הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 6.10

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום רומנטי. האפשרויות פשוט 'דופקות' לכם בדלת. תחושת החופש והעוצמה הפנימית שלכם בסימן עליה, מה שגורם לכם לחפש הרפתקאות וריגושים. היו ערניים לנעשה סביבכם ואל תסגרו שום דלת. למי שנמצא במערכת זוגית- יום נפלא למימוש התקשורת ההדדית בכל הרמות. יסוד האש מזרים אליכם שפע של אנרגיות. זו בשורה גדולה עבור אלה מכם שזקוקים לתוספת של ויטאליות.


אתם חווים זוגיות יציבה וזורמת. יש ירידה בלהט אך האינטימיות מספיק חזקה ומספקת כפי שהיא. אל תצפו לזיקוקי דינור. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט ורומנטי. לפנויים צפויה היכרות מעניינת ששווה בהחלט שתקדישו לה קצת יותר מהרגיל. הימנעו מהפעלת הביקורתיות שקפצה עליכם לאחרונה. פטפוט מיותר עלול לעלות לכם ביוקר. אל תסגירו סודות לידי מי שלא יודע לנצור אותם.

אתם בהחלט יכולים לטפוח לעצמכם על השכם. כושר השכנוע ויכולת הביטוי שלכם מביאים לכם שפע של הצעות. מסרים אמינים שאתם שולחים לאדם מסוים, ינבטו בבוא הזמן. אין טעם ללחוץ על מי שאינו מוכן עדיין. ובינתיים, המשיכו לפעול ללא ליאות בכיוונים האישיים שלכם והשאירו את כל האפשרויות פתוחות. צפויה בשורה נפלאה הקשורה במשפחה.



יום אופטימי. הפנו את האהבה והרוך שלכם כלפי האנשים המתאימים, במיוחד אלה שעומדים לצידכם לאורך כל הדרך. נסיבות החיים מאפשרות לכם לבחור ועליכם לעשות זאת בזהירות ומתוך ראייה רחבה של הדברים. תתפלאו, אבל יהיה לכם קל יחסית להחליט החלטות ולהיות אסרטיביים. כפי שהבנתכם כבר, זהו יום עם בהירות מחשבתית יוצאת מן הכלל. צפויה הצלחה גדולה בקטע רומנטי חדש.


תופעה קוסמית מעודדת אתכם למקם את מרכז הכובד של היום הזה בבית דווקא. עניינים דחופים דורשים את מלוא תשומת לבכם. חשוב לפעול מתוך יעילות ולהקפיד על אסרטיביות במיוחד בקשרים עם מכרים טריים. בתחום האישי- יש מי שעושה רושם כאילו מנסה להתקרב אליכם אך בעצם הרעיון הוא להשתמש בכם לצרכים אישיים. חשוב שתראו את המגבלות ותבחרו רק את מה שבאמת מתאים לכם.

מישהו שמתקשה לקבל החלטות, אומר כי הוא מוכן לתמוך בכם. כדאי שתמתינו, זה לא סוף פסוק. טיפוס ווכחן אומר את ההיפך מאשר יש ברצונכם לשמוע. אם תעמדו על עקרונותיכם, הוא ייאלץ להתקפל. מישהו מוכר לכם סיפורי אלף לילה ולילה. כדי לחשוף אותו, הניחו לו להאמין כי קניתם אותם. אנרגיה טובה נושבת במפרשי ספינת האהבה שלכם. המרו על פגישות עיוורות, אין לכם מה להפסיד.


צצה הזדמנות נהדרת למצות את היכולת הרומנטית שלכם ולהקסים כל מי נמצא ברדיוס קרוב. כל מה שאתם צריכים ללמוד לעשות זה לתכנן טוב יותר את זמנכם ולא להתפזר על מאה ואחד תחומים בו זמנית. הרושם אתם יוצרים אצל אחרים לא מממש עוזר לכם להתקדם. טיפ: מיקוד וריכוז ישנו את פני התמונה כולה. צפויה לכם עזרה נדיבה מצד גורם המושך בחוטים.

למרות טיפוסים מעצבנים, אתם רגועים הרבה יותר מאשר הייתם בימים האחרונים. הביטחון העצמי חוזר אליכם בגדול וכך גם המחשבות החיוביות. הפכפכות בנתיב חייכם לא משפיעה עליכם כמו בעבר. אתם שומרים על אופטימיות ופתוחים להצעות שאו טו טו יגיעו וגם יפתיעו. יופי של גישה. ייתכן קיפאון מסוים ביחסיכם עם אדם שאתם מחבבים. הניחו לדברים להתגלגל.


אתם חשים מתח כלפי מישהו בסביבתכם הקרובה. ייתכן כי הרקע לתחושות אלה שונה לחלוטין ממה שנראה על פני השטח. אין זה מאבק כוחות קלאסי. שווה לבדוק את העניין לעומקו. נסו לא להסתבך יותר מידי בפעולות ראווה שאינן מובילות לשום מקום טוב, מלבד רושם על הסביבה. תהיו ענייניים! בשורות טובות בדרך אליכם. מישהו רומז כי התגעגע אליכם וכי הייתם חסרים לו. בהחלט אמירה שתצטרכו לטחון ולנתח.


אל תעבירו על עצמכם ביקורת. יש כבר מי שעושה את זה ואינכם זקוקים לעוד 'ירידות'. גם כך, האגו שלכם שפוף למדי היום. עליכם להמשיך ולזרום כאילו הכול בסדר, למרות שיש לכם הרבה נושאים חשובים ודחופים למדי לטפל בהם. החליטו על סדר עדיפויות! אם תחדרו עמוק אל נפתוליו של התחום הרגיש והאינטימי, תצמח מתוככם אהבה באופן טבעי.

אנרגיות טובות מגיעות אליכם היום מכל עבר וגם יש מי שמפרגן בגדול. בקטע החברתי המצב כלל לא רע- אומנם אתם לא מתקדמים בכיוון של ביסוס קשר רומנטי, אבל הקשרים החדשים שהתחלתם לפתח, תורמים לכם הרבה סיפוק והנאה. אז פשוט תזרמו עם זה ותסמכו על עצמכם שתדעו למצות את הטוב מכל מצב. איש אינו רשאי להכתיב לכם כיצד לממש את חייכם. התרחקו מאנשים שאינם מבינים זאת. מכל מקום, אל תתקפלו בפניהם.


יום של געגועים וכמיהה לרומנטיקה. סוף השבוע הביא עימו מחשבות והרהורים מתסכלים. זיכרונות מציפים אתכם ולמרות שברור לכם שאתם צובעים אותם בצבעים ורודים של נוסטלגיה, בכל זאת די קשה לכם להתמודד. כדאי שתפסיקו לרחם על עצמכם וצאו מהבית! צפוי מפגש חברתי מרגש. דעו כי המציאות כבר נמצאת כאן, אינכם חייבים לצאת להשיגה. אם תתנערו ותיפטרו מחלומותיכם, תוכלו לעוף עד קצווי שמיים.

מאמרים קשורים

Back to top button