הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 11.10

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום טוב בו אתם מתעוררים בבוקר עם צליל מנדולינה בלב. המון אנרגיה שמופנית לכיוון של שינוי. יש מי שינסה להוריד אתכם מן "העץ". הדרך שקבעתם לעצמכם היא די הגיונית מבחינתכם, רק שכדאי לבדוק מה תהיה התוצאה לגבי אנשים אחרים הנוגעים בדבר. בסך הכל, זהו יום מרגש עם התחלות חדשות. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם העוסקים בענייני מחשב ואלקטרוניקה.


אתם מסיימים משימה שהתחלתם לפני זמן רב, והדבר מניב תחושות טובות במיוחד. היכולות שלכם בשיאן. המזל מאיר פנים. הכול פתוח. יש לכם ים של אפשרויות. בזוגיות- אתם קצת ממהרים ויש סימנים להתקדמות בכיוון של מיסוד הקשר. אם אתם בטוחים בעצמכם ויודעים מה רצוי ונוח, שיהיה לכם בכיף. העיתוי נחשב לנפלא וטוב בכל הנוגע לענייני זוגיות, כמו גם לשותפויות למיניהן. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא עקרב, הנחשב למזל חושני ומסתורי.

כדי להגשים את עצמכם ולהרגיש שאתם ממצים את הפוטנציאל האישי, עליכם ללמוד. אתם מעבירים את מרבית היום במחשבות של חשבון נפש. הגיע הזמן לבדוק באופן מעשי מהן האפשרויות ולא להיכנע לרחמים עצמיים. אתם מרגישים שחיקה ועייפות והדרך היחידה לצאת מזה זה לשנות את סדר העדיפויות. הרקיע מצביע על אישיות רבת עוצמה הצפויה להתייצב לצידכם.



התכונות החיוביות שלכם אשר מתבטאות בהפעלת עוצמה פנימית והשפעה על אחרים, נמצאות היום בשיאן. שינויים חיוביים צפויים בעבודה. אלה יתרחשו ללא מאמץ רב מצידכם. בתחום החברתי תמצאו עצמכם מחוזרים. בזוגיות חלה תפנית חיובית ובלתי צפויה. לפנויים בחבורה זהו יום מתאים להיכרויות חדשות. יש מי שמשים עצמו כאילו שכח הבטחה שהעניק לכם. אם לא מדובר בקטע עקרוני, כדאי שתרדו מזה.


מילת המפתח ליום זה היא: יוזמה. הקצב האיטי לא ממש מתאים לכם ואתם חשים קוצר רוח ואפילו תחושת כישלון. הכישרונות הטבעיים שלכם באים לידי ביטוי, אך לא במידה מספקת כדי להרשים את הסובבים. נחוצה התארגנות מחודשת לאחר חשבון נפש נוקב. במקביל לכל אלה, אתם רוכשים את אמונו של אדם שמפורסם בחשדנותו. נראה כי הצלחתם לפרוט על המיתר הנכון.

נמשך חוסר היציבות במצב הכלכלי אך אתם עושים מאמצים וגם מצליחים להימנע מלחץ. אתם מקבלים המון תשומת לב מאדם שעוזר ותומך בכם נפשית. גלו איפוק בקניות. אפשרויות חיוביות צפויות במפגשים חברתיים. כדאי לנסות פעילות שלא התנסיתם בה קודם לכן. איפה חוש ההרפתקנות? הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני אינו מניח למחשבותיו לרחף רחוק יותר מן המצב בו הוא נתון.


זהו יום בו אתם מפגינים כושר הישרדות מרשים. אתם מצליחים להתאים את עצמכם במהירות למצבים מתחדשים. יחסי האנוש שלכם משופרים אם כי יש כבר ניצנים של נסיגה. יש צורך דחוף להתחבר למודעות בנושא זה. מופעלים עליכם לחצים לא פשוטים אולם במידה ואתם רוצים להתקדם במישור הקריירה וכן ברובד החברתי, עליכם לעשות מאמצים. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני לומד מניסיונם של מוריו ואינו טורח לחוות את הקשיים על בשרו.

זה יום מתאים לנסיעות עסקים. עלולות להתעורר בעיות טכניות או משפחתיות. תאלצו להפגין יכולת תמרון ואלתור במילוי משימות סותרות. טאקט ורגישות יעזרו לכם להתמודד עם המצב. שמרו על רמת אנרגיה מאוזנת במשך כל היום. בערב, תהיה לכם הזדמנות להסדיר כמה עניינים שמטרידים אתכם וגורמים לעייפות נפשית. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני משתדל לטפח יחסים טובים עם יריביו ומתחריו דווקא. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא שור, הנחשב למזל יציב ומעשי.


ההיבטים שנוצרו בין כוכב יופיטר שליטכם, לבין שאר גרמי הרקיע – עלולים להתיש. צפוי יום עמוס. אתם עסוקים מאוד וההרגשה של לחץ רק מוסיפה שמן למדורה. אתם מנסים להפיק אירוע חברתי וזה גוזל מכם זמן רב ואנרגיות בלי סוף. האצלת סמכויות ושיטות ייעול הן ללא ספק דרך לבריאות טובה. מבחינה רגשית-נפשית אתם חשים צורך בפינוק או חופשה – לבד. בעצם למה שלא תיקחו יוזמה ותעשו בדיוק את זה?


האנרגיה הקוסמית שאתם סופגים עתה הינה סוערת, מקורית, חריגה ויוצאת דופן. פגישה עם אדם שנראה לכם מוזר ואפילו תימהוני במקצת, עשויה לחולל מפנה מהסוג שחיכיתם לו מזה תקופה ארוכה. אתם מנצלים הצעה פתאומית ומבלים מספר שעות עם קבוצת אנשים גדולה. נסו למצוא זמן להתבודדות ולרכז את המחשבות. יציאה אל מחוץ לעיר למקום בו הטבע הוא דומיננטי תעשה לכם המון טוב.

כוכב אוראנוס שליטכם "משתדל" להירגע מטלטלת האנרגיות שעברה עליו לאחרונה. כושר ההישרדות שלכם מרשים ביותר ואתם מצליחים להתגבר על תחושת כישלון וחוסר הפרגון העצמי שלקיתם בהם לאחרונה. מצב הרוח שלכם מעולה וחבל לבזבז אנרגיות כאלה על ישיבה בבית. צאו לבלות באיזה פאב או מועדון, ותגלו שיש חיים אחרי. גם הרומנטיקה נמצאת על סף שינוי לטובה וכל מה שצריך זה עוד טיפ טיפה יוזמה.


דחו משימות שאינן דחופות על מנת לאפשר לעצמכם לשמור על הבריאות הרגשית והפיסית. זה זמן מתאים לחשוב על עצמכם ולהקדיש אנרגיות לפעילות מהנה. יתכן מאוד כי את רוב היום תקדישו לפגישות עם אנשים נחמדים שיעשו לכם טוב על הלב. גם פעילות קבוצתית באה בחשבון. אל תשכחו להקדיש גם קצת זמן לסידור הבית! אם אתם נמצאים על פרשת-דרכים בה קשה לכם לחתוך, השתמשו בגוונים של צהוב בשעה שאתם בוחרים את בגדיכם.

מאמרים קשורים

Back to top button