הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 6.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש עליכם יותר מידי עומס ואתם פשוט צריכים מנוחה. חלק מהזמן הפנוי יש להקציב לפעילות שתיתן לכם הזדמנות להיות לבד או בקבוצה שתאפשר את מילויים של המצברים הנפשיים. שנו את ההרגלים. לא ייתכן שתשימו את עצמכם כל הזמן אחרונים ברשימה. הרקיע רומז כי השקעות מקוריות ובעלות השראה, נושאות פרי. יסוד האש עומד להזרים אליכם אנרגיות של חיוניות והתלהבות. עיתוי נפלא לתחילתם של מיזמים.


מידע שגוי שמגיע אליכם גורם לכם להיגרר לוויכוחים ומריבות מיותרות. בעבודה אתם חווים תסכול וגם בן/ת הזוג לא מבינים מה בדיוק עובר עליכם. מה שנחוץ לכם זאת עבודת מודעות וביסוס הביטחון העצמי. השינוי שישפר לכם את ההרגשה הוא פנימי. ערפול המחשבה שמאפיין את הרגשתכם היום יעלם לפנות ערב. הרקיע מזהיר מפני אי-הבנה העלולה לעורר מריבת אוהבים.

אתם זקוקים לקשר הרבה יותר ממה שאתם מוכנים להודות. מישהו שינסה להתקרב אליכם וידע כיצד לעשות זאת, יזכה ביחס מלכותי של ממש. אל תיקחו על עצמכם את האחריות לבעיות של אנשים אחרים. במידה ואתם נקלעים לשיחה כבדה ושלילית- תפסו מרחק. הרקיע קובע כי עליכם ליטול סיכונים בהימורים בכל תחומי החיים. בילוי ספונטאני בערב צופן בחובו הפתעות רומנטיות.



אתם מצליחים להתביית על מטרה אחת ולהתקדם לעברה, אולם עדיין יש לא מעט הפרעות בדרך. קשה לכם לקבל מרות או סמכות של מישהו אחר, למרות שכרגע אתם לא בעמדת מיקוח ועדיף ש'תבלעו את גאוותכם' למען רווח וסיפוק גדולים יותר בהמשך. נסו להימנע ממאבקי כוח, במיוחד בתחום האישי- האינטימי. אם אתם מצליחים לחדור אל תוך מחשבות הסובבים אתכם, זכרו כי ידע הוא כוח ועל-כן עשו בו שימוש מושכל.


יש לכם סיבה למסיבה. יום טוב שכולל התרגשויות לא מעטות בתחום האישי. אדם קרוב מצליח לשמח אתכם על ידי מחווה לא שגרתית. אל תשכחו את המחויבויות והמטלות שיש לכם לבצע, למרות שדעתכם מוסחת לעניינים שבלב. נצלו את הכישורים הטבעיים שלכם להוביל אנשים למטרה הרצויה. לאו דווקא בצורה מניפולטיבית. זכרו כי מרוב עצים לא רואים את היער, צפויים לכם הישגים מופלאים אם תסכימו להתנער מפרטים שוליים.


מה שהולך בקושי רב, כנראה אינו שווה את המאמץ. אתם מלאי תסכול כי ההרגשה היא שהדרכים שלכם חסומות. המודעות שיש לחפש דרך אחרות כבר קיימת ועכשיו הגיע הזמן ליישם, בלי פחד. אל תתעסקו בפרטים הטפלים ובחיפושים לקיצורי דרך והתייעלות במטרות שנראות אבודות ממילא. הפתרון נמצא קרוב, ממש מעבר לפינה. אתם תחושו כיצד כוחות נעלמים מכוונים את צעדיכם. צפויות תופעות מיסטיות וצירופי מקרים שלא מהעולם הזה.


אתם אכן משתדלים לשמור על איזון ביחסים עם בת/ן הזוג אולם היום זה לא כל כך מצליח. חשוב שתתעקשו להגן על הזכויות שלכם כדי לא ליצור תקדים בתחום שחשוב לכם במיוחד. אל תמהרו להגיב ואל תגרמו להסלמה מיותרת של המצב. כדאי ליזום פשרה הוגנת לשני הצדדים ולהעמיד אותה למבחן המציאות. הרקיע מבשר על מזל טוב העומד לפקוד אתכם בעניינים העוסקים בגורלות והגרלות. כאשר המזל מקיש בדלת, אין צורך בהשקעות גדולות של כספים.

מילת המפתח ליום זה היא איזון. חשוב שתלמדו להכניס קצת יותר מודעות גם בפעילות היומיומית האוטומטית שלכם. משום מה, נדמה לכם שלא יתכן שאתם טועים לעיתים. מה שברור הוא שמידת ההקשבה שלכם לאחרים אינה מספקת. גם בתחומים אחרים הקשורים לרומנטיקה ולקריירה יש מאבקי כוח מיותרים, שחררו את עצמכם מכבלי הצדקנות. הרקיע מציע לכם להתמקד בפירותיה הגשמיים של הזוגיות, מבלי להתפלסף בנוגע לזוטות שוליות.


תחושת שינוי שוטפת אתכם. אתם צריכים להיות רגועים ולקבל בשלווה את מה שמתרחש, כיוון שממילא אין לעצור את מה שקורה וגם אין סיבה לעשות זאת. אל תלחמו בבני הזוג גם אם הקצב שלהם שונה משלכם. גם אם אתם חשים אי נוחות, אל תעשו שום דבר. תנו לימים הקרובים לעבור. במקביל צפוי לכם קשר קליל ומשעשע, אך אינכם צריכים להסיק מכם כי אינו יכול להפוך למשמעותי ומחייב.


תחושה של ריחוק נוצרת במערכת היחסים. זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה לכם ואין מה לקחת ללב. גם אין מה למהר ולקבל החלטות חפוזות. השיקולים המנחים אתכם במקום העבודה עלולים להיות לא נקיים לחלוטין ממניעים נסתרים. רגשות של חוסר כבוד כלפי חברים לצוות מעכירים את האווירה. אין די בתפניות קטנות שאתם מבצעים בחייכם. אם רצונכם בשינוי מהותי, תצטרכו להמר על התחדשות טוטאלית.

אתם עלולים לגלות שהאילוצים שנראים לכם כמגבילים אתכם מפעולה רצויה לכם, כלל אינם קיימים במציאות . במילים אחרות, הניסיונות שלכם לא לפגוע באנשים אחרים, מוגזמים. אתם צריכים להתחבר לתחושות שלכם לגבי עצמכם ולהגשים את החלומות שיש לכם. תפיסת העולם שלכם שונה משל אחרים ואל תתנו לדעות של אף אחד להשפיע. יש מקום לשקול הפעלת מרפקים לצורך קידום קרייריסטי, נראה שאתם נוקטים בשפה רפה מדי.


רגשות וניצוצות עפים באוויר במשך כול היום. אתם עלולים למצוא את עצמכם בוויכוחים ובמריבות חסרות שחר שלא ניתן לתאר במילים אחרות מלבד- מיותר לחלוטין. מאבקי כוח עלולים להתפתח גם על רקע מקצועי. עמדת מגננה אליה אתם מגיעים בעל כורחכם אינה מציגה אתכם באור הנכון וחבל מפני שאתם נמצאים בתקופה נפלאה לכל ענייני השותפויות, וגם נישואין כלולים בכלל זה. יותר מכל אתם זקוקים למלא את המצברים הנפשיים שלכם. אם רק אפשר, תפרגנו לעצמכם יום חופש.

מאמרים קשורים

Back to top button