הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 29.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

חבל לבזבז אנרגיה יקרת ערך על שטויות. אתם נאחזים בהרגלים ישנים ומגיבים למצבים באופן אוטומטי, למרות שכבר ברור לכם לגמרי שזאת לא הדרך. מוטב לפרוק את התסכולים שלכם בצורה פיסית בספורט. ביקור בחדר כושר למשל יכול להביא לשיפור מיידי במצב הרוח ובגישה החיובית. בנקודה זאת אל תחכו לחיזוק ואישור מאף אחד. פשוט עשו זאת. אם יריביכם יכולים לעקוב אחר צעדיכם, הרי שאתם קרובים מדי אליהם.


מה שמאפיין אתכם בדרך כלל היא דרך פעולה בסגנון של 'לאט אבל בטוח'. הרצון המתעורר פתאום להשיג בבת אחת מספר מטרות, גורם לכם לחוש תחושת כישלון. אתם חשים מתוסכלים בעבודה. הקדישו זמן במהלך השבוע לתכנון עתידי. בתחום הזוגי- לכו בעקבות הלב. יש מי שמוכן לגשר ביניכם לבין אדם שחתול שחור חצה את דרככם. קבלו את זה כקצה חוט להיחלץ מבלגאן.

מה שלא הספקתם לעשות למען עצמכם בשבוע שעבר, עשו היום. קחו לעצמכם כמה שעות חופשיות בחצי השני של היום. בילוי בחיק הטבע, במרחבים ובאוויר הצח, יעשו פלאים. אתם לא אוהבים להתאמץ יותר מידי אבל המצב הכלכלי דורש עבודה יותר מאומצת ורצינית ממה שהשקעתם עד היום. המוטיבציה זקוקה לזריקת עידוד. זה תלוי בכם. במקום להילחם ביריביכם פנים אל פנים, אתם יכולים להפוך את עצמכם לבלתי נראים.



היום יש רומנטיקה באוויר. דווקא בגלל זה עליכם להיזהר ולא לעשות שטויות שעלולות לעלות לכם ביוקר. אל תכנסו למשהו שאתם לא בטוחים בו. אל תתקשרו לאנשים לא מוכרים שאינכם בוטחים בהם ואין לכם דרך לברר פרטים עליהם. שימרו על גבולות ברורים עד שתלמדו עד כמה אפשר לתת אמון. כדאי להתגבר על הפיתוי לפרוץ גבולות. אתם עשויים למצוא את עצמכם בוויכוח שכלל לא קשור בכם. אל תזדרזו להגן על אינטרסים לא לכם.


אתם מגלים הבנה נדירה כלפי בן/ת הזוג אולם דיבורים זה לא מספיק. עליכם להוכיח במעשים את הרצינות והנכונות שלכם. מי שאינו נמצא בקשר מוזמן להחליט. עדיף לקחת פסק זמן, לנוח ולחשוב, מאשר להעביר מסרים סותרים שרק מעצבנים את כולם. תעזבו את מה שלא מתפתח באופן טבעי וקליל. לא בכוח! האנרגיות הקוסמיות צופנות יום של חיוכים וצחוק. כדאי גם למדוכדכים שביניכם לזרום עם בשורת הכוכבים.


יום הפכפך שלא ממש מסתדר כפי שרציתם. יש מי שטוען כי נוח לכם יותר להאשים אחרים, אבל האמת היא שכל כך הרבה תלוי בכם. לו רק רציתם לקחת אחריות לנעשה. לא קל לכם לשנות דרכי חשיבה שמושרשות עמוק מאוד, אבל תחושות של תסכול גורמת לכם להגיע למסקנות בלתי מתפשרות. באופן כללי, אתם נמצאים בתקופה אשר מאפשרת לכם זמן נהדר לשינוי.


יום סוער. אתם הולכים לעבודה רק כדי לגלות שם שינויים רבים שלא ברור לכם איך להתייחס אליהם. נכון שיש גבול למה שאתם יכולים לעשות, אבל עליכם לנהוג באסרטיביות ולא לוותר על פי נטיית הלב שלכם. לא בטוח שהמצב יתגלגל לרעתכם למרות שעל פניו, כבר היו לכם ימים טובים יותר. צפו להפתעות. אנרגיה קוסמית מייצגת התקדמות בפרויקט חשוב.

לא קל לכם. אתם מותשים למדי מקטע רומנטי שעבר עליכם בהשקעה רגשית ופיסית גדולה, שלא קיבלה מספיק הערכה. אתם נתונים בלחצים גם מתחום הקריירה. קשה לכם לעכל את העובדה שלמרות שאתם ממלאים את חלקכם בהסכמים בלתי כתובים, אנשים אחרים פשוט מפשלים ומאכזבים לכול אורך הדרך, בלי להניד עפעף. אנרגיה קוסמית רומזת על כוחות על טבעיים שניחנתם בהם.


ייתכן כי בגלל עיכובים שאינם תלויים בכם, מצבכם הכלכלי אינו בשיאו. אתם מנסים ליישר את ההדורים על ידי יצירתיות וגישה חיובית, אולם אין ספק שעובר עליכם יום לא קל. יש התעוררות לטובה בתחום התעסוקה שגורמת לכם להיות יותר אופטימיים והמוטיבציה שלכם גבוהה מתמיד. אם אתם מנסים להסתיר קשר רומנטי שנרקם ביניכם ובין אדם שלא ממש נראה לכם מתאים, זו ברכה לבטלה. אם זה לא מתאים- אז למה להמשיך בכלל?


אתם חושבים על אהבה אולם לא פחות חשוב לכם הביטחון הכלכלי. ההנאות הקטנות (והגדולות) של החיים אינן עניין של מה בכך עבורכם. הבעיות שלכם הרבה יותר מורכבות ממה שנראה לעין. ממש כמו קרחון שרק קצהו הקטן בולט מעל פני המים. שריינו לעצמכם דרך פתרון לסיטואציה מוזרה. ענייני הזוגיות נדחקים לקרן זווית. צפויה להתגבש פשרה בעניין שכבר נואשתם ממנו. נראה כי איש לא יצא מן הסיפור הזה כשמלוא תאוותו בידו.

המזל מאיר פניו. זהו יום טוב לבקש העלאה או לנסות לקדם את האינטרסים שלכם בתחום העבודה. אל תגלו את הקלפים לאחרים. התחרות אינה קלה ועליכם להיות סלקטיביים בבחירת בעלי הברית שלכם. אל תיענו לכול הזדמנות ואל תאמינו לכל מי שאומר שהוא לטובתכם. צפויה אווירה של חיזורים. הניחו לצד השני להרגיש כי הוא מחמיץ בגדול אם הוא מפספס אתכם.


תחושת בדידות גורמת לירידה מוראלית. יום טוב להשקיע בעצמכם ומצד שני- לשפר תקשורת עם בני משפחה וחברים. אתם חוששים לאבד את החופש ואת המרחב הפרטי שלכם בגלל תלות כלכלית. עליכם ללמוד לשים גבולות. הפחדים שלכם מגבילים אתכם. נסו לחשוב בצורה אובייקטיבית מה באמת אתם רוצים לעשות. צפויות בשורות טובות למחפשי העבודה שביניכם, בעיקר אם מדובר במשרות הדורשות כריזמה וייצוגיות.

מאמרים קשורים

Back to top button