הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 7.10

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום הצופן בחובו הפתעות למי שמוכן להסתכן. אתם לא אוהבים ללכת בתלם ולמרות שעיקר הזמן מופנה לתחום העסקי, אתם לא לגמרי אדישים לחיזורים. פה ושם אתם מתאהבים, אבל יש דברים שמפריעים לכם וגורמים לכם להימשך לכיוונים שנראים לכם מלאי הבטחה. לעיתים תכופות, הפיתוי נשאר בגדר פנטזיה. מותר לחלום, לא? הרקיע מבשר על תקופה סוערת ועתירת ריגושים רומנטיים.


עניין מביך מסוים מגיע לקיצו המיוחל. יש לכם תמיכה מבני המשפחה. אם אתם צריכים לגייס בדחיפות סכום כסף גדול למדי, יש לכם כמה מקורות לבחור מהם. זכרו כי אין ארוחות חינם. תתבקשו לשלם במועד מאוחר יותר. בתחום הרומנטי יש רגיעה. אתם מוטרדים מידי מכדי להתעסק בעניינים שבינו לבינה, אך הרקיע חוזה קשר רומנטי מפתיע בזמן ובמקום הכי פחות צפויים.

יום טוב בו לא מעט אופציות חדשות מזדמנות לכם. עליכם להקפיד לבחור מתוך המכלול את מה שהכי קורץ, תוך כדי לקיחת סיכונים מחושבים. אל תהיו פסיביים. הגיע הזמן לנקוט ביוזמה ולהתקדם קדימה בכל הכוח. אל תתייחסו להפרעות חסרות משמעות שיעלו במהלך הדרך. אחרי שיהיה לכם ברור לאן אתם הולכים, שום דבר לא יעצור בעדכם. הרקיע מייעץ לכם לנקוט פעולה בעניין משמעותי ולא להמתין לדברים שיתרחשו מאליהם.



נמאס לכם לקבל תכתיבים מאחרים ויש סכנה שתתפרצו על מישהו שיהווה בבחינת 'הקש ששבר את גב הגמל'. נסו להתאפק ולא להוציא את כול התסכולים שלכם על האנשים הלא מתאימים. בפעם הבאה שמישהו נוקט בצעד שלא נראה לכם מוצדק, הגיבו בו במקום ואז זה יהיה לפחות בפרופורציה הנכונה וכלפי האדם הנכון, כדאי להירגע. הרקיע קובע כי גישתכם אל המציאות מושפעת מהרהורי הלב ולא מקולו של ההיגיון. אגב, לא שזה רע.


בעבודה העניינים יגעים ויש לכם הרגשה שאתם עובדים קשה מידי ולא מקבלים מספיק בתמורה. זה מתסכל אתכם אך הפתרון אינו מצוי אצלכם. הקטע הוא לגלות אסרטיביות כלפי הנוגעים בדבר ולהחליט מראש היכן עובר הקו האדום. בתחום החברתי צפויה התפתחות חיובית. רומן חדש נמצא בפתח עם אדם שחזר לאחרונה ממרחקים. אתם מקיימים יחסים נפלאים עם כוכב האחראי על האהבה, אך מתגוששים עם רכיב קוסמי האחראי על התקשורת.

אתם צפויים ליום שמתחיל באווירה רגועה, אך מקבל תפנית סוערת בהמשך. מתח ועצבים משפיעים עליכם מאוד ומורידים את מפלס מצב הרוח לשפל. כדאי לקיים שיחת בירור באווירה רגועה ולמצוא את העיתוי המתאים לכך. צפויה נסיעה חשובה בעתיד הקרוב ואתם עסוקים בתכנונים. אל תפתחו יותר מידי ציפיות. ישנם עוד אנשים המעורבים בעניין וגם להם יש זכות לדעה משלהם.


נושאים כספיים מעסיקים ומדאיגים אתכם, אך בשורות טובות צפויות להגיע אליכם ממש בקרוב. אתם צריכים לשמור על ראש פתוח וזקוקים למישהו שידריך אתכם. אל תמהרו לבחור אדם רק על סמך רושם חיצוני וראשוני מוצלח. לעיתים תכופות אתם נוטים להאמין לכל אחד. יש מי שינסה להרשים אתכם. בדקו היטב את המניעים. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני עומד יציב על מקומו ואינו משנה את כיוונו חדשות לבקרים.

תופעה קוסמית עלולה להוליד רעיונות שאין סיכוי להגשימם. אתם חשים חוסר אונים, במידה מסוימת, מול הקטע הקרייריסטי. חפשו פתרונות יצירתיים שמתאימים לכם. חשוב מאוד להתייעץ עם חברים אך יותר חשוב לשמוע את הקולות הפנימיים שיתנו לכם תשובה ארוכת טווח. אתם טיפ טיפה מקובעים במחשבה שלכם, אבל שינוי אפשרי ואף הכרחי יביא אתכם למקום בו אתם רוצים להיות.


נורא חשוב לכם "לספק את הסחורה" ולהיות בסדר עם כולם. היום קצת קשה לכם למלא את כל המטלות. מה שנקרא 'עייפות החומר', אך הקסם האישי שלכם לא מאכזב ואתם מצליחים להרשים שותפים לעבודה. אתם יכולים להיות גאים בהישגים שלכם עד כה ובמיוחד בתקופה האחרונה. אז אם יש מי שמעיר לכם הערות סרקסטיות, תדעו מול מי אתם עומדים והכינו תשובות מראש.


אם אינכם חשים במיטבכם, תנו לעצמכם הזדמנות לנוח ולאזור כוחות מחודשים. הצעות לבילויים מומלץ לדחות למועד מאוחר יותר. הנחישות שלכם לעמוד בכול ההתחייבויות גורמת לכם לתחושת לחץ. בשעות הערב יחול שיפור לטובה בהרגשה הכללית. שמחה ומרץ ילוו אתכם ומי שיבחר בכך יוכל לבלות עד השעות הקטנות של הלילה. העניקו גוונים של ארגמן לכותל הדרומי שבמשכנכם. זו סגולה בדוקה לרכישת כבוד ותהילה.

במהלך מתוחכם למדי אתם מוכיחים כי ידכם על העליונה. גם מבחינה חברתית היום הזה מוצלח למדי. אתם מלאי מרץ ותוססים ופוגשים הרבה אנשים חדשים ומעניינים. תחושה טובה של שייכות וביטחון למי שנמצאים בקשר זוגי. על מנת להימנע מביקורת עצמית שאין לה צידוק, כדאי שתשלבו בלבושכם גוונים בצבע התפוז. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא אריה, הנחשב למזל גאה ומלכותי.


יש לכם יכולת הסתגלות מופלאה ואתם מצליחים לשרוד בכול מצב. הדעות שלכם מגובשות למדי ואתם יכולים לשכנע אחרים בצדקת מעשיכם. ובכול זאת, יש תחושה של תקיעות. בזמן האחרון התעורר אצלם איזה מין ספק פנימי. יש לכם לפעמים הרגשה שאולי אתם טועים. יעוץ יכול לעזור. מדוע לא לנסות? תחשבו על זה ברצינות! כדי לפתוח את הפתחים הנכונים בפני קרן השפע, קחו מברשת וצבעו בסגול את הקיר הדרום מזרחי בחדרכם או בבית בכלל.

מאמרים קשורים

Back to top button