הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 28.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם זקוקים למרחב וחופש פעולה אך אתם מרגישים כי יש מי שמנסה להגביל אתכם. היום אתם במצב רוח רומנטי ואתם כמהים לצאת ולפגוש אנשים. יש בפניכם מספר אפשרויות וכל מה שעליכם לבחור זה את המקום שבו תוכלו להשמיע ולא רק להיראות. אתם כמהים לריגושים אך אל תמהרו להיגרר באופן ספונטאני ופזיז אל תוך רומן הרפתקני שיכול להתברר כאשליה.


אתם חשים אהובים ומחוזרים ורמת האנרגיה שלכם גבוהה. כשאתם מצליחים להתחבר למקור הלא שיפוטי שבתוככם, אתם מגלים ים של טוב לב ונתינה. הכי מתאים לכם לבלות בבית בשקט באווירה רומנטית. לפנויים נראה כי מפגש חברתי לא המוני יהווה דרך מצוינת לפתוח את אירועי השבוע. נראה כי אתם מתלבטים בבעיה שפתרונה מונח לפניכם, אך אתם מסרבים להתבונן בו. הקשיבו לדבריו של אדם חכם.

יום מוצלח לפעילות שדורשת עבודה עם האינטלקט. יש צורך לעשות מספר שינויים על מנת להיות בסיטואציה שמאפשרת לכם ליהנות ממרחב פרטי. על מגבלות טכניות שנצבות בפניכם, ניתן להתגבר בקלות יחסית באמצעות קצת יצירתיות ודמיון. אל תתנו להשפעות חיצוניות לרפות את ידכם. לתירוצים הרי אין סוף אבל אין דבר העומד בפני הרצון. השתמשו בכוח הרצון שלכם והניחו ליריביכם להאמין כי הקרב כבר הוכרע לטובתכם, אל תהססו לגחך בפניהם.



הרקיע משגר אנרגיות מתסיסות אל גזרת מזל סרטן. החל משעות הבוקר נראה כי אתם די עצבניים וגורמים לאחרים סביבכם להרגיש אשמה. החששות והדאגנות שלכם עומדים בסתירה לרצון שלכם לקבוע מה הכי נכון לעשות, גם כאשר העניין אינו נוגע לכם ישירות. גם אם אתם 'צודקים', זה פשוט לא עובד וככל שתקדימו להפנים את העניין, תחושו הקלה משמעותית.


אנרגיה קוסמית מעוררת אתכם לפעול פעולות שבעבר הסתייגתם מהן. התבודדות ותגובה תוקפנית כלפי אנשים קרובים לכם, מבטאות את הרצון שלכם למרוד במוסכמות. הפתרון אינו קל כל כך ובוודאי שאינו נמצא בכיוון זה. הגיע הזמן לקבוע חוקי משחק חדשים, במיוחד במישור האישי. כדי לטהר את האווירה וליצור מומנטום מתאים לתקשורת, מוטב להקדיש את שעות הערב למשפחה ולבית.


תחילת שבוע נהדרת. גם אם אתם בחופשה, אתם מוזמנים לצאת מהבית בשעות הבוקר. פשוט להיכנס למכונית וללחוץ על דוושת הדלק. גם ההצעות הכי 'טובות' שיגיעו מכמה חברים, לא יצליחו לפתות אתכם לעזוב את חיק הטבע והאוויר הצלול, ובצדק. הזדמנות טובה לשיפור הקשר הזוגי. אין זה הזמן למחשבות עמוקות ולחשבון נפש. פשוט תזרמו ותיהנו מכול רגע בהווה.


מענה חיובי בתחום שמעסיק אתכם מאוד, מתקבל בדואר ומשמח אתכם. עליכם להקדיש מאמצים כדי לעמוד במשימה שאתם מגדירים כהגשמת חלום. זה לא יקרה מאליו. עיבוד והבנה של תהליכים נפשיים פנימיים, יעזרו לכם לשחרר משקעים מהעבר שכרגע מעכבים אתכם מהתקדמות מטאורית. אנרגיה קוסמית מייצגת את הצורך להוציא אל הפועל את שאיפותיכם הלא-מוגשמות.

נראה שפרשייה רומנטית הותירה אתכם בתחושת חוסר שליטה. אתם מחפשים דרך לשנות דברים ולגייס את העוצמה הפנימית. ההצלחה נמצאת מעבר לפינה, הרבה יותר קרובה ממה שאתם חושבים, לכן, חשוב שתתמקדו ולא תתנו לאירועים שוליים ולאנשים שליליים להשפיע עליכם לרעה. אנרגיה קוסמית מייצגת הצלחה הנופלת עליכם במפתיע. מזל וברכה זורמים אל המישור האישי. תוכלו לזרז את בוא ההצלחה אם תפרגנו לעצמכם, מבלי להתחשב במה שאנשים אומרים.


אנרגיה טובה מבקרת בגזרת מזל קשת, אך אנרגיות מוטרפות אשר "נופלות" עליה, מוציאות אתכם מפוקוס. יחד עם זה, אתם נהנים מיום פורה בעבודה וגם בבית. אל תיקחו שום דבר ואף אחד כ"מובן מאליו". לעיתים קרובות מדי, אתם עוברים מקיצוניות לקיצוניות. או שאתם מאשימים את עצמכם על חוסר השלמות, או שאתם מאשימים אחרים. אתם יכולים, מן הסתם, למצוא איזון עדין בין השניים. עניין אינטלקטואלי חדש ומאתגר יספק לכם את הצורך בריגושים פנימיים.


לאחר וויכוח, כשהבית חוזר למצבו הנורמאלי, יש לכם הזדמנות מצוינת להראות לבן/ת הזוג שלכם, עד כמה אתם אוהבים ומעריכים את ההשקעה שניתנה בימים האחרונים בלי חשבון. בעיקרון, אתם שקולים ופועלים בשמרנות. אם תתנו לעצמכם רשות להשתולל קצת, תקבלו את הפידבק שאתם בעצם כל כך רוצים. פרגון, אומץ וכנות יובילו אתכם למקום הנכון. יש בסביבתכם אדם קנאי המסתיר את קנאתו בעזרת שבחים וחנופה.

למרות גילויי החריצות וההתלהבות, נראה כאילו כל יוזמה חדשה שלכם נתקלת בקיר גבוה. הדברים לא הולכים בקצב או בכיוון הרצויים לכם, אך יש בכך מעין הודאה שאינכם בשלים לעשות את מה שהבטחתם לעצמכם. מילים לחוד ומעשים לחוד. לפני התחייבות סופית למסלול כזה או אחר- חישבו שוב. הגדירו את הרצוי ואז תוכלו לחיות עם המצוי.


אתם מקבלים את ההתרחשויות במציאות היומיומית שלכם במעין תחושה של שלווה ופיוס. עליכם להתרחק מפירושים מיסטיים ופטליסטים שאתם נוטים להיגרר אליהם לעיתים כשיש לכם הרגשה שאינכם יודעים מה לעשות. אין צורך להיכנס ללחצים, אולם מוטב לכם שתגלו ערנות ותנצלו את התנאים לקידום עצמי. אל תתאכזבו אם קשר שאתם רוצים בו לא מצליח להמריא. בקרוב הוא יחזור אל חייכם עם אנרגיות טובות יותר.

מאמרים קשורים

Back to top button