הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 12.10

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

נראה שקשה לכם לשמור על יציבה ויציבות נכונות. בלב מתגנבת הרגשה שהמצב יוצא מכלל שליטה. יש לכם המון כישורים וכישרונות וכל מה שנשאר זה להתמקד. קחו את כל הזמן שבעולם. אל תתנו לאף אחד להלחיץ. את זה אתם יודעים לעשות מצוין בעצמכם. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא מאזניים, הנחשב למזל הרמוני, רגוע ושלוו.


אתם קצת כעוסים ורגוזים? מתקשים לוותר על חלומות? המציאות מעייפת ואתם חשים קצת ירודים? שיחה לא מתוכננת תגרום למורל לעלות ותאיר לכם אופציות חדשות. תרגישו פופולאריים ובעמדת כוח, מה שיאפשר להרגשה הפנימית להשתנות. מישהו שבשמו מופיעה האות עין יזמין אתכם לבילוי חברתי. אל תסרבו. הרקיע צופה מצב מוגן ויציב, אך גם כזה אשר יש בו פגם כלשהו שעליכם לתקנו.

הצורך שלכם לפרוץ לעולמות חדשים בולט וברור היום יותר מתמיד. אם תעזו- יש לכם סיכוי גדול להצליח. מצד שני, אם תמשיכו לחשוש ולשקול את החסרונות והיתרונות, תישארו תקועים עוד זמן רב או שתגלשו שוב לסגנון התנהלות שלא מספק אתכם. מספיק לחכות לניסים שיקרו. תגרמו למה שאתם רוצים שיקרה- להתרחש! הרקיע מבשר על מזל טוב העומד לפקוד אתכם בעניינים העוסקים בגורלות והגרלות. כאשר המזל מקיש בדלת, אין צורך בהשקעות גדולות של כספים.



המזל מאיר לכם פנים. זה יום מתאים להתחלות חדשות ולבדיקה של אופציות בתחום האישי (לפנויים) וכן בתחום החברתי. היום תחוו ריגושים שכבר מזמן לא הייתה לכם הזדמנות לקבל. זה זמן מתאים להתפתחות אישית. כדאי לבדוק אפשרות להירשם לסדנא בתחום שונה וחדש שמעולם לא חשבתם עליו. לאחר התלבטות לא פשוטה אתם יוצאים באמירה שמפתיעה את הסובבים אתכם. אל תהססו לגלות נחרצות ואסרטיביות.


אתם צפויים ליום שיחלוף במהירות תוך כדי זרימה. ההישגים שלכם מרשימים ויש כיוונים חדשים שכדאי לחקור ולברר את כדאיותם, במיוחד בתחום האישי (לפנויים). זה הזמן לתכנן ארגון מחודש של העבודה השוטפת שיוכיח את עצמו מעל ומעבר לציפיות. אתם בכיוון הנכון ונמצאים בדרך להצלחה ששכרה בצידה. הרקיע מבשר על הצלחות קרבות והולכות עבור אלה מכם העוסקים בתחומי עיצוב למיניהם, כמו גם בעסקי אופנה ותמרוקים.

אתם די עסוקים בקטעים חומריים ושוכחים את עולם הרוח. הפרטים הקטנים חשובים אבל התמונה הגדולה, לא פחות. נסו להגדיר לעצמכם את סדר העדיפות האמיתי. מהם הדברים שאתם חולמים עליהם ורוצים להגשים אותם? ללא פחד, תגלו שהרבה יותר קל לעשות זאת ממה שחשבתם. בעצם אין שום דבר שעוצר אתכם. קדימה. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני לעולם לא ילך בדרך אשר כרוך בה חוסר הגינות.


חששות מפני העתיד לא עוצרים אתכם. יש טעם לבדוק האם אתם פועלים מתוך אימפולס של 'הוכחה לכל העולם' שאתם מסוגלים לבצע את כל השיגעונות, או שאתם באמת עוברים תהליך של שינוי. נסו להימנע משיפוט מוטעה שעלול לגרום לאכזבות. יש לכם נטייה ליצור הילה של שלמות ואידיאליזציה סביב דברים סתמיים. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני מעביר את זמנו בתקופה של המתנה תוך כדי התענגות על מנעמי החיים.

אנרגיה טובה זורמת היום בין אלמנט קוסמי האחראי על התקשורת, לבין כוכב פלוטו שליטכם. חשוב שתקפידו על התנהלות מכובדת גם בתחום החברתי וגם באישי. בעוד שמצד אחד אתם מקפידים שיתייחסו אליכם בכבוד הראוי, בתחום האישי אתם מרשים לאחרים לעבור את גבול הטעם הטוב. נכון שהדבר אינו קורה לעיתים קרובות מידי אבל זה מספיק מעצבן. שימו לב ואל תוותרו במקומות שבאמת חשובים לכם.


האווירה הנעימה בבית מאפשרת להגיע להישגים ופשרות שלא היו אפשריים לפני כן. הימנעו מוויכוחים ותנו לעצמכם זמן לשהות במצב החדש שנוצר, בלי להביע דעות נחרצות ולבקש בקשות רבות מידי. השתדלו לגלות פתיחות והקשבה. צפויה לכם חוויה מפתיעה. כדי להתחבר עם תעצומות נפש שלא מהעולם הזה, כדאי לכם לאמץ בגדים בצבע סגול. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא תאומים, הנחשב למזל קליל ותקשורתי.


יום של התחלות חדשות. צפו לשינויים בתחום החברתי, אך קחו בחשבון כי מה שיראה לכם מלהיב בהתחלה, יכול להתברר בהמשך כבלון נפוח. מוטב לגלות אורך רוח וסבלנות ולא לצפות ליותר מידי כדי לא להתאכזב. תנו למבחן הזמן להוכיח לכם את העובדות ולהבחין בין פנטזיה למציאות. הרקיע מכריז על הצלחות בביצוע משימות שלכאורה אינן ברות ביצוע.

יש לכם הרגשה שאתם נתקלים בקיר אטום בכל כיוון אליו אתם פונים. הדבר אינו כך ואת זה אתם יודעים, מה שלא ממש עוזר לכם. מצב הרוח ירוד למדי ויידרש שינוי כדי לשפר את מהלך הדברים. את התמיכה שאתם מבקשים תמצאו במפגש מרגש בעוצמתו שיתרחש ביוזמתכם, אך עדיין יפתיע. הרקיע מייעץ לכם להיפטר מכבלי העבר ולצאת אל דרך חדשה ומהפכנית. הוא מעודד את חלשי הלבב שביניכם.


גלו פתיחות בכל מה שנוגע ליחסי אנוש. יש מי שמחכה מעבר לפינה להזדמנות להתקרב אליכם. אנרגיה נמוכה יחסית גורמת לכם להתנהג בחוסר סבלנות. האטו את הקצב, גם אם עליכם לעשות מאמץ מיוחד. אתם שוקלים מספר הצעות הקשורות לתחום שעלה השבוע על שולחנכם, אך המצב עדיין לא מבשיל ואינכם מסוגלים לקבל החלטה. הקדישו את שעות הערב לבילוי משפחתי. הרקיע מבשר על סיומה של תקופה בעייתית והליכה אל אופק וורוד.

מאמרים קשורים

Back to top button