הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 31.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מושפעים מאוד מדעות של אנשים אחרים עד שבאופן פתאומי נמאס לכם ואז העקשנות שלכם יוצאת החוצה, לעיתים בצורה בוטה. אירוע מסוג כזה צפוי היום בעבודה ועלול לגרום לעימות. לעומת זאת, בתחום הזוגי תהיה לכם הזדמנות להוכיח את מסירותכם. מישהו מבני הבית מבקש את שיתוף הפעולה שלכם לקראת סוף השבוע. התלבטות ממושכת עלולה לגרום לכם לפספוס הזדמנות לקירוב לבבות.


נושא הרומנטיקה והזוגיות בוער בעצמותיכם בעוצמה רבה. היום צפויה לכם הפתעה בפגישה מקרית, אם רק תסכימו לפתוח את הלב ולשמור על ראש פתוח. היום, יותר מתמיד, אתם זקוקים לאווירה נעימה אך לא מלחיצה מידי, כדי לבחור באופציות בילוי המתאימות לאישיותכם ולא להיכנע לחץ של אחרים. יסוד האדמה מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי שאפתני ויוצר עבורכם קשרים עם ילידי המזלות גדי, בתולה ושור כמוכם.

אתם חשים רגיעה ונראה שסערת הרגשות שליוותה אתכם די הרבה זמן, פשוט חלפה ועברה. נראה שהפנמתם את העובדה שעדיף להתבונן ולהתמקד בחצי הכוס המלאה, ואכן יש לכם רשימה די ארוכה של דברים טובים להודות עליהם. קל לכם יותר להתמודד עם עומס בבית ונראה שהלך הרוח החיובי שלכם משפיע לטובה על מי שנמצא סביבכם. אם החלטתם לצאת נגד יריביכם, עשו זאת במהירות רבה ומבלי להניח להם ולו רגע אחד להתאוששות.



זהו יום טוב לאירוח חברים. התקשורת מצוינת ויש מצב לפיתוח קשר רומנטי עם אדם שתכירו דרך חברים קרובים. אל תמהרו להתחייב אם אתם לא בטוחים. תרדו מהשאיפות שלכם לטוטאליות בקשרים אישיים ובכלל. יש לכם מספר אופציות וכדאי לנסות למשוך את הזמן וליהנות ככל האפשר מאפשרות הבחירה. הרקיע מעניק לכם אנרגיות ויטאליות שכדאי לנצלן בפעילות ספורטיבית. זו בשורה טובה גם למחלימים.


האנרגיות של יסוד האש מצליחות להבקיע סדק בחומה הבצורה של קשיחותכם. ויתורים על עקרונות מסוימים יביאו לפריצת דרך בתחום האישי. עליכם לשנות גישה ולהתגמש, למרות שלא ממש בא לכם. להתנהגות שלכם תהיינה השלכות רחוקות טווח, אז כדאי שתימנעו מתגובות לא מחושבות שמגיעות מהבטן. שמרו על אופן התבטאות שמכבד אתכם וגם את הזולת במידה שווה. טיפ: בכל מקרה, השאירו פתח מילוט למקרה שתשנו את דעתכם.


כוכב מרקורי שליטכם מושפע היום מאנרגיה יצירתית אך הזויה. חבר קרוב מעיק עליכם בסיפורים אישיים שאין להם כרגע פתרון. למרות שאתם מתפתים מאוד לעזור בכל מחיר, נראה שדווקא הצעד הטוב ביותר בכיוון יהיה להרפות מעט. 'חיבוק הדוב' שלכם אינו מאפשר חשיבה עצמאית לאותו אדם. יש לכם כרגע לא מעט נושאים אישיים לטפל בהם. עשו זאת! תדאגו קודם כל לעצמכם.


יום מתאים לפינוקים מכל הסוגים. זה הזמן להזמין מקום בספא הקרוב ולא לוותר על עיסוי טוב שיחלץ את העצמות ויגרום לכם לרחף. התקופה מזכירה לכם שיש צורך לחזור לשגרת אכילה נכונה וגם תרגול גופני מתון- יכול להועיל. את עודף המרץ תצליחו לפרוק בקלות בתנועה, הליכה או ריקוד. כוכב ששמו פלוטו מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי מסתורי ומניפולטיבי. האינטואיציה שלכם תהיה חדה כתער.

תחילת יום המאופיינת בחוסר יציבות. מצב הרוח משתנה בהתאם לאירועים קטנים שמצליחים להוציא אתכם משיווי משקל בגלל רגישות מוגזמת. אתם מחפשים בני ברית ומדברים יותר מידי עם יותר מידי אנשים, מה שרק מחריף ומקצין את הרגשתכם הגרועה. המצב מורכב מאוד ולא קל לצאת מהתסבוכת הרגשית והכספית. טיפ: סבלנות מכיוון ש… אנרגיה קוסמית מייצגת סוף יום זורם והרמוני, כמו גם מתנה המקדימה את זמנה.


כוכב יופיטר שליטכם מתחיל לספוג אנרגיות הרמוניות. היכולת שלכם להזדהות עם אנשים אחרים הופכת אתכם למה שאתם. למדתם להגיב אחרת, ללא כוחניות וללא ויכוחים. יש לכם המון מה לומר אבל אתם צריכים את המסגרת המתאימה. אל תתכחשו להיותכם אינדיבידואליסטים- זאת לא מילה גסה. תמיד הלכתם בדרך בה הולכים רק אמיצי הלב ואין סיבה שתפסיקו עכשיו. טיפ: לשמור על פרופורציות. אפשר לוותר אך עד גבול מסוים.


אתם מתענגים על שפע של אנרגיות חריגות ויוצאות דופן. למרות הקשיים, אין ספק שאתם מתקדמים. אל תשכחו להעניק לעצמכם חיזוקים. סיטואציות חדשות שאיתן אתם מתמודדים בהצלחה מעידות על בגרות ובשלות רגשית. מה שבעבר היה מכשול וגרם לכם להיות מנותקים מהמציאות המתאימה לגילכם, יכול להיות היום נכס של ממש. הרגישות הגבוהה הופכת אתכם לאנשי מקצוע מעולים בתחום הטיפולי. המסע הפנימי שלכם יסתיים בניצחון.

נראה כי תאלצו לוותר על חלק מהרצונות שלכם כדי להתקבל ל'מועדון' החברתי אליו אתם שואפים להיכנס. זאת דרך בטוחה להגיע לשם, גם אם אינכם שבעי רצון לחלוטין מהוויתור שעליכם לעשות. אדם בעל השפעה, שאיתו אתם חולקים משימה חשובה, מאפשר לכם להגשים חלום ישן נושן. צאו מהלחץ, סובלנות היא הדרך המובילה להרמוניה וזה באמת מה שאתם צריכים.


אתם מקבלים תחושה חזקה של תמיכה וחיזוקים מהמשפחה. סוף סוף יש לכם הרגשה שמקבלים אתכם כפי שאתם בלי קשר לתוצאות המעשיות של מעשיכם. אתם מתמלאים תקוות לשיפור המצב הכלכלי. תנו אמון באנשים שמנסים לעזור לכם. אל תגררו לבזבוזים מיותרים רק בגלל שאתם מרגישים אופטימיות. צפויים להתגלגל אירועים שמחזירים לכם את האמון בנפש האנושית. פשוט אנשים טובים באמצע הדרך.

מאמרים קשורים

Back to top button