך יש לכם יותר ויותר אנרגיות להחצין ולאפשר לאחרים ליהנות מהצדדים היותר אטרקטיביים שלכם. אל תחששו ללחוץ על מי שצריך ולהפעיל תבונה, נחרצות ואסרטיביות.

אורחים מגיעים אליכם באופן לא צפוי ומעניקים לכם אפשרות לביטוי עצמי. אתם מגיעים לתובנות חשובות. מישהו שאתם מושפעים ממנו, נמצא בנסיעה במקום רחוק יחסית. עובדה זאת גורמת לכם להרגיש את היכולות שלכם להתנהל באופן עצמאי ויצירתי גם ללא 'תמיכתו'. גילוי מעניין הדורש מחשבה. אין ספק שיש צורך דחוף להסיק מסקנות. אל תהיו כה קדושים ותמימים כאשר מדובר בקשר עם אדם מתוחכם ומניפולטיבי.


אתם מקבלים 'שטיפה' מאדם סמכותי שמראה לכם את החסרונות והמלכודות בדרך בה התנהלתם. כיוון שאין לכם בעיה לקבל ביקורת בצורה יצירתית, אתם מצליחים ליישם כמה עקרונות חשובים כבר עכשיו. איפוק גורם לכם לסיפוק ולהעצמה פנימית. האמת נמצאת בדברים מעשיים ותועלתניים, וזה אומר שאתם צריכים להימנע מנתיבים הזויים וחסרי תכלית. אדם שאתם מכבדים מעניק לכם עצה טובה. ברגע בו תתחילו ליישם את דבריו יצוץ מי שיטען כי אתם מקפחים אותו.


גולת הכותרת היא תחושת הזוגיות המפעימה. הכול נראה לכם נפלא כי אתם מרגישים אהובים ומחוזרים וזה עבורכם העיקר. אל תתנו לאף אחד ולשום דבר להעכיר את האווירה. מצב הרוח מצוין. מצב הכוכבים מראה כי במהלך הסוף שבוע אתם מבלים הרבה מחוץ לבית. לעולם אל תכפו על עצמכם נזירות והתנזרות. כל דיכוי הוא בבחינת חטא. בילוי במועדון ריקודים יהווה בחירה אולטימטיבית עבורכם, ביום זה.

שמועות עקשניות שמגיעות לאוזניכם גורמות לכם לשנות פאזה כלפי אדם בו אתם מתעניינים על רקע רומנטי. אתם צפויים להשתתף באירוע בו תמשכו הרבה מאד תשומת לב. כדאי לשים לב למה שקורה ברקע. נסו למצוא אדם קרוב שיעזור לכם לבדוק את הנעשה, גם מתחת לפני השטח. אם אתם מאצילים מסמכותכם לאחרים, אל תמנו לעצמכם סגנים חסרי תבונה.


אתם מוצאים את היכולת להתאהב בעצמכם מחדש, וזאת לאור העובדה שאתם קוצרים הצלחה בתחום חדש לחלוטין. האינטימיות גם היא מגיעה למקומות טובים עוד יותר מאשר בעבר. אתם מצפים להרבה מאוד ממערכת היחסים ובדרך כלל יש לכם ביקורת. היום, אפשר לומר, אתם חשים כי הבנתם כיצד לגעת באושר. גם אם אינכם מאמינים בקיומו של עולם הנסתר, כדאי לכם להצטרף לחוג אנשים העוסק בנושא.

מאמרים קשורים

Back to top button