הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 21.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אנרגיות טובות זורמות אל הבית השני במפת הלידה שלכם, בית הרכוש והנכסים. תנאי המגורים שלכם עומדים להשתנות והיום נובט ניצן ראשון בדרך לתחילת התהליך. הגישה שלכם תקבע את התוצאות הסופיות. אל תתמקדו בחסרונות של שינוי צפוי אלא ביתרונות. עומס בעבודה גוזל את מרבית זמנכם ולא ממש משאיר לכם זמן לחשיבה. יש אנשים שיעזרו לכם להתארגן אם רק תבקשו.


מצבו של כוכב ונוס במפת הלידה שלכם, עלול להוליד התגרויות שקשה לכם להימנע מלהגיב עליהן. יום בו אתם מתרגלים ריסון אגו ויכולת שליטה עצמית. מצד שני, עליכם לגלות יותר עצמאות. תמיכה שאתם סומכים עליה לישועה, נראה כי לא תגיע. הגדירו מחדש את הרצונות שלכם וקבעו מועד להגשמתם. אחרת תמשיכו לתכנן בלי ליישם. אדם שאהוב עליכם, נוקט בהתנהגות שאינה לרוחכם. נראה כי תאלצו להבליג ולהשלים עם המצב.

אתם סופגים היום אנרגיות תוססות המושפעות מיסוד האש: התופעה ברוכה, אך עלולה להוביל לאימפולסיביות. אתם מקבלים הצעה שקוסמת לכם מאוד ומתלבטים איך להבטיח את עצמכם ולמזער סיכונים. הפיתוי לקחת את האתגר המוצע לכם, גדול במיוחד ואתם מבינים במדובר בעסקה של פעם בחיים. קחו כמה שעות כדי להתייעץ עם מביני דבר. במידה ותחליטו בחיוב- לכו באמונה שלמה שהדבר אכן יצליח.



אתם מתנהגים בצורה לא עקבית, משום מה, שגורמת לאחרים להיות מבולבלים במיוחד. כל הנוגעים בדבר מרגישים מתוסכלים. כדאי מאוד לקחת פסק זמן, להגדיר לעצמכם מה אתם רוצים ורק אחר כך לומר זאת לצד השני. הזוגיות במצב מעורפל. היזהרו לא לנתק אלא אם כן אתם בטוחים בצעד. הרקיע מסמל שמחה, כוח ופריון. רמז להרחבת המשפחה.


ויכוחים בעניינים כספיים עלולים להתדרדר לנקודת אל חזור. קחו את העניין בחשבון לפני שאתם פותחים יותר מידי את הפה. למצוא מקום עבודה חדש, זה משהו שהיה יכול להרים לכם מאוד את המורל אבל לא קל לביצוע. חפשו מסגרת מתאימה ואז, ורק אז, תוכלו לעזוב את המקום שכבר לא ממש מתאים לכם. הרקיע שם דגש על השגת מטרות בעזרת התלהבות ואופטימיות.

בא לכם להוכיח לכל העולם שאתם לא ממש דופקים חשבון לאף אחד. חיי החברה שלכם מושפעים ישירות מן ההחלטה הזאת. בזוגיות קיים בלבול מסוים שיתפוגג בקרוב. נסו לזרום עם הדברים ולא להחליט מראש. אותו הכלל נכון גם בענייני עבודה, גם אם אתם מנהלים עסק עצמאי. הרקיע מעודד את הסבלנות לשלוט בזרימה החופשית של המרץ הפיסי והשכלי. שימו לב לאדם שלא ממש משקר לכם אך גם לא אומר את כל האמת. נראה כי מצפונו לא לגמרי נקי.


למרות הדאגנות והחששות שנופלים עליכם היום כרעם ביום בהיר, תצליחו להפוך את הקערה על פיה ולהתמודד בהצלחה עם קשיים. טפחו את התקווה. זה זמן מתאים לחבר בין שני חברים קרובים. הם זקוקים לדחיפה קטנה ואתם, אם תצליחו להשאיר את האגו שלכם בחוץ, תתרמו לשניהם משהו שאינכם יכולים להעניק להם. אל תצפו לפרסים. הגלגל מסתובב. הרקיע צופה עושר ושכיות חמדה, כמו גם הצלחות בתחומים גשמיים.

כבר בתחילת השבוע אתם מציבים לעצמכם יעדים לסוף השבוע. נסו לעמוד בתוכניות ולו רק על מנת לזכות בסיפוק (גם אם הוא חלקי) על ההישגים שלכם. מגיעה לכם טפיחה על השכם על המאמצים שאתם משקיעים בתחום המשפחתי. הנאמנות והרצון הטוב שלכם יעמדו לזכותכם בעתיד. אדם מבוגר, בו אתם תומכים רגשית, יעביר לכם מידע חשוב.


יש לכם שנאה למסגרות מאז ומתמיד אבל הפעם זה כבר עובר כל גבול. היום מישהו שמנסה לכופף אתכם בדיוק לכיוון הרצוי לו ואתם נעמדים על הרגליים האחוריות בתוקפנות של ממש. כדאי לעשות ניסיון להגיע להבנה אבל אם תיווכחו לדעת שהעניין לא עובד, פשוט וותרו. אם אין ברירה-תלמדו ללכת בין הטיפות. צפוי וויכוח עם טיפוס שאינו מחפש פשרות. הדרך היחידה לדבר אל ליבו היא באמצעות גורם שלישי.


אירוע קוסמי עלול לעורר בכם רגשי אשמה שהגיע הזמן להיפטר מהם. עליכם להתמקד בקריירה ובעניינים הקשורים לעבודה. בבית כרגע העניינים 'לא משהו' ואתם טוחנים מים. אז עדיף לשים את מרב האנרגיה במקום בו יש לכם סיפוקים ופידבקים מאנשים שמעריכים אתכם. למרות שאתם בטוחים בצדקתכם, כדאי לכם לנסות להיות קצת יותר סלחנים כלפי אחרים.

יום מתאים למפגשים על רקע חברתי, במיוחד עם בני המין השני. הפתיחות תאפשר לכם ליצור קשרים חדשים ומבטיחים. עליכם לשמור על מרחב אישי בו תוכלו לטפל ולהקדיש תשומת לב לעצמכם במסגרת פיתוח הקשב הפנימי. אנרגיה הרמונית זורמת אל הבוסתן הרומנטי. זה טוב ונפלא להשקעה בזוגיות, כמו גם לשידוכים והכרויות. אתם מוצאים את עצמכם מרגיעים אדם תקוף חרדות. מה שנראה לכם הגיוני ופשוט, נראה לו מורכב ומסובך.


תנופה והתחדשות מאפיינות יום זה. סכום כסף שמגיע אליכם מעורר בכם אשליות מתוקות לגבי העתיד. הוכחתם לעצמכם שאתם מסוגלים לעבוד קשה מאוד כשצריך, ויש לכם את היכולת אבל, מה שחשוב לזכור הוא שמה שקורה בשטח בזמן הנוכחי, לא מבטיח וגם לא מהווה אינדיקציה להמשך הדרך. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השניים עשר ומושפעים מכוכב נפטון: השילוב בין השניים מוליד יצירתיות, רגישות, רומנטיות וביישנות.

מאמרים קשורים

Back to top button