הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 26.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מצב הרוח שלכם לא בשיאו. אתם מדוכדכים מכיוון שנדמה לכם שאתם ורק אתם סוחבים בעול. אין לכם כמעט זמן לנשום ומרבית הזמן אתם מקדישים למילוי משימות משעממות למדי. לא רק זה אלא גם זה שיש מי שמעיר לכם ומציין כי אתם מתנהגים בצורה מוזרה היום. אז אם ממילא כולם לא מרוצים, בלית ברירה, אולי כדאי להוריד פרופיל ולמצוא מקום בו תוכלו להתרגע לכמה שעות.


למרות הניסיונות לטאטא דברים אל מתחת לשטיח, קונפליקט ישן עולה על הפרק. אתם נוטים לבחור בדרך הקלה ולא להתמודד כרגע עם פתרון שמהווה טיפול שורש. על פני השטח אתם עושים רושם של מי שבסך הכל מתחמקים מעימותים, אולם עליכם להבין כי הסערה מאחורי השקט עלולה לפרוץ בכל רגע נתון. תצטרכו להתרגל למחשבה כי אדם שאתם רוצים בחברתו, מקבל ייעוץ ממי שלא ממש מחבב אתכם.

היום קיים בלבול וקושי בתחום הרומנטי. אתם שואפים לבלתי מושג שנראה לכם ראוי. מצד שני, נדמה לכם שאתם נמצאים עם אנשים ממש שונים מכם אבל, בעצם, ההיפך הוא הנכון. צאו לבלות עם מישהו שממש מפרגן ורוצה להעניק ולתת מכל הלב. במהלך היום תגלו שתיהנו לא פחות ואולי אפילו יותר מאשר עם מישהו שאינו מסתפק במה שיש. היום מודגשים תכנים הקשורים לבית ולמשפחה. כדאי לזרום עם האנרגיות, גם אם הדברים באים על חשבון תחומים אחרים.



ידידים וחברים קרובים מתקשים לקבוע איתכם פעילות משותפת. כל מה שדרוש מכם זה לומר כן אך ייתכן שלא כדאי לכם. הזוגיות עומדת למבחן בגלל דבר מה שלא תלוי בכם. אתם מותשים בגלל זיכרונות כאובים. דחו את ההזמנות לבילוי ביום יומיים. הרקיע צופה כי עם קצת סבלנות תגיע תקופה אשר תוכלו ליהנות ממנה מלוא חופניים. שמועה שגונבה לאוזניכם מעניקה לכם יתרון על פני מתחרה. ידע הוא כוח, עשו בו שימוש חכם.


הרומנטיקה שוב 'בורחת' לכם בין האצבעות. את האשמה ניתן לתלות בנסיבות וכן בווכחנות יתר שנוגעת לשני הצדדים. בן/ת הזוג מרגישים לחוצים מסיבות שלהם, ומקופחים בגלל חוסר תשומת לב. אתם עסוקים בעניינים שלכם ושוכחים שכדי לבנות מערכת יציבה צריך להשקיע ולעמוד על המשמר כל הזמן. הרקיע מבשר על פרשייה רומנטית, גם אם אינכם רואים כזו באופק. הדברים צפויים להתרחש במפתיע.

הבית הופך להיות היום למקור של מתח ועצבנות. כולם מאוד לא רגועים והרעיון הכי טוב זה לעשות הפרדת כוחות. יש לתת מרחב לעצמכם וגם לאחרים ואף ליזום פעילות לכל אחד בנפרד. ביקור חברתי עלול להפוך לזירת קרב כיוון שתגיבו בחריפות למידע מרגיז במיוחד. בסך הכל מצב הרוח מעיק. נקודת אור. מחר יום חדש.


יום מלא וגדוש בו אתם מוצאים את עצמכם מתרוצצים ללא הרף ממקום אחד למשנהו. אתם מעורבים מאוד מבחינה חברתית ויש הרבה הצעות על הפרק. אירוע תרבותי שתבקרו בו, יגרום לכם למצוא עניין בתחום חדש לגביכם. מומלץ לנקוט יוזמה ולהפוך להיות פעילים יותר בכיוון. יש לכם הספק גבוה במיוחד ואתם מרגישים ונראים ממש נהדר.

יום מצוין בו אתם מרגישים נחישות והחלטיות רבה. זה עוזר לכם לקבל החלטות חשובות בתחום הזוגי. מבחן המציאות מוכיח לכם כי יש בין הסובבים אתכם גם כאלה שזקוקים לשיחה נוקבת, על מנת להוריד את הקפריזות שיש להם בזמן האחרון. יתכן שתעלה אפשרות של פרידה אבל אף אחד לא מתכוון לזה ברצינות. הרקיע צופה התפכחות מאשליות ויציאה אל דרך חדשה וטובה מן הקודמת.


יופי של יום. אתם מלאי אנרגיה וכל מה שבא לכם זה לעשות חיים, לפרוק כל עול, להשתולל ולרקוד. אתם הולכים לעשות את זה בגדול. תזרמו עם ההרגשה! אדם ממזל סרטן מסעיר אתכם. למרות חוסר הרצון להיכנס לקונפליקטים נראה כי אין לכם ברירה אלא לברר עד תומו את העניין שעולה על הפרק. הרקיע צופה טריקת דלת במקום בעייתי כלשהו, ופריצת דרך אל מקום אחר ומלבב.


במסגרת המשפחתית אתם נהנים מאווירה טובה. מה שעוד יותר תורם לכם היא העובדה שאתם מרגישים מלאי אנרגיות ופעילים במיוחד. אתם נהנים מהזמן הפנוי שיש לכם כדי לחשוב על נושא שדורש החלטה. קחו את העניינים בידיים ואל תתנו לגורמים חיצוניים להכתיב לכם מה לעשות. הכוכבים יוצרים עבורכם מצבים ממוזלים, אך רק אתם תחליטו אם לזרום עם המצוי או להשיג את הרצוי.

אתם מוקפים אנשים וזה מאפשר לכם למצוא מעט שקט לעצמכם בתוך כל ההמולה. מה שנשמע כפרדוקס, דווקא עובד יפה מאוד לטובתכם. אל תפלו למלכודת שאחד מן הסובבים אתכם מנסה לטמון לכם. ברגע של חולשה- השתמשו באינטואיציה. מאבק פנימי עומד להסתיים בהחלטה גורלית. שיחה עם אדם מנוסה, עושה לכם סדר במחשבות. עכשיו הכל תלוי בנכונותכם להפוך דיבורים למעשים.


מצב הרוח שלכם מהורהר ואתם מתעסקים בעניינים בלתי סגורים מהעבר, ואפילו מנסים לעשות מעין חשבון נפש קטן. שיחות בירור ארוכות אולי יקלו על ההרגשה המעיקה אולם לא ממש יועילו, זאת מכיוון שאתם מכוונים לכתובת הלא נכונה. מה שהכי חשוב עבורכם לעשות זה להגיע להשלמה פנימית עם העבר. השתדלו להימנע מוויכוחים שאיכשהו קשורים לזוגיות. יש דברים שלא חייבים להתחשבן עליהם.

מאמרים קשורים

Back to top button