הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 23.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע מזרים היום שפע של דמיון והשראה הישר אל כוכב מרס השולט בכם. יום של יצירתיות. יתכן כי תתאכזבו מעט מהבטחות וציפיות שלא מתמלאות, אולם הדבר לא ממש מפריע לכם. אתם מגלים גמישות רבה ומוצאים דרכים אחרות למימוש. אל תהססו לגלות את רגשותיכם בפני בן/ת הזוג. עדיף להתמודד עם האמת מאשר לשקוע בפנטזיות. גם בתחום האישי אתם יכולים למצוא דרכים חדשות לממש את הצורך שלכם בזוגיות טובה.


אמצע השבוע עובר עליכם בנעימים. אתם מבלים ומבזבזים כספים על ימין ועל שמאל. קופידון מרעיף עליכם אנרגיות רומנטיות, אך נראה כי אתם ממוקדים בנושאים שלא מיטיבים עם התחום שבינו לבינה. רעיון מקורי עשוי להעניק לכם בילוי לא שגרתי. הקטע הזה יצליח לכם ככל שתשכילו לסנן עצות של מתחסדים. אין סיבה להרגיע אדם שמחפש הזדמנויות להיעלב. יש לו גם פן חיובי שרומז כי זו עסקת חבילה, הדבש עם העוקץ.

יום נעים וטוב לבילוי עם בן/ת הזוג. לשם שינוי אתם משתחררים ומאפשרים לעצמכם להפסיק לחשוב יותר מידי ולחוות את ההווה במלואו. עם כל הכבוד ליכולת האינטלקטואלית בה אתם מתפארים כל כך, זה מעייף להיות כל הזמן "חכם בלילה". כדאי לכם ללמוד לנהוג בפשטות ובקלילות עם עצמכם. כך תיהנו מהחיים הרבה יותר. גם כדאי שתשקלו כל מילה שאתם מזרימים אל חלל האוויר, משום שיש מי שלוקח ללב את השנינות שניחנתם בה.



אתם מצליחים לשנות דפוסי חשיבה ולהיות קצת יותר שובבים ונועזים. זו התנהגות יוצאת דופן וספונטאנית שגורמת לכל מי שמכיר אתכם- להתפעל. צאו לבלות, זאת שעת כושר להקסים את כל מי שיהיה בסביבה. למי שכבר נמצא במערכת יחסים- קחו יוזמה לפעילות שונה מהרגיל. בני הזוג דורשים חמימות, הבנה וסימפטיה. תנו להם את זה בנדיבות.


אמצע שבוע אופטימי. מישהו קרוב שנסע לאחרונה לחו"ל, יוצר קשר. זה מעודד אתכם מאוד. אתם יוצאים לבלות ונתקלים באנשים מדהימים שמציעים לכם לצאת לנסיעה הרפתקנית. היום תבלו זמן איכות עם בן משפחה. תהיינה לכם מספר הזדמנויות לטפח חברים חדשים ולשפר מערכות יחסים קיימות. הרקיע מבשר על אירועים טובים והתרחשויות שמקורם במדינות שמעבר לים.

האנרגיות הטובות בשיאן. אדם שאיתו אתם נמצאים בקשר עסקי מגלה לפתע צד אחר ובלתי צפוי באישיותו, מה שפותח פתח לקשר מסוג אחר לגמרי. אל תדחו שום דבר על הסף. תנו לעצמכם צ'אנס לבדוק את העניין לגופו. רגע של משבר? לאו דווקא. עם קצת מאמץ תוכלו להצליח לפצל הנאות בלי לפגוע באף אחד מהמעורבים. הרקיע מציע לכם להיפטר מחרדות שאין להן קיום במציאות ולהתמקד באפיקים מעשיים ותועלתניים.


אתם מצליחים להתרווח באווירה אינטימית עם בן/ת הזוג או בחיק המשפחה. יוזמה לחופשה לא שגרתית – מבורכת. שימו את הדגש על הכרת תודה על כל מה שיש לכם. נסו להתעלם מהמגרעות ומהחוסר. השפע מגיע אליכם. תנו לו להיכנס לתוך החיים. הרקיע צופה לכם מזל גדול וכביר שאין לו כל קשר לתכנון כלשהו. היכרות חדשה מותירה בכם טעם של הימור. כדאי שתשאלו את עצמכם אם למדתם דבר-מה מקטעים דומים בעבר.

כוכב פלוטו השולט בכם מושפע מגרם שמיים שמייצג אהבה ורגשות רומנטיים. נראה כאילו נפתח אצלכם מעגל חדש. לא מעט אנשים חדשים נכנסים לחיים שלכם. כדאי לשמור על קשרים חדשים אלה שעשויים להוביל לשינויים מרחיקי לכת לא רק בתחום החברתי. עליכם לשנות דפוסים והרגלים ולהיות עוד יותר פעילים אם אתם רוצים למצוא זוגיות אמיתית. יש לתת דגש על המודעות העצמית ומידת הרגש שאתם מוכנים להשקיע.


כוכב יופיטר השולט בכם גם מתמלא באנרגיות ממוזלות המגיעות אליו מן הרקיע הפרוש מעליכם. הקריירה שלכם תופסת תפנית. יחסים עם אנשים שעובדים אתכם וגם עם הבוסים שלכם- משתפרים הודות לשינוי לטובה בגישה. עליכם לגלות ערנות לאפשרויות שעשויות להיפתח בעקבות ההתפתחויות. מתעוררת אפשרות לנסיעה רחוקה. למרות חוסר הנוחות בעיתוי, עדיף להסכים להצעה.


כוכב סטורן השולט בכם גם מתעתד לפגוש את האנרגיה הרומנטית המשוגרת לעברו מן הרקיע הפרוש מעליכם. אתם נראים במיטבכם ועושה רושם שבכל מקום שאתם מגיעים אליו אתם קוצרים הצלחה. הרצון ליזום, לצאת ולבלות בעיצומו וזה עושה לכם טוב. תחושת שליטה בחיים מעודדת אתכם. אתם זקוקים לתשומת לב ופינוקים. הקדישו קצת זמן לעצמכם למרות שאתם עסוקים מאוד בעבודה.

צפוי יום נפלא לענייני מסחר ושיווק, בעיקר אם מדובר בנכס כלשהו. עיתוי חלומי לעבור מתכנון לביצוע. צפויה לכם חוויה מוזרה בחברת אדם אשר יחסיכם עימו שבעו המראות ונחיתות. נראה כי המאחד עולה על המפריד. אווירה של עמימות נושאת בכנפיה הרגשה של בדידות. אל תאבדו אופטימיות שהרי מדובר בתופעה ארעית וחולפת. אתם מקבלים מסר משעשע המכיל רמז רומנטי. במקום להתבשל בהתלבטויות, כדאי שתציגו שאלה ישירה.


אופטימיות זהירה היא התחושה שאתם חשים ביום זה. במהלך היום ההרגשה תלך ותתחזק, עקב מספר אירועים דומים שהמשותף להם הוא רצונם של אחרים להתקרב אליכם. למרות שאתם עסוקים בענייני הבית, אתם מצליחים להתפנות ולפנות זמן גם לעצמכם, מה שמחולל שינוי משמעותי בהרגשה הכללית. אין סיבה לחטט בפרשיות שהותירו אתכם מאוכזבים. העתיד יהפוך לוורוד ברגע בו תתנתקו מן העבר. אל תתנצלו בפני אף אחד. מגיע לכם!

מאמרים קשורים

Back to top button