הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

למרות שאתם מאוכזבים מאנשים מסוימים, הרי שאין זאת סיבה מספקת לנתק או להפסיק קשר לחלוטין. זה שלא עומדים בציפיות שלכם, בהחלט שווה שיחה ובדיקה אבל לא צעדים סופיים שאין מהם חזרה. אל תמהרו להסיק מסקנות נמהרות, במיוחד בכל מה שקשור לתחום הרגשי, קחו את הזמן. הרקיע מבשר כי בקרוב צפויות הצעות טובות לאלה מכם העוסקים בענייני מחשב ואלקטרוניקה.


אתם מתעוררים עם כמיהה בלתי מוסברת וחשים געגוע עמוק למשהו בלתי מוגדר. יש לכם זמן לבדוק את העניין לעומק. אז אל תפספסו את ההזדמנות. תיתכן התחלה של סיפור רומנטי. אל תתלהבו יותר מידי ואל תסחפו. תנו לצד השני הזדמנות להוכיח את מידת הרצינות והנכונות להשקעה. מי שכבר נמצא במערכת יחסים מוזמן להירגע. הרקיע מבשר על הצלחות לאלה מכם שבכוונתם לעסוק בתחומי עיצוב למיניהם, כמו גם בעסקי אופנה ותמרוקים.

זמן מצוין לשיקום מערכות יחסים במיוחד כשמדובר על בני משפחה. הגיע הזמן לעשות חשבון נפש ולבחון את תרומתכם למצב הקיים. כדאי לפתוח את הלב לאהבה שמגיעה, גם אם בצורה שונה ממה שנראה לכם מתאים. תורידו למינימום את חוש הביקורת והשיפוטיות. זה ממש לא מקדם אתכם. תהיו חכמים ולא צודקים. הרקיע מבשר על אדם צעיר המביא בשורה טובה ממרחקים. הכוכב שלכם הוא מרקורי והסמל שלכם הוא זוג תאומים. הוא מייצג את נטייתם של ילידי מזל תאומים לבצע שני דברים שונים, אפילו מנוגדים, בעת ובעונה אחת.



יסוד המים מזרים היום אנרגיות מתסיסות אל גזרת מזל סרטן. אתם עסוקים בחשבון נפש אך מצד שני לא מפסיקים את המאבק על מה שנראה לכם צודק. שימרו על עצמכם כדי שלא תיפגעו אך תנו גם לאחרים את האפשרות להפסיד בכבוד. אל תוציאו את העצבים שלכם על המטרות הלא נכונות, במיוחד כאשר מדובר באנשים קרובים שלא ממש מבינים בעצם אתם רוצים מהם. עומס נפשי כדאי לפרק בפעילות גופנית או טיול למקום מרגיע.


אנרגיה מסתורית זורמת אליכם מגזרת שמיים בעלת אופי חושני ורומנטי. הקסם האישי שלכם פועל במידה מוגברת ואתם מצליחים להרשים לא מעט אנשים שנמצאים היום בסביבתכם. זה הזמן לבנות יסודות בריאים לקשרים שונים מהעבר, מקוריים ויצירתיים. הלך רוח רומנטי ורך, מאפשר להיכרויות ישנות לקבל גוון מאתגר ושונה. אל תפסלו שום דבר על הסף.

כוכב מרקורי שליטכם 'חוגג' ברקיע ולכן צפוי יום מוצלח. אתם מתגברים על מכשולים בתחום החברתי. הקשיים מאחוריכם ואתם צפויים לעבור ימים טובים בהשוואה לתקופה האחרונה. בזוגיות הגעתם לסטטוס קוו וסוף סוף ניתן להצהיר על שיתוף פעולה שיוצר תחושת אינטימיות. אל תעבירו לבן/ת זוג מסרים של חששות ודאגנות יתר. הכל יבוא על מקומו בשלום ואין טעם להעכיר את האווירה.


