הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 9.10

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של הירח וכוכב פלוטו, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 8. יופי של יום בו אתם נהנים משיפור המצב הכלכלי. ההכנסות עולות כתוצאה מצעד עסקי מתוחכם. יש לכם הזדמנות לבדוק לעומק דברים. יש סביבכם לא מעט אנשים שמנסים לטייח ולחפות על טעויות שעשו כדי שלא להתגלות כטיפשים. אתם לא מתרשמים מהסיפורים שנועדו לכסות על הפשלות. אל תחשפו את כל הקלפים למרות שאתם יודעים את האמת. הרקיע צופה הסתייגות כלשהי מאדם שהערצתם בעבר.


המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של השמש וכוכב מארס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 9. לא כולם עומדים בציפיות הגבוהות שלכם. חשוב להתאפק לפעמים ולא לפרוץ החוצה בשצף קצף כמו רוח סערה. להתבטא בבהירות ולהגדיר את מה שאתם רוצים- זה כורח המציאות. לעיתים קרובות קשה להבין מה אתם מבקשים. אתם מצליחים לבלבל אפילו את הקרובים לכם ביותר. יש לכם המון נתינה ואתם מלאי אהבה. מצד שני- תובענות בלי גבול. תלמדו לאזן וכן, גם לוותר. הרקיע מעודד התחדשות בתחום הרומנטי, כמו גם את הצורך להשתחרר מזיכרונות העבר.

המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של הכוכבים ונוס ויופיטר, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 3. החרדות שמציפות אתכם לא קשורות כלל לגורמים חיצוניים ואתם יודעים את זה. הפרדה חייבת להיעשות על מנת שתוכלו לתפקד באופן אופטימאלי. קשרים ישנים וחדשים, שלא מתאימים לכם, צריכים להסתיים, למרות אי הנוחות הכרוכה בעניין. אלה הן אבדות הכרחיות על מנת לפנות מקום לאנשים חדשים שיכנסו לחיים שלכם. הרקיע רומז על צורך בהתחדשות תוך כדי סילוק הפחדים מפני השינוי הצפוי.



המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של הכוכבים מארס ואוראנוס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 22. הדעות שלכם קצת קיצוניות לטעמם של מרבית האנשים שאיתם אתם באים במגע. יתכן כי יתפתחו ויכוחים ועימותים בנושא כספי. הציפיות שלכם לא מעשיות. גם אם נראה לכם שאתם הכי מקופחים, תודו, שלצד השני יש זכות לא פחות לגיטימית מכם, להרגיש רע. אל תתנו תשובות מוחלטות לשאלות מסובכות. קחו זמן וגלו איפוק עד שתירגעו. הרקיע מבשר על הארה פתאומית שתבליח מתוך האפלה ותעניק לכם מסר ממוזל ומבורך.


המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של הכוכבים מרקורי וסטורן, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 4. המסירות שלכם לבני הבית גובלת לעיתים בוויתור על הרצונות והשאיפות הפרטיות שלכם. כדאי לעשות סדר בדברים ולהציב גבולות גם כלפי אנשים קרובים ואהובים. עליכם לנקוט עמדה ברורה ולא לסגת כאשר אתם נתקלים בלחצים ומניפולציות. בעבודה, בימים אלה אתם זוכים להערכה והצלחה כספית. דרושה לכם שיחה נוקבת עם אדם אשר יש לו טענות כלפיכם. שתיקה רועמת לא ממש תסייע.

המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של הכוכבים ונוס ויופיטר, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 3. מצב הרוח טוב למרות תחושה של 'כובד' פה ושם. תפרגנו לעצמכם קצת. קנו לעצמכם זר פרחים או ספר טוב וצאו לשוטט לזמן קצר בחיק הטבע. החיבור לקרקע, מכל הבחינות, יעשה לכם טוב. הרגישות שלכם אינה עומדת בסתירה להחלטיות וללהט שיש בכם להצליח. זה יום מתאים במיוחד לראיונות, לנאומים ולפגישות עסקים. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני מתרחק מן האנשים הנחותים ואין הוא עושה זאת בזעם, אלא באיפוק.


המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של השמש וכוכב מארס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 9. אתם מייחסים יותר מידי חשיבות לרושם שאתם יוצרים על אחרים. הדרמטיזציה מיותרת, במיוחד לאור העובדה שאתם מוערכים בכל מקום בזכות אישיותכם הכובשת. היום תהיה לכם הזדמנות להיווכח בעובדות אלה באופן ברור ביותר. התרחקו מאנשים שטחיים ורדודים שמשפיעים עליכם בכיוונים לא רציניים. הרקיע רומז לכם כי יהיה עליכם להתאים את עצמכם לשינויי הקדמה החלים סביבכם, ולא לקפוא על שמרי העבר. המזל הקוטבי המשלים אתכם בתכונותיו הוא טלה, הנחשב למזל סוער ואימפולסיבי.

המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של הכוכבים יופיטר וונוס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 6. בהשפעתו של הרקיע על כוכב פלוטו שליטכם, אתם חשים התפכחות גדולה ומצליחים לראות דברים שקודם לכן היו נסתרים מכם. סף הרגישות שלכם מאפשר פתיחה לכיוונים חדשים. בעבודה אתם מרגישים מנוצלים, בבחינת 'מזל עקרב עשה את שלו- מזל עקרב יכול ללכת'. תקופה לא הכי 'להיט' אך עדיין לא הגיע הזמן לשנות. כדאי להחזיק מעמד ולבדוק במקביל מה קורה בשטח.


המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של הירח וכוכב מרקורי, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 5. הרצון לשלוט בנסיבות והתחשבנויות עם הסביבה, גורמים לכם לדכדוך. טוב שאתם במודעות ו'תופסים' את עצמכם מהר מאוד. נסו לא להיגרר למקומות לא נעימים בצורה אוטומטית. עדיף לעשות מאמץ ולראות את 'חצי הכוס המלאה'. צפוי לכם יום אינטנסיבי ומלא פעילות חברתית. נסו ליהנות. יש ממה! אם אתם רוצים לחזק את גופו ורוחו של אדם היקר לליבכם, העניקו לו אבן מזל מסוג רוז-קווארץ.


המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של הכוכבים נפטון ואוראנוס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 22. עליכם ללמוד איך להתפרק, בצורה קצת פחות מלודרמטית, מן העצבנות שאופפת אתכם. זה פשוט יעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים. נכון שקשה לעיתים לעשות את זה לבד אבל אתם מספיק חזקים לנסות. מישהו קרוב מאכזב אתכם בצורת ההתנהגות, במיוחד לאור העובדה שאתם מגלים אינטרסים נסתרים מתחת לפני השטח והדברים הנאמרים בקול רם. כדי להצליח בראיון העבודה הבא שלכם, או כדי לזכות במעריצים בתחום הרומנטי – לבשו בגדים המדגישים גוונים של תכלת.

המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של הכוכבים סטורן ויופיטר, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 3. המזל איתכם אך אתם זקוקים לדחיפה קלה של עידוד כדי להתקדם בקצב מהיר יותר. אל תשבו בחיבוק ידיים מתוך מחשבה שבסופו של דבר הכול יסתדר לכם כמו שאתם רוצים. יש להתחשב בבני משפחה אבל גם חשוב להציב גבולות. מישהו מצליח להפעיל ולטרטר אתכם באמצעות רגשי אשמה מיותרים. הרקיע צופה פגישות עם אנשים המסוגלים להעניק לכם חוויה אינטלקטואלית ורוחנית.


המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של הכוכבים אוראנוס וסטורן, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 4. יום של חוסר שקט בו הכול מסביב סוער. אינכם יכולים להשתחרר ממחויבויות שונות שבחלקן לפחות, נראות לכם מיותרות. בתחום העבודה יש עימותים עם אנשים שאינם ממלאים את חובתם ומשאירים אתכם בעמדת המתנה. הריכוז ירוד ולכך מתווספת תחושה שאינכם מצליחים לעמוד בקצב. בקיצור, יום לא סימפטי. הרקיע מייעץ לכם ליטול פסק זמן כדי לשקול מחדש את יחסכם לפרשיה שמעיקה עליכם.

מאמרים קשורים

Back to top button