הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 18.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם המון חששות בגלל המצב הכלכלי בו אתם מוצאים את עצמכם. למעשה אתם קצת סובלים עכשיו בגלל שבזבזתם יותר מידי בזמן האחרון. ברגע שתצאו מהלחץ ותחליטו על תוכנית הבראה ממשית, תיווכחו לדת שמצבכם אינו נורא כל כך. כרגיל, אתם מגזימים עם הדאגנות! ייסורי מצפון לא ישפרו את המצב. רק מעשים! הרקיע מבשר על שמחה ואושר בקן המשפחתי.


אתם צריכים לשמור קצת יותר על הופעה ומראה. פעילות גופנית חיונית גם כן. זה הזמן להתחיל או לחזור לשגרה פעילה. אתם זקוקים לכך מאוד ולו כדי להוריד את הלחצים שאתם חשופים להם בעבודה. היכולת השכלית והארגונית שלכם צריכה להיות מאוזנת על ידי משהו פיסי וחומרי לחלוטין. אתם הרי יודעים את זה, אז למה לחכות? הרקיע מבשר על עסקים טובים הודות לשינוי סביבתי כלשהו.

אתם סובלים מחוסר שקט פנימי אבל מצד שני לא מוכנים לקחת יותר מידי סיכונים ולשבור את הכלים. אז ככה אתם מוצאים את עצמכם מנווטים בין הטיפות, עם קושי להיות בשמחה ובשלמות ממשית. הנושא הכלכלי עדיין מעסיק אתכם מאוד. היה טוב אילו יכולתם להתנתק מכולם ומהכול ליום יומיים. הרקיע מבשר על רחשי קנאה שעלולים לשבש את מהלך יומכם.



האנרגיות בבית התשיעי שבמפת הלידה שלכם מביאות עימן בשורות טובות מחו"ל. צפוי יום של שמחה, יצירת קשרים חדשים ופתיחה להזדמנויות מפתיעות. סגנון התנהגות שונה שאתם מסגלים לעצמכם בימים אלה, מניב תוצאות חיוביות בכל התחומים. התפתחויות חיוביות גם בעניינים כספיים. אתם צפויים לקבל מענק או הלוואה כספית שתשפר את המצב לעין ערוך.


יום שכולו עוסק בעניינים חברתיים. בעבודה אין אירועים חריגים. בערב אתם מוצאים את עצמכם נגררים על ידי חברים לבילוי עד שעה מאוחרת. יש מי שמנסה להתקרב אליכם כבר הרבה זמן אבל אתם פשוט לא נותנים צ'אנס. שווה בדיקה של ממש במיוחד לאור העובדה שדווקא היום אתם חשים בדידות וצורך של ממש בחיבוק גדול. היבט קוסמי מסתורי מייצג יחסים זורמים וידידותיים.

עליכם לנסות להימנע ממתח שמשפיע לרעה על התפקוד שלכם בכל הרבדים. האמונה הפנימית שלכם בצדקת הדרך גורמת לכם להתמרמר על אירועים שאינם עולים בקנה אחד עם הערכים והחוקים האוניברסאליים שלכם. הימנעו מהערות שלא במקומן, במיוחד אם לא נשאלתם. היבט קוסמי מסתורי מייצג אהבות סוערות וסודיות. האנרגיות הקוסמיות מגבירות את הנטייה להרפתקאות. אתם זורמים עם קטע רומנטי אשר רב בו הנסתר על הגלוי.


יש לכם רגשות מעורבים וחששות בתחום האישי. בן/ת הזוג מפעילים לחצים שלא בדיוק מתקבלים על דעתכם. אתם יכולים ליהנות מהרפתקה בלתי מחייבת אך בתנאי שהיא אכן מוסכמת על כול הצדדים. אל תמהרו להסכים אלא אם כן החלטתם בלב שלם. עדיף ויכוח עכשיו מאשר השלכות שליליות שלא תדעו להתמודד איתן בעתיד. הרקיע קובע כי מה שנדמה לכם כרע הוא בעצם, היעדר של טוב. אל תרוצו להביא אור לאחרים, אלא אם הארתם את עצמכם תחילה.

ייתכן כי רומן שהתחיל מלחיץ אתכם. אך האם ייתכן שקיימים יתרונות במצב הנוכחי? עליכם לחשוב מה הכי כדאי לכם לעשות. יש לכם הזדמנות להרחיב אופקים וגם להגדיל את המעגל החברתי. לכו על זה ובגדול. מצב הרוח שלכם ישתפר בקרוב. הפנמתם שעליכם לשנות גישה וסגנון חיים אם אתם רוצים להביא להגשמה בשטח של השינויים שאתם שואפים אליהם.


אווירה רגועה בבית מאפשרת לכם מיקוד ותפקוד יעיל במיוחד בעבודה. בד בבד, אתם חשים שיש מי שמנסה להצר את צעדיכם ואולי אפילו לשים לכם רגל. טוב שיש לכם את המרחב והיכולת להתחבר לרגשות הפנימיים, אבל לפני שאתם פועלים, חשבו בהיגיון. אל תמהרו לפלוט מילים שאתם עלולים להצטער עליהן. צפויה לכם פגישה שלא ממש הולמת את ציפיותיכם. אל תצטערו, בעתיד היא עשויה לשרת את מטרותיכם.


כדאי שתפתחו את כל הקלפים ותודו, לפחות בפני עצמכם, מה אתם רוצים. נראה שממש לא בא לכם להתאמץ ואתם מחפשים ליהנות ולבלות ותו לא. אדם בן מזל סרטן מנסה להרשים אתכם מאוד ומחזר אחריכם בלהט. לכו על זה מכל הלב ותנו לעצמכם זמן לראות לאן נושבת הרוח. כוכב סטורן שולט בכם והסמל שלכם הוא יעל עין-גדי, אשר מייצג את נטייתכם לטיפוס איטי אבל בטוח בדרך לפסגה הגבוהה, מעל כולם.

תחושה של אופטימיות מלווה אתכם כל היום. אתם מנסים לא להתדרדר למצב הקודם בו הייתם זמן רב ואשר גרם לכם עוגמת נפש רבה. הדבר כרוך במאמצים וטוב שיש לכם חברים שמעניקים תמיכה בזמן הנכון. למרות שלא ממש בא לכם ליזום יותר מידי, מומלץ לדאוג שלא תישארו לבד בשעות הערב והלילה. כוכב אוראנוס שולט בכם והסמל שלכם הוא אדם יוצק מים משני כדים, אשר מייצג את נטייתם של הדליים להרוות את האנושות ולהעניק לה מחוכמתם ומכישוריהם.


יום לא קל. מצבכם האישי ממשיך להדאיג אתכם. הנטייה האישית שלכם לראות את כל מה שקורה בצבעים וורודים עוזרת, אולם יש מי שמזכיר לכם ללא הרף מה קורה בשטח. אתם עלולים לנקוט בצעד פזיז ולעשות שטויות שיפגעו במוניטין ובתדמיתכם החברתית. אל תתנו לזה לקרות. כוכב נפטון שולט בכם והסמל שלכם הוא שני דגים אשר שטים בכיוונים מנוגדים. הסמל מייצג סערות נפש, מצבי רוח גועשים והמון ריגושים.

מאמרים קשורים

Back to top button