הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 22.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תופעה קוסמית מסבה תחושה של שיבה הביתה. במשך כל היום יש לכם תחושה מצוינת. אתם מרגישים שסוף סוף מקשיבים לכם ויש לכם אפשרות להתבטא ולהביע את הרעיונות הנפלאים שלכם. גם חברים ובני משפחה נהנים ממצב רוח טוב, כך שאפשר וכדאי לנצל את ההזדמנות לבילוי משותף ולהעמקת האינטימיות. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם טיפוסים של 'רוצים ועושים'. אינכם נוטרים טינה, אינכם נוקמים, ממהרים לכעוס אבל ממהרים גם להירגע. גלויים, בעלי סגנון ישיר, אומרים את מה שאתם חושבים מבלי לעשות חשבון לאיש.


תופעה קוסמית עלולה להוליד בכם מעין תחושה של החמצה. אתם חווים קשיים אך מצליחים להתמודד. מפגש עם מישהו מהעבר הרחוק פותח פתח לעבודה חדשה בעלת יתרונות כספיים. מכר חדש נכנס אל תוך מחשבותיכם. הרצון שלכם הוא בכיוון רומנטי, אך מה שקורה בשטח רק מתסכל אתכם. במידה ואתם בטוחים שאין לכם עניין בקשר זה כפי שהוא- אמרו זאת בפירוש ואל תמשכו זמן. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים האוהבים קביעות ומתעבים שינויים, מסוגלים להתמודד עם קשיים אבל מעדיפים להתרחק מהרפתקאות. מגשימים את עצמכם כאן ועכשיו ואינכם מפנטזים בפנטזיות.

אתם חווים חוסר שקט ומנסים לברוח מן ההרגשה הזו על ידי התרוצצות בלתי פוסקת. מחשבות על פרידה אפשרית מעיקות עליכם ועוד יותר מחריפות את המצב. קחו את החיים קצת יותר בקלות ואל תתמקדו בחצי הכוס הריקה. הנטייה שלכם להתפלסף ולהתבונן בדברים לעומק יכולה לסייע בנקודת זמן זאת. הרקיע מודיע כי אין להתיר לתחושות עמוקות להכניע אתכם או לשלוט בכם. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים המתאימים את עצמם במהירות למצבים משתנים, משתעממים בקלות ועוברים בקלילות מתחום אחד אל אחר. ניחנתם בקסם אישי, יכולת תנועה ויכולת חשיבה לא שגרתית.



מתח רב מורגש בבית. אתם מגיבים בתקיפות ובתוקפנות כלפי אדם קרוב. תגובה מהצד השני לא מאחרת לבוא. בקיצור- מהומה של ממש מתרחשת ואתם מתקשים להתרכז בעבודה או בכל דבר אחר. כדאי לנסות ולהרגיע את האווירה, בטרם ננקטים צעדים נוספים. הרקיע יודיע כי החשיכה נעלמה ומובטחים לכם "אור", הישגים ושגשוג. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים המתרפקים על העבר ועל זיכרונות ילדותם. משתמשים בשריון נוקשה כדי להגן על רכות פנימית ומוכנים לעשות כמעט הכול למען אלה שאתם אוהבים.


השבוע זורם ואתם צפויים ליום נפלא שמתאים לנסיעות, בילויים ומפגשים חברתיים. קשר חדש ולא מחייב מתפתח לאיטו. תנו צ'אנס ואל תמהרו לפסול, למרות שיש דברים שמפריעים לכם. הקדישו זמן לתחום החברתי ומצד שני, אל תשכחו את עצמכם. אתם זקוקים למרחב נשימה ולמנוחה. אל תסמכו על חברים יותר מאשר אתם סומכים על עצמכם. החלטות חשובות מקבלים לבד. הרקיע מעודד אתכם לנסיעות המדיפות ניחוח של עסקים. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים הנחפזים להפגין את נדיבותכם כאשר אתם אוהבים מישהו. הפגנתיים ומוודאים היטב שכולם שמו לב לנוכחותכם.

עד כמה שזה ישמע מוזר, נראה כי רבים מכם נטלו לעצמם חופשה בימים אלה. אתם ממש זקוקים למנוחה הזאת שלקחתם לעצמכם בדיוק בזמן המתאים. אתם מבלים בחיק המשפחה. האווירה נעימה ואורחים שיגיעו רק יתרמו. יתכן שיעלה לדיון נושא שנוי במחלוקת. אל תכנסו לוויכוחים מיותרים עם הנוכחים. שמרו על פרופיל נמוך. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים אשר ניחנו בסבלנות, שקט נפשי והגיון בריא: אתם נוהגים באיפוק ויוצרים את הקשר הרומנטי רק לאחר שנוצר הקשר הרוחני.


