הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 27.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם פוגשים אנשים יוצאי דופן שמאפשרים לכם לראות את הצד השני והנסתר של דברים חשובים. יש מי שמשפיע על מעמדכם, בעיקר בכל מה שקשור לענייני חברה וקהילה. הישגים מרשימים נרשמים גם בתחום האישי. כושר המנהיגות שלכם בולט יותר מאשר אי פעם. יש לכם גם לא מעט הזדמנויות להתפנק ולאכול אוכל טוב. עושים חיים. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית הראשון ומושפעים מכוכב מרס. השילוב בין השניים מוליד אומץ, יוזמה, נחרצות ונדיבות.


אתם מתקשים להציב גבולות ויש תמיד מי שמנצל את הפרצה. הדברים האלה מתסכלים אתכם קשות משום שהכוונות שלכם טובות. מן הראוי לסיים קשרים ישנים שמבוססים על חוסר איזון. קשה לשנות 'חוזה' קיים. בעתיד נסו לנהוג אחרת. במקום לקוות שמישהו יבין אתכם, אמרו ואפילו שימו על הכתב את כל הדרישות והציפיות. הרקיע מודיע כי אנוכיות עלולה להרוס את כל סוגי השותפויות. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השני ומושפעים מכוכב ונוס. השילוב בין השניים מוליד התמדה, עקביות, עקשנות ויצירתיות.

חוש הצדק המפותח שלכם גורם לכם לעלות על בריקאדות ולהילחם על עקרונות שאתם מאמינים בהם. צפויה מחלוקת בנושא עקרוני עם מישהו שממילא אינכם מחבבים. אתם הופכים להיות חסרי סבלנות לחלוטין כאשר נידמה לכם שמישהו מנסה לכפות עליכם את רצונו. הרקיע מעודד פסק-זמן לצורך שיקול דעת זהיר ומחושב. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השלישי ומושפעים מכוכב מרקורי. השילוב בין השניים מוליד תקשורתיות, כושר שכנוע וקסם אישי.



אתם זוכים בפופולאריות בסביבתכם הקרובה. זרימה של אנרגיה טובה מאפשרת לכם להתנהל בצורה שונה מהרגיל, כזו שמושכת הרבה פרגון והערכה. אתם מתמלאים אופטימיות ומרגישים שעכשיו הדברים אכן מתחילים להשתפר בצורה משמעותית. צפויה הצלחה חברתית וגם רומנטית, בתנאי שתצליחו לשמור על מצב רוח חיובי. הרקיע רומז על תקופה רבת שעשועים ובילויים, כמו גם על הצלחות דרמטיות. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית הרביעי ומושפעים מן הירח. השילוב בין השניים מוליד עומק, רגשנות, יצירתיות ואהבת אדם.


צפוי יום המאופיין בחוסר שקט פנימי. אתם ממש מנסים לגשר בים הפערים הקיימים בין אנשים קרובים אליכם ואפילו לפשר ביניהם כדי להוריד את מפלס המתח. היום חסרה לכם השלווה שאתם כל כך זקוקים לה. זיכרונות העבר גורמים לכם לדאגות עדיין למרות שאתם מנסים להתנתק. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית החמישי ומושפעים מן השמש. השילוב בין השניים מוליד זוהר, ברק, מלכותיות, הוד והדר.

דווקא כשאתם מניחים לדברים לזרום מעצמם מגיעות התוצאות הכי טובות. יש לכם כמה עניינים לא סגורים ואתם מנסים לטפל בנושא אחד רגיש במיוחד הקשור לאדם בסביבתכם הקרובה. הגיע הזמן להגיע לפתרון תכליתי ולהפסיק לקטר ולדבר על זה. חלק מהבעיות יצטרך לחכות לשבוע הבא. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השישי ומושפעים מכוכב מרקורי. השילוב בין השניים מוליד טוהר פנימי, אהבת סדר וארגון.


