הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מלאי מרץ ורצון טוב מה שלא ממש עוזר לכם, משום ש… המציאות אינה בדיוק כפי שהיא נראית. נראה שאתם עסוקים היום בתיקון אי הבנות וקצרים בתקשורת. במקום לריב ולהתווכח נסו לזרום עם מה שקורה מבלי להשלים משימות עד סופן. זה לא היום המתאים ושום דבר בעצם אינו עד כדי כך דחוף. הרקיע צופה התחדשות בתחום הרומנטי, כמו גם את הצורך להשתחרר מזיכרונות העבר.


אתם נהנים מאווירה של רוגע ונעימות. יש לכם את היכולת הרגשית הדרושה כדי לעבוד וגם ליהנות ממה שאתם עושים. הרחבת החוג החברתי קשורה לעבודה ותורמת רבות להרגשה הטובה שלכם. בערב תהיה לכם סיבה נהדרת לצאת מהבית. הדברים פשוט מסתדרים בקלילות, מה שרק מוכיח שלא חייבים להתאמץ ולעבוד קשה מאוד כדי להזיז עניינים. הרקיע צופה הסתייגות כלשהי מאדם שהערצתם בעבר.

מוטב שתשנו את טון הדיבור שלכם, במיוחד כשמדובר באנשים קרובים אליכם. נראה ששיטת הפקודות לא ממש עובדת לטובתכם. דרוש שינוי עמוק בגישתכם. נסו במקביל לברר את כיווני המחשבה של בן/ת הזוג ואת מידת הפתיחות שלכם לחילופי התפקידים המסורתיים שנקלעו לשגרה מעיקה במקצת. הרקיע מציע לכם לשגר במוחכם אנרגיות טובות דווקא אל אנשים שלא ממש פרגנו לכם. תוך זמן קצר תוכלו להיווכח בתוצאות הברוכות.



יום מעייף. אתם עסוקים בעבודה ומנהלים כל היום ויכוח/משא מתן, עם יריב ראוי בצד השני. אל תפלו למלכודת של כוחניות תחת המסווה של לעשות עסקים על הצד הטוב ביותר. סמכו גם על האינטואיציות שלכם לגבי האנשים המעורבים. העיקר שתשמרו על יושר פנימי ועמידה בלוח זמנים. הרקיע מבשר על אישה בהירת שיער שתשפיע לטובה על חייכם. הירח שולט בכם והסמל שלכם הוא סרטן, אשר מייצג את הרעיון של שריון חיצוני מחוספס השומר על פנימיות רכה ונעימה.


יום מתאים לנסיעות ולמפגשים על רקע של עבודה. בזכות היכולת התקשורתית שלכם, אתם מצליחים לאחד מספר רב של אנשים למפגש מעניין במיוחד שעשוי להתפתח לפעילות קבועה ורבת השפעה על כל המשתתפים. הקשרים הרומנטיים זקוקים לחיזוק. שמרו על הגחלת. הרקיע מבשר על הצלחה בענייני דיור ונכסים. אתם מחפשים יד מכוונת בתחום שרק לאחרונה התוודעתם אליו. הכלל קובע כי המורה מופיע כאשר התלמיד בשל.

יום יצירתי ומרגש. אנרגיות של שמחה מגיעות אליכם מאי שם. אופטימיות מרחפת באוויר וסוף סוף אתם מתחברים באמת לתחושה פנימית של אושר. אתם פופולאריים מבחינה חברתית. מה שמבטיח יום מצוין ומלא פעילויות. אין מה לדבר, מגיע לכם קצת נחת אחרי תקופה לא קלה שעברתם. לבריאות. לא משנה עד כמה תהיו החלטיים בביצוע משימותיכם, אנא היו זהירים.


בעקבות הרגשה של תחרות, אתם מוותרים על פוטנציאל רומנטי וחבל. אתם אומנם לא פועלים בוואקום אולם הוויתור מראש לא עוזר. ה"זכייה" הייתה יכולה לתרום לביטחון האישי שלכם שבימים אלה זקוק לדחיפת עידוד קטנה. בקרוב צפויים שינויים שיוכיחו כיצד בעצם הכול מתרחש בעיתוי המתאים ולטובה. הרקיע רומז כי אל לכם להיות מושפעים מדברי ביקורת של אנשים שממילא אינכם מכבדים את דעתם.

כבר הרבה זמן שלא קיבלתם כול כך הרבה הצעות מעניינות בתחום החברתי. הרבה אנשים מגלים בכם עניין בין אם מדובר בכיוון רומנטי ובין אם 'סתם' ניסיון התקרבות. אתם מרגישים מצוין בנסיבות החדשות שנוצרו. עכשיו יש לכם בחירה מלאה מה לעשות עם השפע הזה. הרקיע מעודד אתכם לגלות נחישות ואסרטיביות כלפי אנשים הכפופים לכם, מבלי לחשוש פן יבקרו את מעשיכם מאחורי גבכם.


עמוק בפנים אתם מודעים לעובדה שהדברים לא מתקדמים במידה ובקצב שאתם רוצים. מפגש בלתי צפוי עם אדם מהעבר, מדגיש עוד יותר את התחושה הזאת. אתם מאוד רוצים לדעת אם הקשר הידידותי שלכם יכול להפוך למשהו קצת יותר מחייב. אין טעם ללחוץ אבל מומלץ לפקוח טוב טוב את העיניים ולבדוק את הסימנים בשטח. התשובה- שם! הרקיע מתריע מפני מצב אשר על-פיו אתם נצמדים למטרה אחת כלשהי, ושוכחים מכל היתר. בעצם, הוא רומז על מגוון עצום של הזדמנויות שאתם עלולים להחמיץ.


למרות החריצות המאפיינת אתכם, ברגע של מבחן, יש לכם נטייה לבחור בדרך הקלה. להתמודד עם קשיים זה לא בדיוק הקטע שלכם, במיוחד כשמדובר בנושאים כספיים. אתם נהנים לשחק אותה ולהראות לכולם שאתם חיים בספירה אחרת, גבוהה יותר מכולם. רושם חיצוני מאוד חשוב לכם ולעיתים אתם משתכנעים בעצמכם שזה הכי חשוב בחיים. קצת חבל. הרקיע מבשר על תחרות מול אישה צעירה ושאפתנית.

הרגישות שלכם גבוהה מאוד. השתדלו לראות את הצדדים היותר חיוביים באירועים שמתרחשים סביבכם. אחרת, זה סתם יעשה לכם רע על הנשמה. תנו לזמן לעשות את שלו גם אם יש לכם תחושת בהילות נוקבת. לא לנקוט בצעדים דרסטיים בשום מחיר. תחושת הבדידות עלולה לגרום לכם לבניית צדדים חדשים ולחיזוק האישיות. הרקיע רומז כי גם בשעה שאתם מתכתשים עם יריביכם, אל לכם לאבד ערכים של מוסר ומצפון.


יום חביב. אתם אופטימיים מאוד ופרץ של אנרגיה מתחדשת גורם לכם להיות פעילים ויעילים במיוחד. אתם עומדים להתחייב לפרויקט הקשור לעבודה. אל תחששו. אתם תעמדו בו בכבוד. אדם אשר בשמו מופיעה האות מ' יצור קשר. מוטב שתפגשו ותקשיבו היטב למה שישמיעו לכם ותהיו ערניים גם למה שנאמר בין השורות. אתם קולטים כי מישהו מנסה לבלום את התקדמותכם. כדאי שתשאלו את עצמכם מה בדיוק הוא מרוויח מזה.

מאמרים קשורים

Back to top button