הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 8.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אנשים שאתם אוהבים מהווים מטרה לדאגות שלכם. נסו לתת עצה מבלי להעביר ביקורת. אם לא תשמרו על גבולות ברורים, צפוי עימות. העבודה, אף היא נושא שמדאיג אתכם כרגע. אתם חשים אי יציבות. התאזרו בסבלנות ואל תפעילו לחצים. אתם זקוקים למשימות ואתגרים בתחום האישי. מצב זה גורם לאי שקט פנימי. הרקיע מבשר על התאהבות בעלת עוצמה, כמו גם על משיכה מגנטית אל אדם מקסים.


חוסר הבנות עם הסביבה מאפיין יום זה. בשלב מסוים די נמאס לכם לנסות לפענח מה פשר הבלגן שקורה בשטח ואתם מרימים ידיים. מבחינה חברתית קצת שקט מידי מבחינתכם, אבל לאור הנסיבות המסובכות- טוב שכך. אל תנסו להזיז דברים על ידי תוקפנות וכעסים, זה רק יחמיר את המצב, יש גם ימים כאלה. הרקיע קובע כי צריך להתבטא בחופשיות ולהקסים את הצד השני.

מפגש עם אדם מרתק במיוחד מוביל אתכם למסקנות חפוזות. קחו את הזמן לחשוב ובחרו תגובה מתאימה. אל תפתחו יותר מידי ציפיות, במיוחד לא לכיוון הרומנטי. זרימה טובה של תקשורת תסייע להצלחות גם בתחום העסקי. כדאי לחפש את הדרך הקצרה ביותר לפתרון. מומלץ להתגבר על הבעיות על ידי מיקוד. זכרו כי מים עומדים עלולים להפוך למעופשים. המזל וההצלחה נמצאים בזרימה, זכרו זאת כאשר אתם עוסקים ביחסים שבינו לבינה.



אתם מרגישים לחץ המופעל עליכם בגלל נסיבות שאינן תלויות בכם. ברור לכם שלא תוכלו לשנות את מה שכרוך בהחלטות של אנשים אחרים בקשר לענייניהם הפרטיים. ובכל זאת, כנגד כול הסיכויים, אתם מנסים. חבל על המאמץ המבוזבז. במידת הצורך היעזרו בגורם שלישי כדי להירגע. זכרו כי הזוגיות אינה אמורה להיות כלוב של זהב. בני הזוג יכולים לאהוב אתכם מבלי לוותר על עצמיותם ועצמאותם.


אתם צפויים להשתתף באירוע מעניין במיוחד. למרות שהחיים שלכם די מסובכים כרגע, אתם מצליחים לתפוס 'פסק זמן', להתרכז בהווה וליהנות כמו שצריך. איך לא חשבתם על זה קודם? תשאירו את המחשבות הכבדות לזמן אחר. אווירה של קלילות תעביר לכם את הלילה בצורה הטובה ביותר. אתם קולטים דבר מה שהסתתר מעיניכם עד עתה. ההארה וההתפכחות עשויות לסייע לכם בנתיב הקריירה.


היום תרשמו לעצמכם הישגים מרשימים בתחום הרומנטי. תוכלו להעמיק את הקשר במערכת חדשה. יש בכם צד הרסני שמנסה לטרפד את העניין, למרות שאתם כן מעוניינים לבדוק מה צופן לכם העתיד בכיוון זה. אל תתחייבו אך תנו לעצמכם הזדמנות של ממש לבדוק מה קורה. תעזבו את המגבלות וה-'מתכונים' להצלחה ולהתנהגות נאותה, ופשוט תזרמו.


קשה לכם להתמודד עם תהליכים שקשורים לאינטימיות. נסו לראות מה קורה מעבר לדברים הגלויים ולמילים הנאמרות בקול רם. ישנם מסרים לא מילוליים, חשובים מאוד, שכדאי לשים אליהם לב. תגובה חריפה ותוקפנית לא תוביל אתכם לשום מקום טוב יותר. קחו לעצמכם כמה שעות של חופש אם אתם מרגישים שזה המוצא היחיד. מישהו בוחן עד כמה הוא יכול למתוח את החבל איתכם. ככל שתרבו לוותר לו, כך ילך ויגדל התיאבון שלו.

אתם משתדלים יותר מידי. כדאי לשחרר לחץ ולזרום עם מה שקורה בלי לחשוב באובססיביות מה התוצאה של כל מהלך. כך בתחום העבודה אך גם בתחום האישי. אתם מרגישים אשמים כי נראה שהסבלנות נטשה אתכם לחלוטין, אבל הדבר אינו מדויק. אין לכם כוח להקשיב לעצות סתמיות ולא רלוונטיות, אך ברגע שתשמעו משהו מתאים לתבניות המחשבתיות שלכם- תנהגו אחרת. הרקיע קובע כי גישתכם אל המציאות מושפעת מהרהורי הלב ולא מקולו של ההיגיון. אגב, לא שזה רע.


מסרים כפולים ומרגיזים מגיעים מבן/ת הזוג. תחושת הביטחון החשובה לכם כל כך- נגוזה. הפעם אתם מחליטים להרפות ולתת לעניינים להתגלגל מעצמם- צעד נבון ונכון. בסיטואציה הקיימת, לא כדאי לעשות עניין מכל דבר. טיפ: אהבה ללא תנאי היא תרופה כמעט לכל מצב. מה שצריך לקרות- יקרה בכל מקרה. הרקיע רומז על אדם עתיר ניסיון העומד להדריך אתכם בדרך הנכונה.


הרקיע מקיים איתכם מערכת יפה של יחסים. הרצון שלכם לפתוח קשר חדש, ברגל ימין, מתקדם באיטיות רבה. עליכם לשפר את התקשורת ולהבהיר לנוגעים בדבר את הרגשתכם. הרצון להשתעשע ולשחק משחקים הקשורים ברגשות של אחרים, גורם לבלבול. תגובות טובות יותר יתקבלו בהמשך במידה ותצליחו להעביר את המסר שלכם בצורה חכמה ולא מאיימת.

תופעה קוסמית שנוצרה ברקיע צריכה להיות מנוצלת במישור הפיננסי והקרייריסטי: נסו להיות פתוחים לאנשים שחושבים אחרת מכם. עליכם לראות את התמונה השלמה ולא להתמקד בפרטים. הנכונות שלכם לעבוד בתנאים לא הולמים, היא רק קצה הקרחון שמעיד על הנטייה לוויתורים מיותרים. שינויים צפויים בקרוב. רק תנו לעצמכם צ'אנס אמיתי. צפויה אנרגיה הרמונית לראיונות עבודה והצעות עסקיות. כדאי שתתמקדו בחומריות, גם אם מטבעכם אתם רוחניים.


עליכם להקפיד על שעות שינה ולשמור על תזונה מסודרת. המתח קצת מערער את סדר היום שלכם, ואתם מתקשים לתפקד במלוא המרץ, כפי שהנכם רגילים בדרך כלל. ככל הנראה הגיע הזמן להקדיש יותר זמן לבדוק מה שקורה בשטח במקום לעסוק בספקולציות. זה הזמן להתמקד בבית ובמשפחה, בעיקר יש להשקיע בכל אשר קשור בילדים. אל תגיבו להתגרויותיהם של אלה המקנאים בכם. כל שאתם צריכים הוא להותיר רושם טוב על מקבלי ההחלטות.

מאמרים קשורים

Back to top button