אתם מרגישים צורך לעשות שינוי. זהו יום טוב לשנות הרגלים מזיקים לבריאות. נסו לא להיעלב מכל מילה שאומרים לכם. המצב החברתי שלכם מושפע בגלל מישהו קרוב שמעורב מאוד בחיים שלכם. בגלל חוסר הסבלנות שלכם אתם עלולים לנקוט בצעד דרסטי. המלצה- לא למהר ולא להגיב בקיצוניות. הרקיע רומז על כך שאתם נכנסים לתקופה של שינוי, התפתחות ומודעות עצמית גבוהה יותר. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השביעי ומושפעים מכוכב וונוס. השילוב בין השניים מוליד יכולת מופלאה להתבונן במטבע משני צדדיה.

אל תחשפו רגשות כלפי אנשים שאינכם בוטחים בהם לגמרי. הרצון שלכם לקשר רומנטי עלול לסבך אתכם בצרות. שמרו על גישה ספונטאנית אך מפוכחת. אף אחד לא מכריח אתכם להיכנס מיד למערכת יחסים מחייבת. קחו את הכול לאט ובסבלנות. היכרות חדשה תורמת למצב רוח מרומם ולהתקף מרץ בלתי נדלה. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השמיני ומושפעים מכוכב פלוטו. השילוב בין השניים מוליד חושניות עמוקה, חוכמה ונטייה למיסטיקה.


אתם מהססים להביע מילים שרוקדות לכם על קצה הלשון. אל תניחו לצד השני לעסוק בניחושים. חוש הומור מחלץ אתכם ממצב שנראה אבוד. אנשים אוהבים את מי שמוכן להתבדח על חשבון עצמו. המיקוד הוא על בני משפחה שמלחיצים. הגיע הזמן לגלולת אסרטיביות ולומר: לא. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית התשיעי ומושפעים מכוכב יופיטר. השילוב בין השניים מוליד נפש פתוחה וצמאה לידע, כמו גם נטייה לחופש ולעצמאות.


קשה לכם לקבל שינויים ולכן אתם מתרגזים בקלות כאשר מישהו מנסה להכניס רוח אחרת. בין אם מדובר בתחום האישי או בכל תחום אחר, ה'פתיל' שלכם, היום, קצר במיוחד. בניגוד למה שקורה בדרך כלל, האופטימיות מכם והלאה ונראה לכם שהמצב לא פועל לטובתכם. מצד שני, אתם גם לא רוצים לוותר על זרימת האדרנלין וההתרגשות המלווה את המאבקים שלכם. תצטרכו למצוא את שביל הזהב. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית העשירי ומושפעים מכוכב סטורן. השילוב בין השניים מוליד שאפתנות וצורך עמוק בהישגים.

הרצון שלכם למימוש מיידי של הצרכים האישיים שלכם בתחום האישי והאינטימי יוצר לחצים כמעט בלתי נסבלים על בן/ת הזוג. הפרובוקציות שלכם מגיעות היום בעיתוי גרוע למדי ואם לא תעמדו על המשמר, גובר הסיכוי שתעבירו את סוף השבוע בעימות סוער, מומלץ להוריד פרופיל. אין חובה לנצח בכל ויכוח. ממש לא. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית האחד עשר ומושפעים מכוכב אוראנוס. השילוב בין השניים מוליד חשיבה לא שגרתית ונטייה לנסתר ולנעלם.


מסתמנת מגמה של שיפור יחסים עם אנשים מסוימים בסביבתכם הקרובה. תחושת העצב והבדידות שתקפה אתכם נובעת למעשה ממשקעי עבר. נסו למצוא שעה פנויה לעלעל באלבומים ישנים, להתמקד במה שהיה ואחר כך- להתנתק. כדאי להשקיע זמן בפעילות חברתית. להקשיב ללב. לבחון בתשומת לב ובאהדה חיזורים והצעות ליציאה לבילוי. הרקיע צופה קשר רומנטי הדורש הסתערות על היעד כדי להביס את המתחרים.

מאמרים קשורים

Back to top button