הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 5.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

התארגנות יעילה תעזור לכם מאוד בתחום העבודה. שם איבדתם משום מה, את הצפון. אתם מלאים באנרגיה של התלהבות. זה יום מתאים להחליט החלטות ולנקוט בדרך פעולה. בתחום האישי יש מקום לאנשים חדשים להיכנס. צאו לבלות ואל תחסמו קשרים גם אם אתם מוצאים בהם לא מעט חסרונות. הרקיע מודיע כי הינכם צפויים למאבקים ממושכים אך אתם מנצחים, בסופו של דבר.


אתם מתמקדים בבזבוז כספים ובצבירת חפצים כדי למלא איזשהו חלל שאתם חשים. זאת כמובן לא הדרך להתמודד עם בעיות וטרדות. בן/ת הזוג אינם עומדים בציפיות. נסו לנהוג בשיקול דעת ולא לקלקל את ההתקדמות שהושגה במאמצים רבים כל כך. למחשבות שלכם לא תמיד יש בסיס מציאותי, למרות שיש לכם הרגשה שאתם יודעים הכול. הרקיע רומז על רגשות הזקוקים לביקורת מצד ההיגיון.

רומנטיקה היא בראש הרשימה. הלב יודע מה הוא רוצה אבל לא בטוח שתקבלו בדיוק את מה שבא לכם כבר היום. הרגישות הגבוהה והרצון לאהוב ולהיות נאהבים, הם צד חיובי באישיותכם שבא לידי ביטוי דרסטי היום. המציאות לא תואמת את הקצב הפנימי. יחד עם זאת, נסו להתבונן בסביבה הקרובה והיו ערים לגילויי חיבה וחיזור. הרקיע קובע כי צריך לראות את הדברים גם מנקודת המבט של הצד השני.



יש לכם חשק לברוח למקום רחוק בו לא יצפו מכם לשום דבר. קשה לכם לעמוד בציפיות ואתם מפחדים לאכזב וגם לא רוצים להתאכזב. למרות ההרגשה הזאת, האינטליגנציה והקסם האישי שלכם יצילו אתכם מליפול לעומק. עוד היום מתקבלות הצעות לבילוי חברתי מרתק. אל תסרבו. זאת בהחלט הזדמנות לשפר את מצב הרוח. הרקיע מעודד אתכם להסתער על היעד ולכבוש אותו בעוצמה.


עליכם להגדיר מחדש, בצורה מדויקת ככל האפשר, את המטרות שלכם לטווח הקרוב. התוכנית צריכה להיות מעשית ועליכם לפעול לפיה בלי לזוז ימינה או שמאלה. כך תצליחו לעקוף את מחסום הדחיינות שהורס לכם הרבה פעמים את הרעיונות הכי טובים. טיפ: אין זמן לחלומות ופנטזיות. הגיע הזמן פשוט לעשות. אם אתם רוצים לסייע לאהוביכם, אל תתנו להם דגים אלא חכות ורשתות: רק כך תעזרו להם להפוך לעצמאיים.


הדבר החשוב ביותר עבורכם ביום הזה הוא לתרגל התמקדות בהווה. 'כאן ועכשיו' היא חוויה מעצימה הדרושה לכם ושאתם יכולים לחוות. אל תרשו לעצמכם לשקוע בהרהורים נוגים לגבי מה שקרה בעבר. תעזבו בצד את ייסורי המצפון ורגשי האשמה ופשוט תזרמו עם מה שקורה. סך הכול -יום טוב. זכרו כי אלוהים נמצא בפרטים הקטנים: אל תשכחו זאת בשעה שאתם באים להוציא אל הפועל את מיזמיכם הגדולים.


אתם מתעוררים עם אנרגיות נהדרות. נסו לשמר את מצב הרוח לאורך כל היום. חשוב להיות ידידותיים. בן מזל דגים ינסה ליצור אתכם קשר. שימו לב למה שקורה סביב ונסו לגלות את הצדדים החדשים והיותר אטרקטיביים שלכם. אל תושפעו מבני משפחה שמנסים, משום מה, בשם "ההיגיון" להוריד לכם את הביטחון. אמירה סתמית לכאורה, מפנה את תשומת ליבכם אל אדם שמחזר אחריכם. כדאי שתעשו חושבים על כל העניין.

יום מורכב. המחשבות משפיעות על המציאות. הדאגות הרבות שאתם שקועים בהן היום באופן מיוחד, יוצרות מצבי מתח וחוזר חלילה. עליכם למצוא דרך יעילה יותר מזו שניסיתם עד היום על מנת להתמודד. הירשמו לסדנת יוגה או מדיטציה, זה יכול לשנות את המצב במידה ניכרת. נסו להשתחרר מהגישה השלילית, לפחות באופן זמני, ולא לדחות פתרונות על הסף. הרקיע מייעץ לכם לנקוט פעולה בעניין משמעותי ולא להמתין לדברים שיתרחשו מאליהם.


כבר עכשיו אתם מתכוננים לסוף השבוע באופטימיות. נקו את השטח מ'נודניקים' שרק מעיקים עליכם. עליכם להקפיד על חברה מתאימה, מצו את ה'כאן ועכשיו' עד הסוף בלי לחשוב על העתיד. גלו גמישות לתוכניות שלא יצאו לפועל, כי כמו שאתם אומרים תמיד "לכל דבר יש סיבה" גם אם היא אינה נראית לעין. טיפ: דרושה לכם עוד עבודה על מודעות וקבלה עצמית! הרקיע מבשר על ידיעה מרנינה שתושמע באוזניכם כבר בימים הקרובים.


יום רגוע. עניינים שנוגעים בתחום הרוחניות והמיסטיקה עולים על הפרק. אתם מתקשרים מצוין עם אנשים שעיסוקם נוגע לבריאות הגוף והנפש. אל תתרגשו יותר מידי אם תגלו שאתם משתעממים בחברת אלה שפעם היוו מקור עניין גדול. זהו תהליך של החלפת תכנים ישנים לטובת חדשים. הקשיבו היטב לדבריו של אדם שאתם רוצים בו, מילותיו מקפלות בחובן רמזים משמעותיים.

יום מלא פעילות, במיוחד בתחום האישי. אתם מבלים עם אדם שמעניין אתכם מאוד מבחינה רומנטית, ולמרות שהדברים לא מתקדמים בקצב שנראה לכם, הרי שללא ספק, יש תחושה של התרגשות ופוטנציאל גדול מהרגיל. כדאי לעשות מאמץ על מנת לתמרן בין עול העבודה, ובין הצורך בשעות פנאי מרובות יותר. ידיעות המגיעות ממרחקים עשויות לבשר על מקור חדש להכנסה כספית.


אתם משכנעים את עצמכם שאתם עושים הכול כדי לקדם את עניין הקריירה, אך יש מי שטורח להסביר לכם שאתם משלים את עצמכם ודוחים את הקץ. ההתפכחות אינה נעימה ונראה שיהיה צורך דחוף לשינוי תוכניות. הימנעו מעימותים מול בני המשפחה. גם כך, רמת המתח- גבוהה מידי. גלו נחמדות כלפי יריביכם. בדרך הזו הם יחשפו בפניכם את נקודות התורפה שלהם.

מאמרים קשורים

Back to top button