בתקופה זו אתם נעים ממצב רוח מצוין לעצבנות קיצונית. היום אתם מוצאים מתחת לאדמה סיבות לכעוס ולהיות במצב רוח גרוע. בסך הכול מדובר באוסף של אי הבנות וכדאי לכם ללמוד מאירועי העבר ולפתח כישורי תקשורת טובי יותר. אתם מעוררים המון תוקפנות והתנגדות בצורת הדיבור שלכם. שימו לב לעניין הזה ונסו לתקן את עצמכם לפני ובמקום שאתם מנסים לחנך מחדש את כל הסביבה. האסטרולוגיה רואה בכם אנשים של שותפויות, בעלי טקט רב וכשרון דיפלומטי. ניחנתם בתפיסה מהירה ובאינטליגנציה גבוהה. אתם בני-זוג מושלמים, מסורים ונאמנים.

מצב הכוכבים בשמיים מלמד כי אתם צפויים ליום נחמד. תקשורת ישירה וברורה עם הסביבה מניבה תוצאות טובות. מצב הרוח משופר למרות בעיות כספיות שעולות לפתע על הפרק. אתם צריכים לקחת בחשבון מספר פתרונות. אין קיצורי דרך. אתם מצליחים להתגבר על הקשיים, בעזרת בן מזל גדי שמפתיע אתכם הרבה מעל הצפוי. הרקיע רומז על תוכניות הקשורות בלימודים, או כאלה שהעדפתם לדחות עד כה. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים אמיצי לב, דבקים במטרותיכם, אינטואיטיביים, מעדיפים לפעול ביחידות ומוכנים לשאת באחריות לכל מעשיכם.


הימנעו מזעזועים בחיי המשפחה. למרות שיש רגעים בהם נדמה לכם שהגעתם עד קצה היכולת, אתם עדיין לא בשלים לשנות את מה שדרוש כדי ליצור שיפור משמעותי. מישהו רומז כי אתם לא פתוחים לקשר אינטימי של ממש, מה שיוצר סימני שאלה אצל בני המין השני. עדיף שיחה כנה על פני תירוצים. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים שניחנו במזל רב המחלץ אתכם מכל צרה, רודפי צדק ומגוננים על החלשים והמקופחים. מוכנים לקחת צ'אנס בתחומים שאחרים פוחדים לגשת אליהם.


אתם מרגישים עומס מן הסיבה הפשוטה שלקחתם על עצמכם יותר מידי. שוב ושוב אתם נופלים לאותה מלכודת ואחר כך מתלוננים. הזוגיות בימים אלה סובלת מאי יציבות, אולי בגלל שביליתם יותר מידי זמן ביחד. תנו לעצמכם צ'אנס להתגעגע. זה יעשה טוב לשני הצדדים. כן, גם לכם. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים רציניים, תכליתיים ובני זוג נפלאים בכל מה שקשור ביציבות ובנאמנות: חרוצים, יסודיים וקפדנים. אינכם שוגים באשליות, אינכם הוזים הזיות שווא, אך בחברת זרים אתם עלולים להתגלות כביישנים ומופנמים.

כוכב אוראנוס השולט בכם מציב בפניכם מצבים מאתגרים. הצעה רומנטית מגיעה מכיוונו של אדם מרתק. מה שנראה לכם מכביד בעבר, נראה אטרקטיבי בשלב זה. אתם מסגלים לעצמכם סוג של תקשורת יעילה וברורה, מה שיוצר פתיחות וזרימה טבעית של הדברים. דווקא בעיתוי הנוכחי עליכם לדון באופן ישיר בנושאים שנויים במחלוקת. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים שלעיתים מרחפים בעולמות אחרים. שונאים טיפשות, מוכנים לספוג הכול חוץ מאווילות ונהנים 'להפגיז' את הסביבה ברעיונותיכם המבריקים.


שוב ושוב אתם מכניסים את עצמכם למצבים לא יציבים ומסתבכים בתירוצים. כושר ההבלגה של בן/ת הזוג לא יעמוד לזכותכם לנצח נצחים ומוטב שתחליטו אם אתם רוצים לשמר על הקיים או שלא איכפת לכם לקחת צ'אנס. יוזמה שלכם יכולה להפוך את הקערה על פיה די במהירות. השאלה הגדולה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא האם אתם רוצים לצאת צודקים או חכמים. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים אשר אוהבים עם כל הנשמה ועם כל החושים, ולפעמים אתם כל-כך נסחפים באהבתכם עד שנדמה שתיכף אתם עלולים לטבוע.

מאמרים קשורים

Back to top button