הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 8.10

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תשומת הלב שלכם מתמקדת בענייני ציבור וקהילה. תמיד הייתם מהסוג שמסתובב בעולם עם מחשבות אלטרואיסטיות שגורמות לכם לדאוג לגורל האנושות, אבל נראה שהפעם זה מכיוון שלא ממש בא לכם להתעסק עם הבעיות האישיות שלכם. חשוב שתמצאו דרך לאזן בין הדברים. התכנסות פנימה ויציאה החוצה הם שני תהליכים משלימים שכדאי להשקיע בשניהם במידה שווה. הרקיע מבשר על אהבה תמימה, טהורה וזכה.


צו השעה הוא לפתוח את הלב ואת הראש לדברים חדשים. ייתכן כי בזמן האחרון הרגשתם פחות התלהבות ושמחת חיים, אך עכשיו זה חוזר אליכם ובגדול. התחברו לביטחון העצמי, הזכירו לעצמכם כמה אתם נפלאים והביטו באופטימיות אל העתיד. החשיבה החיובית תעזור לכם לעבור את הקטעים הקשים בדרך אל המטרה. הרקיע מציע לכם להתמקד בפירותיה הגשמיים של הזוגיות, מבלי להתפלסף בנוגע לזוטות שוליות.

היו זהירים במהלכים שלכם בעבודה והתרחקו מאנשים תוקפניים. מערכת היחסים בבית זקוקה לרענון ויש לכם את היכולת לעשות זאת, למרות שלעיתים נדמה לכם שלא. אל תתנו לשיקולים כספיים להתערב ברגשות. בן/ת הזוג שלכם זקוק להרגשה של קבלה ואהבה ללא תנאי. אתם נוטים לדבוק בעקרונות שליוו אתכם זמן רב מדי, והגיע הזמן להשתחרר מהם. לאחר מכן צפויה לכם הקלה. הרקיע קובע כי בקרוב תיעזרו בידי חברים, אף יותר מאשר בידי בני משפחה.



אתם עומדים למבחן ויש מי שעוקב אחרי דרך הפעולה שלכם. קחו זמן לחשיבה ולתכנון. בן/ת הזוג תומך בכם. הראו הערכה ואל תקבלו דברים כמובנים מאליהם. למי שלא נמצאים במערכת יחסים, מוזמנים להיכנס ל'משחק החיזורים' מתוך מטרה ליהנות, ולא להיות תלויים בתוצאה לבדה. גם זה יגיע, אך תהיו סבלניים ופחות מגמתיים. הרקיע מעודד אתכם לפזר חיוכים לכל עבר ולהשקיע ביחסי ציבור ולא בעקרונות.


זה יום שבו אתם חייבים להתחבר לאינטואיציה הפנימית. מגיעות אליכם פיסות מידע מבלבלות מכיוונים שונים ואתם לא יודעים למי להאמין וכיצד לנהוג. הרגישות הגבוהה שלכם תכוון אתכם למקום הנכון מבחינה אישית ומקצועית כאחד. צפויה לכם הצלחה במקומות חדשים. תקבלו הצעה מצוינת שלא תרצו לסרב לה. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא דלי, הנחשב למזל עממי ויוצא דופן.

בתחום החברתי צפויה בעיה מסוימת הקשורה למישהו שתלטן וכפייתי. העניין מטריד אתכם כבר זמן מה, אולם- אל תדאגו יותר מידי. הכול ייפתר בצורה קלה ומשביעת רצון, יותר ממה שיכולתם לקוות בחלומות הוורודים ביותר שלכם. אתם משקיעים את מרבית האנרגיה והזמן הפנוי בקשר הזוגי, וזוכים לפידבקים נהדרים. המשיכו כך! המזל הקוטבי המשלים אתכם בתכונותיו הוא דגים, הנחשב למזל רומנטי ונסחף ברגשותיו.


