הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.10

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום מלא בהזדמנויות חדשות. אתם פוגשים אנשים שיכולים לפתוח לכם דלתות. מה שדרוש זה להפעיל את חוש היצירתיות והתקשורת כדי להתקדם בכיוונים הרצויים לכם. אתם יכולים לסמוך על אנשים אחרים שיעזרו לכם למרות החשדנות הבסיסית, אולם בכל מקרה תישארו ערניים ולפני כול צעד תחשבו ותשקלו היטב. הרקיע חוזה הצלחות בנושאים אשר רב בהם הנסתר על הגלוי. כוכב מרס שולט בכם והסמל שלכם הוא איל אדיר קרניים, שתמיד דוהר בראש העדר ומנהיג אותו. הסמל מייצג תכונות כגון אומץ והקרבה.


היכולות הרגשיות שלכם מגבילות אתכם בכל תחום אפשרי. נדמה לכם שכל הדרכים חסומות אבל בעצם הדבר אינו כך. לכעוס במקום לחשוב לא יקדם אתכם לשום מקום. עדיף לכוון את האנרגיות למקום חיובי, לראות את חצי הכוס המלאה ולתכנן דרכים להתפתחות אישית. אל דאגה, תחושת המלכוד תתפוגג בקרוב. הרקיע מבשר על אהבה תמימה, טהורה וזכה. הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד בפירותיו החומריים של נתיב הקריירה, מבלי להתייחס למשחקי כבוד.

אתם מרגישים צורך חזק במיוחד והתעניינות בנושאים של תרבות ורוחניות. האינטלקט שלכם צמא למידע חדש וליציאה מהשגרה. רעיון של לימודים עולה על הפרק. שתפו את בני המשפחה ברגשותיכם ובתהליכים שאתם עוברים. מבחינה רומנטית יחול שיפור אחרי שתחליטו. השקט הפנימי יקרין לטובה על כל מי שנמצא בסביבה. הרקיע מבשר על מכתבים ממוזלים העוסקים בפיננסים.



עומס העבודה עצום. אתם רוצים להסתגר בבית ולשכב מתחת לשמיכה, אבל יודעים שזה בלתי אפשרי. בזוגיות, שוב אי יציבות. בקיצור, זה באמת יום שצריך לחכות שייגמר. בינתיים כדאי מאוד שתנסו לחשוב מה חלקכם בכל הבלגן שנוצר. הרקיע מבשר על אדם רכלן שיש להתנער ממנו. עיסוק יצירתי יצליח להסיר מכם דאגות וחרדות, וכך גם לימודים הקשורים בהבנת נפש האדם.


מצבו הבעייתי של הבית הרביעי [בית המשפחה] שבמפת הלידה שלכם, מוביל אל אווירה ביתית מתוחה במקצת למרות שאין לכך סיבה נראית לעין. אתם מנסים לשמור על הרמוניה הדרושה לכם לתפקוד תקין. זהו יום מתאים להשקיע בסידור הבית ולמלא מטלות שדחיתם. עליכם לגלות ערנות בנוגע לשינויים במצב הרוח שיכולים לגרום לתחושות פיסיות לא נעימות כגון כאבי ראש.

נקודות תורפה עלולות להביא אתכם למצבים לא רצויים הכרוכים בוויכוחי סרק. עליכם להצהיר על פסק זמן, במיוחד עם אנשים ששורר מתח ביניכם ובינם. בקשו תמיכה ותנו את אותו יחס בחזרה. התוצאות יפתיעו אתכם לטובה ובגדול. חשוב לתת מרחב ולהכיל את הרגשות שהצד השני מנסה להביע באוזניכם. אתם מקבלים הצעה שפותחת בפניכם אופקים חדשים. החלטה אינטואיטיבית תתברר כמעשה הנכון בזמן הנכון.


אירוע קוסמי מסעיר את הבית השלישי [בית הידידים והחברים] שבמפת הלידה שלכם. השתמשו במילים חיוביות כדי לתאר את רגשותיכם. זה חיוני! הקשיבו לאחרים ואל תהיו עסוקים בהשמעת הדעות הפרטיות שלכם לכל עבר. היום יש לכם הזדמנות להכיר אדם אשר עוסק בתחום קרוב לשלכם ולהחליף דעות מקצועיות. אם תהיו פתוחים לשמוע עצה אחת או שתיים, אתם עשויים לקבל מפתח חשוב לפתרון בעיה ישנה.

אנרגיות טובות שורות היום על הבית השני שבמפת הלידה שלכם [בית הרכוש והנכסים]: רווח כלכלי צפוי ברגעים הקרובים למי שידע לכלכל את מעשיו בתבונה. אתם מתקשים להתגבר על הצד הילדותי באופייכם ודורשים שהכול יקרה כאן ועכשיו. הציפיות שלכם מוגזמות בכל קנה מידה וככל שתקדימו להפנים את התובנה הזאת כך ייטב. בני המשפחה זקוקים ליותר יחס חם ומתחשב. צאו מהאגוצנטריות שתקפה אתכם.


אתם תורמים מזמנכם למען אחרים ולא תמיד מקבלים את אותו היחס בחזרה. זה הזמן להצהיר ולהגדיר מה הציפיות על מנת לא לפתח אכזבות. אם תתגברו על קיבעון מחשבתי, תוכלו לזכות בהזדמנות פז להיפתח לעולמות חדשים אם תשנו את הגישה. הדעות שלכם יצאו מזמן מהאופנה. נסתם הגולל על צרות העבר – הדגש עתה הוא על העתיד ועל שאתם מפיקים ממנו.


אתם מתנהגים באצילות, בנדיבות ובעדינות אין קץ כלפי אחרים. חבל שאינכם מפעילים את אותם העקרונות כלפי עצמכם. האם תמשיכו להוכיח לכול העולם שאתם חיים על פני פלנטה אחרת? מה זה נותן לכם? האווירה מתוחה. הגיע הזמן לפתוח את הפה. צפויה פרידה רומנטית, לפחות באופן זמני. במקביל, צפויה לכם התחדשות גדולה ואתם תהיו מעורבים בהרצתו של מיזם חשוב.

יום רומנטי בו אתם עסוקים עד מעל לראש בנושאים הקשורים לאינטימיות וזוגיות. ההתחייבויות שלכם כלפי בני המשפחה מתנגשות עם הרצון שלכם לבילויים. אתם שואפים לקבל תשומת לב, רומנטיקה וריגושים. על מנת למצוא את שביל הזהב ולא להיכנס לעימותים, כדאי לנסות וליצור אווירה נינוחה לפני שנכנסים למאבקי כוח. היבט קוסמי מסתורי מסמל התחלות חדשות ובשורות משמחות.


יום עמוס במיוחד. זה רק היום הראשון בשבוע וכבר אתם מצפים שיגיע הזמן לנוח ולברוח מהכול. ככל שאתם מנסים להתייחס לבעיות בקלילות, זה לא ממש עוזר. הלחצים מתגברים ואתם מתקשים אפילו למצוא רגע פנאי לזוגיות, שכל כך חשובה לכם. נסו למצוא פסק זמן במהלך היום כדי להירגע. נסו חצי שעה של מדיטציה, שווה את המאמץ. היבט קוסמי מסתורי מייצג בילויים במקומות מפוארים.

מאמרים קשורים

Back to top button