הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 7.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום מאוד טוב עובר עליכם. אנרגיה של אהבה זורמת ומאפשרת חיבור לאנשים במקומות בהם לא הייתם מעיזים לחשוב עליהם כפוטנציאל. צפוי רומן שיתחיל באיטיות ויתפתח מאוחר יותר. יש מי שמעריך את כושר הביטוי וחוש ההומור שיש לכם. על סמך נתונים אלה תתכן הצעה לג'וב מפתיע. צפויה חתימה על מסמכים הקשורים לענייני כספים. הרקיע מכריז על בשורות טובות מאהוב לב.


הקריירה תובענית מאוד וכל האנרגיה והמאמצים שלכם פונים לכיוון זה. אתם מתלבטים לגבי מישהו שפגשתם וקשה לכם להחליט האם חיבור בעיתוי הזה הוא הדבר המתאים לעשותו. רצוי לדחות את ההחלטה. המצב אינו בשל עדיין והניסיון לדחוק את הדברים ולהאיץ בקצב- יוביל לתוצאות הפוכות מהרצוי. הרקיע קורא לכם להנמיך ווליום ולתת למישהו אחר להוביל.

העייפות שאתם גוררים בגלל עומס בעבודה עלולה לגלוש לתחום הביתי. אתם נוטים להתרגז וחבל שתוציאו את זה על מי שקרוב אליכם, אך כלל לא אשם במצב הרוח הקרבי בו אתם שרויים. כדאי שתשימו לב לתהליכים הפנימיים שאתם עוברים ותנסו לפרש לעצמכם מה מפריע לכם, בלי לערב בכך אנשים אחרים. הרקיע קובע כי לפעמים צריך לסמוך על המזל ואין צורך להתעסק בפרטים שוליים.



יום לא משהו. אתם מוצאים את עצמכם במצב רוח רגשני למדי. כל דבר שקורה היום מעורר בכם סערה פנימית, על סף דמעות. צפויה נסיעה ליעד מעניין במיוחד, בו תגלו מידע מבולבל שלא תדעו כיצד להתמודד איתו. אתם זקוקים לחמימות, הבנה ותמיכה. נסו למצוא כתובת הולמת. אל תפחדו להפגין התנהגות זוהרת, נוצצת ואפילו טיפונת שחצנית.


יותר מידי אנשים מתערבים לכם בחיים ומייעצים לכם מה לעשות. התופעה מרגיזה אתכם מאוד כיוון שמטבעכם, אתם שואפים לעצמאות. יש לכם אפשרות לנטרל לחלוטין את אותם גורמים, אבל אין צורך לעשות זאת באגרסיביות. כדאי לספור עד עשר לפני שאתם מגיבים. חבל לעורר סכסוך עם מי שדורש את טובתכם אך אינו יודע איך לעשות זאת בדרך הנכונה. זכרו כי לפעמים צריך לנקוט בשיטות עקלקלות ופתלתלות שאינן מתיישבות עם המוסכמות החברתיות. תחכום אינו חייב להתפרש כערמומיות.


עצבנות מלווה אתכם לאורך כל היום. הגיע הזמן לבטא את מה שאתם מרגישים ולא להסתתר מאחורי מחסום של נימוסים. מצב הרוח לא בשיאו ואולי כדאי לדחות תוכניות הכרוכות במפגש עם אנשים חדשים. זה לא ממש הזמן לנסות להרשים או ליצור הזדמנויות רומנטיות. דווקא אדם שהרגיז אתכם עשוי לשדך לכם אנשים שאתם זקוקים להם. זו עסקת חבילה, הדבש עם העוקץ.


יום נפלא. מתאים מאוד להקדיש לעצמכם קצת זמן. תתפנקו קצת, תמשכו את הזמן ותרגיעו. שיחה קלה ומעניינת עם חבר קרוב תוביל אתכם למסקנות חשובות ולכיוון מפתיע. פגישה באווירה נוסטלגית תהיה הדבר הכי נעים ומרגש שקרה לכם בזמן האחרון. אם אתם פותחים את הלב ואת הראש, רק דברים טובים יכולים להתרחש. הסבלנות שלכם עומדת היום למבחן, בעיקר בחברת אנשים שאינם מבינים את הראש שלכם אך כוונתם טובה.

אתם עייפים מרוב עצות שניתנות לכם מכל הכיוונים. נדמה לכם שאין לכם מה להפסיד אבל רק אחרי שמחמיצים את מה שיש, עלולים לגלות עד כמה זה היה חשוב. קחו אחריות. מותר לכם לטעות אבל אסור לכם להיגרר. צאו ממצב הדכדוך בו אתם שרויים. אתם פשוט מענישים את עצמכם וזה בטח לא יעזור לשום דבר ולאף אחד. הרקיע קובע כי בקרוב תיעזרו בידי חברים, אף יותר מאשר בידי בני משפחה.


לעיתים קרובות אתם נוטים לשכוח שלאנשים יש צרכים וקצב פעולה שונה משלכם. עליכם לבחון את האני הפנימי ולבדוק עם עצמכם מה קורה בשטח ולא לפעול על פי מה שקראתם בספרים. תיאוריות לחוד ומעשים לחוד. הקשיבו למה שאומרים לכם והגיבו בהתאם! הרקיע מבשר על הארה פתאומית שתבליח מתוך האפלה ותעניק לכם מסר ממוזל ומבורך.


היום אתם מתמקדים בעיקר בתחום העבודה. הקריירה שלכם חשובה לכם מאוד ולעיתים קרובות אתם מוותרים על דברים חשובים אחרים, כדי להפגין מסירות מושלמת ולהצדיק את ההערכה שרוחשים לכם. חשוב שתוכיחו את עצמכם אך לא על חשבון הבית והמשפחה. אירוע משעשע מאפשר התפייסות עם אדם שערער את שלוותכם. נראה כי גם הוא חפץ בפתיחת דף חדש.

תופעה קוסמית עלולה לעורר חוסר שקט ותסיסה פנימית שמלווים אתכם כול היום. אל תתמקדו במה שחסר אלא במה שיש לכם להציע לעולם. הפסיקו לדרוש מאחרים להתנהג על פי אמות המידה שלכם. זה פשוט לא עובד ככה. תוכניות שתכננתם מבעוד מועד ליום זה, לא מתגשמות בגלל תקלות שלא אתם אשמים בהן. כדאי לנסות להירגע.


יותר מתמיד יש לכם צורך להפגין עצמאות. קחו בחשבון שהמחיר עלול להיות יקר, במיוחד כלפי אלה שאינם רגילים ביחס אסרטיבי ונחוש. הזדמנות לרווח כלכלי תעלה היום. מידע שיגיע מחו"ל עלול להתגלות – לאחר בדיקה מקיפה- כשגוי. עדיף להשתמש במוח ולא במניפולציות. זמן רב מדי הנחתם לכישרונותיכם להישאר בתרדמה, והגיע הזמן להתחבר עם האמת הפנימית שלכם.

מאמרים קשורים

Back to top button