קשר רומנטי חדש עולה על הפרק. קידום תוכניות אישיות ועסקיות משתלב היטב עם אנשים חדשים שפרצו לחיים שלכם מכיוונים לא צפויים. תקבלו הצעת עבודה שתדרוש מכם להשקיע זמן רב לעבודה מול קהל. למרות התנאים המפתים רצוי שתשקלו טוב טוב האם אתם מוכנים פיסית ונפשית לקחת על עצמכם משימה מעין זאת. הרקיע רומז לכם כי עליכם לקבוע כללים ברורים וחוקים בהירים, עבור אלה הסרים למרותכם.

אנרגיה המגיעה מן הירח 'מתכתבת' עם כוכבכם פלוטו, ומסייעת לכם להתחבר עם רבדים עמוקים בנפשכם. המשמעות הרוחנית של אירועים המתרחשים סביבכם חודרת סוף סוף לתודעתכם. אתם צריכים לטפח אהבה עצמית, למרות שעל פני השטח זה לא נראה כך. הריכוז שלכם הוא פנימה אבל יש כמות לא מבוטלת של ביקורת עצמית. תפרגנו לעצמכם את הטוב ביותר אך עשו זאת בדרכים דיפלומטיות.


כוכב יופיטר שליטכם נלחץ בין עולם הרגש, לבין רכיב קוסמי המייצג את הפן הביצועי. אתם מתכננים שינויים בבית ונראה שאף אחד ושום דבר לא יכולים לעצור אתכם. אולי רק גורם חיצוני (חשבון הבנק) יכול להוות גורם ממתן. במידה מסוימת היה טוב יותר אילו הפעלתם שיקול דעת והיגיון כדי לבחור את העיתוי המתאים באמת. אולי הרעיון הזה בא כדי לפצות את עצמכם על מחסור בתחום הרגש? שווה להשקיע מחשבה.



יתכן כי תצטרכו לשנות קצת את לוח הזמנים הצפוף המצפה לכם במהלך היום. אתם מנסים להיות פתוחים ולנצל כול רגע בחיים, מגמה חיובית לכול הדעות, אך לא בכול מחיר. אם אתם מרגישים שהעמסתם על עצמכם יותר מדי- הורידו את הטורים. על מנת לזכות בהצלחות בתחומים אמנותיים, או במישורים בהם אתם מגשימים חלומות – שאו בכיסכם אבן מזל מסוג טורקיז. ביקור אצל חברים מותיר אתכם מותשים בגלל מפגש לא מתוכנן עם אדם מהעבר הרחוק שלכם.

החלטות פזיזות עלולות להביא אתכם למצבים לא נעימים. לא שזה אופייני לכם אבל אתם נוטים לעיתים להתפתות. אל תיכנעו לדחף לסיפוקים מיידיים. למרות תחושת הדחיפות, באמת ששום דבר לא בוער ואל תנסו להשיג דברים בכל מחיר. אתם עלולים לגלות שעשיתם עסקה ממש לא כדאית. התנהגותו של מכר חדש מכניסה אתכם למצב רוח של דה-ז'אוו, אתם יודעים, כאילו בסרט הזה כבר הייתם. הרקיע צופה הצלחות בתחומים העוסקים בנפש האדם.


יום מלהיב בו אתם מצליחים להקסים מספר לא מבוטל של אנשים שמוכנים, כך נראה, ללכת אחריכם באש ובמים. תנו לחוש המנהיגות שלכם להתבלט ונצלו את המצב לטובתכם. למה לא? אתם לא דורכים על יבלות ולא פוגעים באף אחד, אלא רק נותנים לעצמכם צ'אנס להראות את היתרון בשטח. על כך מגיע לכם פרס, ללא ספק. הרקיע מבשר על אהבות מהסוג השונה, המקורי, המהמם, המדהים והמאוד לא שגרתי.

מאמרים קשורים

Back to top button