אחרי שנפתר סכסוך עם אדם שתלטן, אתם חולקים תחושות של שייכות וקירבה לבני המשפחה המורחבת. הגורם המשפיע עליכם ביותר הוא חוש הביקורת הפועל נגדכם. בעוד אתם לא מהססים להשתמש בנשק זה כלפי אחרים, הרי ברגע שכיוון החיצים מתהפך אתם נפגעים. הפגינו רכות וחמלה, זה פשוט עובד! המזל פוקד אתכם לא רק לתענוגותיכם אלא גם לרווחתם של הסובבים אתכם. אל תשכחו לחלוק אותו עימם.

אתם תקשורתיים במיוחד ונראה שהמפגשים הצפויים היום, יהיו סיפור הצלחה של ממש. אל תהססו להציב תנאים ולהביע את הציפיות הספציפיות שלכם ממצבים אפשריים בעתיד. אנשים שעומדים מולכם מתרשמים שאתם בטוחים במה שאתם אומרים. לא חסר לכם ביטחון אבל לא יזיק לשפר את הסגנון ואת הבהירות. היבט קוסמי מסתורי מייצג בילויים קלים ונעימים. כוכב פלוטו שולט בכם והסמל שלכם הוא עקרב, אשר מייצג כוח רב, עוצמה, אומץ, דבקות במטרה ונטייה לבצע את הדברים בסגנון מסתורי וחושני.


אתם לומדים משהו חשוב וממהרים ליישם את המידע בסביבת אנשים שאתם מחבבים. הקדישו זמן גם לעצמכם. אל תתנו לעומס לבלוע כל רגע במהלך היום, כי גם בני הבית זקוקים לתשומת לבכם. אל תזניחו דברים גם אם הם נראים לכם שוליים. חבל לדחות למחר את מה שניתן לעשות היום. היבט קוסמי מסתורי מייצג הרפתקאות ונסיעות רבות. כוכב יופיטר שולט בכם והסמל שלכם הוא הקשת, שחלקו התחתון הוא סוס דוהר. הסמל מייצג את אהבתכם למרחבים, נדודים, הרפתקאות וחופש.


אתם מכניסים את עצמכם למצבים מלחיצים בעליל ואחר כך כועסים על עצמכם שאתם במתח. מצד שני, אינכם מוכנים אפילו לשקול לרדת מהתוכניות שלכם. זה מצב אבסורדי למדי ולא פלא שבן/ת הזוג קצת קצרי רוח וחסרי סבלנות. הפחד שלכם מאינטימיות גורם לכם ליזום מריבה. אדם מופנם מתקשה לחשוף בפניכם את רגשותיו. במקום לנתח את חולשתו כדאי פשוט שתעזרו לו.

הזמנה של קרוב משפחה לאירוע משותף גורמת לכם לנחת רוח מעורבת בכאב על התסכול שליווה אתכם במהלך השנים. אתם חושבים על העניין הזה במהלך היום. ההיגיון אומר לכם שזאת אולי פריצת דרך לחידוש והידוק הקשר אך הלב מסרב. ברור שאתם חוששים אבל תנו צ'אנס. גם אם לא התכוונתם, נראה כי אתם דורכים למישהו על היבלות. קחו בחשבון שיש אנשים בעלי רגישות יתר.


אתם במצב רוח רומנטי. נימה אופטימית גורמת לכל מה שקורה לכם להתפרש לכיוון הרצוי לכם. אתם נרגשים משפע ההצעות שמגיעות אליכם. הלב רוצה אהבה וכמה שיותר, יותר טוב. אל תחמיצו את ההזדמנויות שעומדות בדרך. אדם שרוצה בטובתכם עלול להעיק עליכם בעצותיו. נראה כי הוא יודע משהו שאינכם מודעים לו. צפויות בשורות טובות מבני משפחה אהובים. ברגעים שכאלה יש לברך מבלי להשמיע דברי ביקורת.

מאמרים קשורים

Back to top button