הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 30.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

עובר עליכם יום נעים למרות עומס המטלות שעליכם לבצע. אורחים שיגיעו היום יפרגנו ויעלו לכם את המורל. בדרך כלל, המשפחה אצלכם עומדת במקום ראשון. הגיע הזמן שתקדישו חלק מהאנרגיות לצרכים האישיים שלכם. אסרטיביות היא חלק מהעניין. תלונות ויבבות מצד אחד והתנהגות של קורבן, מצד שני, כלל אינן מתאימות לאופייכם ולא מקדמות אתכם לשום מקום.

קבלה של אירועים בחיים והערכה למה שהצלחתם להשיג עד כה, הן הבסיס לפילוסופיית החיים שעליכם לאמץ. אתם נוטים להיבלע בתוך ענן של מלנכוליה בלי סיבה מוצדקת. בן/ת הזוג ירעיפו עליכם היום מלוא חופניים אהבה ותשומת לב מה שישפר את מצב הרוח. כדאי היום לראות את חצי הכוס המלאה ולתרגל שליטה עצמית. התבונה חוזרת אל ראשי אנשים שחששתם פן איבדו את הצפון. נראה כי בסופו של יום הם מודעים לאינטרסים שלהם.

צפוי יום עמוס. אתם מבלים את מרבית היום עם חברים. מצב הרוח שלכם אינו מתאים במיוחד לקצב המהיר ול-'רעש' החיצוני. האמת שהייתם מעדיפים להיות לבד. יחד עם זאת, מתוך רצון לפייס ולהביא את המיטב שבכם אל פני השטח, האווירה משתפרת במהלך היום ולקראת הערב, חולפת לה המועקה והתסכולים שחשתם בימים האחרונים. כדאי שתשמרו על נינוחות ורוגע!

למרות שאתם מנסים לא להיות תלויים באף אחד ולהרגיש שליטה על מה קורה, נראה שהיום ההתנגדות הנמרצת שלכם נחלשת מעט, וזה מביא דווקא לתוצאות טובות למדי במישור האישי. שיתוף פעולה מביא אתכם למצב רצוי במיוחד, בו אתם מרגישים יציבות ותמיכה, רגשות שחשובים לכם מאוד, במיוחד בימים אלה. האצלת סמכויות, גם בבית, היא תופעה רצויה.

נדמה לכם שאתם נותנים פרשנות שגויה ליותר מידי דברי שקורים בסביבה. האמת היא שקשה לכם להתבטא באופן ישיר וברור ואתם משליכים את אותה תכונה על האחרים. לפני שאתם עולים על בריקאדות, רצוי שתבררו היטב נגד מי המלחמה, אם בכלל… האגו שלכם זקוק לשיעורים פרטיים… כדאי ללמוד להתעמק בהבנת מסרים לא מילוליים. יש מי שמנסה לתמרן אתכם אל מצב שלא נוח לכם להימצא בו. תצטרכו לאזור אומץ ולגלות אסרטיביות.


נראה כי אתם מאוהבים ובעוצמה, אך עובדה זאת גורמת לכם מידי פעם לחרדה עמוקה ואז אתם מתרחקים. למדו לנצל את פסקי הזמן האלה בצורה קונסטרוקטיבית יותר על מנת לא להכניס את הצד השני ללחצים מיותרים. אתם כנראה זקוקים להוכחה שאוהבים אתכם למרות הכל. מספר שעות של בילוי משותף בארבע עיניים עשוי לפתור את הבעיה.

אלת המזל מלווה את הניסיונות שלכם בתחום היחסים. אם אתם בקטע של מיסוד הקשר, זה היום המתאים לדבר על זה. מחזרים או מחוזרים ? היום יאירו לכם פנים. תוכלו להגשים, לפחות באופן חלקי, תוכנית שמרתקת את דמיונכם מזה זמן מה. אל תיבהלו מהשינויים הנראים באופק. הכול לטובתכם. קשר שאתם נמצאים בו מעורר בכם תחושה של דה-ז'אוו. יש גם מי שרומז כי בסרט הזה כבר הייתם.

מצב הרוח שלכם מעולה. היו מי שעזרו לכם למלא את המצברים ולעבוד על פרויקטים שבזמנים רגילים אינכם מתפנים אליהם. אירוח חברים גם הוא גרם לכם לנחת רוח, מה שמוכיח שכשאתם מקפידים על החברה המתאימה, הדברים מסתדרים נפלא. יש שיפור בתחום הזוגי אצל הפנויים. מה שמתחיל כידידות עשוי להתפתח לרומן סתווי. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב בו אתם צריכים לשקול בזהירות כל מהלך פיננסי ולהתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון.

אתם שוקלים מחדש את נושא הלימודים. שינוי מסגרת העבודה ישפר את רמת המוטיבציה שלכם. בתקופה זו האינטלקט שלכם בשל לאתגרים חדשים. המיקוד שלכם צריך להיות בתכנון רב שנתי ולא מהיום למחר. חכו עוד קצת עד שתבשילו מבחינה רגשית, זאת במידה ואינכם מוכנים עדיין להחלטה גורפת. אנרגיה קוסמית מייצגת מודעות רוחנית ברמה גבוהה.

אתם נמשכים למישהו שאינכם בוטחים בו מספיק. חבל יהיה להיכנס למערכת מחייבת לפני שבדקתם לעומק במי מדובר ועם מי בכלל יש לכם עסק. סמכו על האינטואיציה שלכם, ויחד עם זאת הפעילו קשרים כדי לברר את העובדות. אתם עוברים שלב בהתפתחות הרגשית וזה ידרוש מכם להיות חזקים יותר מתמיד. הימים האחרונים של החודש העשירי בשנה מרעיפים ברכה והצלחה על המזל העשירי בגלגל המזלות, כלומר עליכם.

ויכוח נוקב עלול לפרוץ ביניכם לבין חבר קרוב. אתם מנסים להסתיר את רגשותיכם האמיתיים כדי לא לחשוף חולשה. למרות שמישהו מנסה לכפות עליכם את דעותיו, אין לכם ברירה אלא לנקוט בצעדים דיפלומטיים כדי לקדם את מטרותיכם. המעורבות הרגשית הגבוהה שלכם מפליאה ודורשת בדיקה ממשית. אל תניחו לגחמה רגעית לקלקל לכם את אשר הושג בעמל רב. כדאי שתמנו בלב עד עשר עוד לפני שאתם פועלים.

מצב הרוח משתפר. אתם מתכננים חופשה עם מישהו שמתחיל לעניין אתכם יותר ויותר. הלבטים נמצאים עדיין אולם אתם מצליחים לדחוק אותם לקרן זווית וטוב שכך. אתם מקדישים זמן לדברים הקשורים לנוסטלגיה ולמסורת, מה שמזכיר לכם נשכחות מהעבר הרחוק. שימו לב איזה דרך ארוכה עברתם. כוכב ששמו נפטון צופן ברכה והצלחה לאלה מביניכם החולמים אהבה יציבה ובעלת תכלית כלשהי.

מאמרים קשורים

Back to top button