הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 9.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מה שנחוץ לכם זאת הכרה במאמצים שאתם משקיעים בכל התחומים. בתחום הרומנטי אתם מרגישים דחויים. במקום לנסות ולנתח עד דק, מה קורה, העזו ללכת למקומות אחרים וחדשים, שם לא תצטרכו להתחנן על כל פירור של תשומת לב. בתגובה למעשה חריג ובלתי שגרתי מצידכם, צפוי שינוי משמעותי בגישה של מישהו קרוב לכם שבשמו מופיע האות ג'. הרקיע מודיע כי דיון זהיר עם שותף מקל על מעמסה כספית.


חוסר שקט מאפיין יום זה. אתם בציפייה לקראת הבאות ומתקשים להעביר בנחת את השעות. אתם מרגישים בתוך מערבולת וקשה לכם לחיות עם התחושה שלא הכל נמצא בשליטה. נסו לתפוס מרחק ולבחון את הדברים מהצד. גישה כזאת תיתן לכם פרספקטיבה נכונה יותר ותאפשר תכנון נבון של דרכי פעולה אפשריים. הרקיע מבשר על הישגים בתחומים הדורשים דמיון והשראה. לכו עם האינטואיציה הפנימית שלכם.

מניפולציה שאתם מנסים להפעיל על חברים, לא עולה יפה. אתם 'נתפסים' במצב לא נעים וקשה לכם לתרץ את ההתנהגות שלכם. מישהו מבין החברים הקרובים, מתאכזב מכם לאחרונה, לעיתים קרובות. אולי כדאי שתבדקו את הנאמנויות שלכם ותחליטו מה אתם מוכנים לתת במערכת יחסים ספציפית. הרקיע קובע כי צריך להתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון ולא להתעקש על עקרונות.



פידבק אוהד מאדם אשר בשמו מופיעה האות יוד, מעלה לכם את המורל. אתם מרגישים צורך להתבלט וכן למצוא אפיקים נוחים יותר לביטוי עצמאותכם וכישוריכם, מאשר ניתן לכם עד היום. קחו יוזמה והפעילו קשרים אישיים לצורך ביסוס מעמדכם בכל תחום שהוא. במישור האישי- פנו את הערב לבילוי אינטימי. אתם יכולים להיות עדיני נפש כאשר עולה הרצון מלפניכם, אך לעיתים תצטרכו לשלוף ציפורניים מול יריביכם.


יש לכם הרגשה שאתם צריכים להמציא את עצמכם מהתחלה. האמת היא שמשב רוח רענן באמת, יכול להיות הדבר הכי נכון עבורכם. הצטרפו לחוג חברתי חדש גם אם אתם בזוגיות. חידוש דרוש לכם והגיע הזמן לשבור את המיתוסים של 'יציבות חברתית' שממילא אינכם מאמינים בהם. אנרגיה של התחדשות מנתקת קשרים נושנים ומזרימה טריים ורעננים. כל שאתם צריכים הוא לקחת צ'אנס.


אתם הופכים להיות הלהיט התורן שבחבורה. אם חושבים על זה, הרי שבאמת יש לכם את כל הנתונים הדרושים, במיוחד כאשר אתם מפעילים את חוש ההומור הפנטסטי שלכם. חידוש קשר עם מישהו מהעבר רק מוסיף לשמחה. צפוי הידוק יחסים רומנטי. למי שלא נמצא בקשר- עד תום השבוע כולו, תהיה לכם הזדמנות של ממש.


מערכת היחסים המשפחתית מטרידה אתכם. הקשרים הבעייתיים צפים על פני השטח. מישהו רותח בגלל שנדמה שלא מתייחסים אליו מספיק יפה, ואילו לכם יש הרגשה שאתם אלה שנדחקו לפינה. נראה שאין מנוס ואי אפשר לדחות יותר-הגיע הזמן לדון בנושא. אל תחששו יותר מידי מהתוצאות. אתם יכולים לעשות מאמץ לגייס את הדיפלומטיות לכיוון של בירור. בזהירות!

הרקיע משגר אליכם אנרגיה הזויה במקצת. אתם מתמסרים ומקדישים זמן לחוויות רוחניות ומיסטיות, יתר על המידה. למרות שהעניין החדש שאתם מגלים בתחום מרתק זה, מלהיב אתכם, הרי שעליכם לזכור למלא קודם כל את החובות היומיומיות. אם לא תעשו זאת, אל תתפלאו שהמתח ביניכם ובין הסובבים אתכם-יעלה. צפוי קליק רומנטי ביניכם לבין אדם מקסים אך הרפתקן. אין בזה שום רע כל עוד אינכם מצפים ליציבות.


תופעה קוסמית רומזת על ביקורתיות יתר שאתם מסגלים לעצמכם. קניות שאינן הכרחיות עלולות להכביד על התקציב שלכם. עם זאת, כיוון שבכללי המצב ישתפר מאוד, אתם יכולים להירגע. אתם צריכים להפנים כי תכנון מראש ימנע מצבי לחץ. נושא שהזנחתם זקוק לבדיקה מחודשת. מכר חדש יוצא מגדרו על מנת לזכות בתשומת ליבכם. נראה כי ממש חשוב לו להרשים אתכם.


אתם מנסים להקל על אנשים להתקרב אליכם, אך יוצרים תוך כדי כך רושם של תוקפנות מסוימת. למרות שאין אלה פני הדברים, כדאי לנסות לשנות גישה. יש לפעול בצורה מעודנת ומתוחכמת במיוחד. הרומנטיקה תופסת מקום של כבוד. אתם כמהים לקשר והרבה תלוי עכשיו בצד השני. גלו הבנה ואנושיות. השאר יבוא מאליו. אתם חייבים לפרגן לעצמכם בילוי פורק כעסים ומשקעים, וזאת גם אם מישהו יטען שאתם נוהגים בקלות דעת ובילדותיות.

יום מתאים לפיתוח קשרים על בסיס נוסטלגי. הזמן מתאים הן לבדיקה מחודשת של קשרים ישנים, והן לחיפוש שדות התעניינות חדשים להתפתחות אישית. כדאי לטפל בגורם שמפריע לכם לבטא את עצמכם בצורה הברורה והישירה ביותר. גישה רכה ואוהבת תעבוד הרבה יותר טוב מתוקפנות. צפויה לכם התאקלמות קלה במקום חדש שהגעתם אליו: נראה כי לחששותיכם לא היה על מה לסמוך.


יש לכם הרגשה שמאוד מפרגנים לכם וזה גורם לכם למצב רוח טוב ולמורל גבוה. זה זמן מתאים לחיפוש מקור הכנסה נוסף או חילופי. יש לטפל בעניינים ביורוקראטיים שדחיתם. העניין לא יעלם אם לא תתייחסו אליו, אלא רק יחמיר. רומן קצרצר עלול לעלות על שרטון. לא בהכרח סוף סיפור אך- העיתוי לא מזהיר. אל תחפזו לדלג על שלבים בתחום שאתם מתמחים בו. רק השקעה אינטנסיבית, תוביל אל תוצאות מיוחלות.

מאמרים קשורים

Back to top button