הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 2.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הקדישו חלק מהיום לסגירת חשבונות עם העבר ואת החצי השני- למנוחה. אתם זקוקים לשקט לאחר שבוע עמוס. נושאים הקשורים לזוגיות מעסיקים אתכם במיוחד. שמרו על ראש פתוח והימנעו מביקורת כלפי הקרובים לכם ביותר. פעילות משפחתית משולבת תתרום רבות לחיזוק הקשר המשפחתי והזוגי כאחד. קטע חדש יוצר אווירה של הגשמה עצמית אך צופן גם אחריות רבה יותר. הדבש עם העוקץ, אתם יודעים.


האווירה בבית אינה רגועה וזה גורם לכם לחוש מותשים עוד יותר ממה שאתם באמת. אתם מושכים אליכם ביקורת מכל הכיוונים בגלל חוסר אסרטיביות, וגם בגלל שאתם מתערבים בנושאים שאינם קשורים אליכם ישירות. המלצה להיום- למצוא זמן להתבודדות, להאט את הקצב ולהקדיש זמן לעצמכם. דברים אלו, יאפשרו למצב להשתפר מעצמו. צפויה קרן אור בפרשייה שכמעט התייאשתם ממנה. הסיפור הזה דורש מכם להכניס לתמונה אדם שלישי.

מצב הרוח קליל. נראה שאתם מתחילים לקבל דברים בפרופורציות הראויות להן ולא צוברים כעסים נסתרים. עכשיו יש לכם יותר כוחות לטפל בבעיות שמתעוררות ביעילות רבה יותר, בלי להיגרר לפרטים משניים. ביסוס הבנה ושיתוף פעולה עם הסובבים אתכם, תאפשר התקדמות. אתם תצליחו להביס את יריביכם באמצעות היגיון ושיטתיות ובמקביל, תצליחו לשמור על קלילות וקסם אישי.



כבר למדתם בעבר ששמירה על דיסקרטיות חשובה מאוד בכל התחומים ובעיקר בתחום האישי. יש מי שמעביר מידע שחלקתם עימו אל הכתובת הלא מתאימה. עלולה להיגרם לכם אי נעימות מסוימת. למרות שבסופו של דבר תצליחו איכשהו להיחלץ מהסיטואציה, מוטב ללמוד לקח לעתיד. כדי להצליח בעימות עם יריביכם יהיה עליכם לבחור בנקודת תורפה קטנה שתכריע אותם, מבלי להתייחס לשאר הנקודות.


יום של תסכולים. אתם עושים מאמצים כבירים אולם הדברים אינם מסתדרים כמו שציפיתם. יש לכם את הנתונים הדרושים להצלחה חברתית אבל יש התרחשויות פנימיות הקשורות בחוסר אמון לזולת, שמגבילות אתכם. נסו לזרום ולנווט בצורה טבעית ופשוטה בין ההזדמנויות שעולות על הפרק. מה שנכון עבורכם יתממש ללא מאמצים היסטריים. הכריזמה שלכם עולה עשרת מונים על זו של יריביכם, אל תחששו להתבונן בעיניהם.


הרקיע מסעיר את כוכבכם מרקורי וכאילו מעודד אותו לחולמנות כלשהי. אל תתפזרו על יותר מידי תחומים ואנשים, למרות שיש מכם ציפייה כזאת. אתם מנסים להספיק יותר מידי ולחלוק את עצמכם בין כמה וכמה מקומות וזה פשוט לא מצליח. אל תתנו ללחצים חיצוניים להשפיע עליכם במידה רבה כל כך. הרצון שלכם להיות עסוקים הוא חיובי בעיקרו אבל מומלץ שתשמרו על איזון בריא.


הדמיון העשיר שלכם מסבך אתכם לעיתים בפנטזיות שלא מהעולם הזה. הרושם החיצוני חשוב לכם מאוד וזה גורם לכם לבזבז כספים רבים ולא מיותרים בתקופה בה אין לכם אפשרות אמיתית לעשות זאת. שיקול הדעת שלכם לא במיטבו ביום הזה. אל תתפתו לשום החלטה מחייבת. אתם מנסים לעודד ידיד שנקלע לצרה. כדאי שתשאלו את עצמכם עד כמה הוא באמת מעוניין להיחלץ ממנה.

מצב רוח לא משהו היום, בעקבות 'התקפה' של פסימיות. יש לכם דרישות גבוהות מידי מעצמכם וגם מאחרים. אתם מחפשים ריגושים כל הזמן. האווירה התובענית שאתם משרים סביבכם גורמת לתוצאה ההפוכה. יש לכם עוד מה ללמוד בתחום הזה. הימנעו מביקורת ומחיכוכים עם אנשים שאתם רוצים לגרום להם להשתחרר ולהיות יותר ספונטאניים. הרבה חומר למחשבה.


המתח בתחום הזוגי גורם לכם לעייפות רבה. אתם מקדישים יותר מידי זמן ומאמצים לפתור לבד בעיה הקשורה לשני אנשים נפרדים. מה שהיה יכול להועיל לכם היא התרחקות והתאווררות. כדאי לנסות. יש צורך שתשנו את הגישה לאהבה ותאפשרו לבני זוג פוטנציאליים להתקרב אליכם. גלו פתיחות ושמרו על רוגע ושלווה. אל תאכלו את הלב בגלל פרשייה שהוחמצה או פגישה שהתפספסה. בקרוב יתברר כי רק הרווחתם מן הבלגאן.


הכוכבים משגרים אנרגיות טובות אל כוכב סטורן שליטכם, ומעודדים אתכם להתפכח מאשליות. הפרטים והדקויות הם אלה שקובעים את איכות היום. כושר האבחנה שלכם "מציל" אתכם ממלכודות שטומנים לכם גם כאלה שמתיימרים להיות אוהבים. תרומה הדדית במקרה שלכם, הינה ברובה השקעה חד צדדית. יחסים וקשרים לא מנהלים רק בגלל אינטרסים, אבל צריכה להיות מינימום של הדדיות, הגיע הזמן להתעורר. אל תהיו כול כך נאיביים. זה גובל בניצול!

אירוע קוסמי עשוי להעניק לכם פרספקטיבה טובה ויציבה לגבי המציאות. על מנת לצאת מהמקום הישן והנוח של ה"האאוט סיידר" שאליו אתם נוטים להיסחף לעיתים קרובות מידי, כדאי למצוא דרך לאהוב ולקבל את עצמכם כפי שאתם. השוני הוא גם יתרון ולא רק חיסרון כפי שזה אולי נראה לכם היום. הגדרת סדר עדיפויות יעזור והרבה: האם אתם מספיק שאפתניים ללכת על כול הקופה? את זה תצטרכו לבדוק טוב טוב בטרם תצאו לדרך.


אתם נסחפים אל חופים אבודים הודות [או בגלל] השפעותיהם של יסוד המים ושל כוכב נפטון. כוכבים שמיטיבים עימכם בלילה, עלולים להתגלות כבעייתיים עם שחר. אם קונפליקטים המתעוררים מול שותפים לעשייה מעכירים את האווירה? הדרך לפתרון הבעיה היא חלוקת תפקידים מוגדרת. הימנעו מניסיון לעשות הכול בעצמכם, זה לא יכול לעבוד. רצון טוב בלבד אינו מספיק לבצע משימות בלתי אפשריות.

מאמרים קשורים

Back to top button