placeholder=" "
קטגוריה: הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 11.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אל תחשפו יותר מידי את הרגשות שלכם. למרות שאתם מנסים לשמור על עקרונות של יושר פנימי וחיצוני, הרי שלעיתים המצב דורש עיגול פינות. אדם שאינכם סגורים עליו, לא מוסר לכם מידע חשוב שדרוש לכם כדי להמשיך ולפעול. יש לא מעט מניעים נסתרים מתחת לפני השטח שגורמים לכם להטעיה מכוונת. עמדו על המשמר! הפנימו את הרעיון לפיו אדם עשיר הוא זה המרוויח שני שקלים וחוסך שקל אחד, לעומת אדם עני שמרוויח אלף שקלים ומבזבז אלף ואחד.


דרושה לכם אווירה של שלווה כדי לתפקד במלוא הקיטור. אתם מתמודדים ביתר הצלחה עם קשיים טכניים בעבודה. רמת הריכוז שלכם עולה ככל שאתם מקבלים יותר תמיכה מבן/ת הזוג. תפרגנו ואז גם תקבלו יחס של פרגון מהצד השני. סך הכול, זה יתרום לשני הצדדים. זכרו כי אדם גדוש רעיונות אינו מבזבז את זמנו על מקום אחד. הוא יודע כי יש למצות את האפשרויות ולהמשיך ללכת.

זהו יום בסימן של עליה. המצב החברתי משתפר ואיתו עולה רמת החיוניות. אתם עומדים לפגוש מספר אנשים חדשים. אם תצליחו לפתוח את הלב, צפוי לכם רומן מסעיר במיוחד. למי שנמצא בקשר קבוע- זה הזמן להשקיע. אתם מפחדים להיפגע ולכן נמנעים מגילוי רגשות, אבל עדיף לסבול לפעמים מאשר לחיות באיפוק היסטרי כל החיים. הפנימו את הרעיון לפיו כל מכשול הוא בעצם, הזדמנות בתחפושת.



אם אתם עסוקים בבעיות כספיות, הרי שבמפגש חברתי מקרי יש לכם סיכוי לפגוש מישהו שיכול להשפיע רבות על עתידכם. התסכול שנדמה לכם שאתם חשים הוא תוצאה של הבטחות שלא קוימו, ונובע גם מדאגנות יתר וחרדות. נסו לסגור את ה"סוויטץ" ולנוח. הבעיות לא יפתרו אבל יתכן שתצליחו לשנות את הגישה הפסימית. יש לוותר על עיסוקים קרייריסטיים לטובת זוגיות מאושרת.


מטריד אתכם המצב הכלכלי. הקריירה ומקום העבודה תורמים למתח. חסרה לכם תחושת וודאות וביטחון. אתם מתקשים לקלוט את השינויים שבדרך. האמת היא שיש לכם תעצומות נפש לא מבוטלות ובבוא הזמן תיישמו תוכנית מגירה שמתאימה לכם ביותר. אל תתישו את עצמכם עם חיטוטים פנימיים מיותרים. תאמינו בעצמכם. מישהו מנצל את קשריו איתכם כדי לקדם את ענייניו. מצד שני, נראה כי גם אתם יוצאים נשכרים.


לא יזיק לכם להאט, במידה מסוימת לפחות, את הקצב. אתם מוצאים את עצמכם מבלים די הרבה זמן בנסיעות. אל תתנו לאירועים חסר חשיבות להסיח את דעתכם. אתם עסוקים במחשבות על בני הבית. מישהו אשר בשמו מופיעה האות מ' נמצא במועקה, ולמרות כל ניסיונותיכם, אתם לא מצליחים לעזור יותר מידי. לעיתים דרושה דווקא עזרה מקצועית מאדם אובייקטיבי. ייתכן כי החשש שלכם מפני אובדן שליטה, אינו מוצדק. אל תחששו לזרום עם מה שיש.


היום התעוררתם במצב רוח קרבי ויש לכם חשק להגיד לכולם ללכת לכל הרוחות. כדאי לשמור על איפוק. התפרצויות ספונטאניות, גם אם אתם ממש צודקים, לא יקדמו את העניינים לכיוונים חיוביים. היום כדאי לכם לקחת את העניינים בקלילות ואם אין לכם תוכנית ממש טובה על הפרק-אל תחפשו יותר מידי. טיפ: לכו לישון מוקדם. אתם מושפעים היום מן האנרגיות של יסוד האוויר ושל כוכב אהבה ששמו ונוס. כדאי לכם להמר על פגישות עיוורות.

מה שמעסיק אתכם היום זה מחשבות בנושא זוגיות ואהבה. דעתכם מוסחת מכל עניין אחר, למרות שיש לכם נושאים אחרים בוערים העומדים על הפרק. אתם מתמלאים ספקות. מתעורר חשש שתהליך פנימי חד סטרי יוצא לדרך. יש לכם הזדמנות לברר את העניינים. אל תשקעו ב'תרדמת', רק בגלל חוסר רצון להתעמת. אנרגיות טובות מאפשרות לכם לחשוף ולדון במשקעים שהודחקו, אך יש לעשות כן עם מי שצריך ולא עם יועצים.


דאגות וחוסר רוגע, שוב רובצים לכם על המוח ואתם מתקשים להשתחרר ממחשבות שליליות ולהתרכז במטרות שהצבתם לפניכם. היכולת שלכם לראות את המציאות ואת האפשרויות שלכם, מוגבלת כרגע. יש לעשות עבודת הכנה ולגייס את כל האומץ והנחישות הפנימיים. כדאי להשתמש בטכניקות של דמיון מודרך ולהקרין אנרגיה חיובית על עצמכם וגם על אנשים איתם אתם קשורים.


יום מוצלח בהחלט. אתם מתמודדים בהצלחה עם אתגרים. יש לכם רעיון חדש שלא חשבתם עליו קודם ואתם עסוקים בבדיקות כיצד ניתן ליישם אותו. החשוב מכל הוא לא להיכנס לשאננות אלא לעבוד בצורת מניפה. לחקור, לבדוק ולהתעניין מספר כיוונים אפשריים. קחו בחשבון את הסיכונים. טיפוס חשדן עלול לטרטר אתכם עם מבול של שאלות מכשילות. אל תיקחו את זה אישי, כך הוא עם כולם.

צפוי יום מעורפל. פעמים רבות אתם מקדימים את זמנכם ומעלים רעיונות מהפכניים. האטימות סביבכם גורמת לכם לפקפק האם באמת הכיוון הוא נכון. אל תרימו ידיים למרות שאתם קצת ירודים ונוטים לקבל גם את הדברים שמוציאים לכם את הרוח מהמפרשים. בעבודה המצב לא ברור. האווירה משונה והמסרים שמגיעים אליכם ניתנים לפירושים שונים. נתיב הגורל כבר צופן את הצלחתכם, אך סגירה סופית מותנית ביכולתכם להרעיף אהדה ואנושיות.


פגישה חשובה יוצאת אל הפועל ובהצלחה מרובה. למרות החששות שלכם, אתם מקבלים הצעה מפתה בתחום הקריירה. מצב הרוח עולה. ברור לכם שאתם עומדים על סף שינוי. היעזרו באדם בן מזל דלי שיכול לסייע בגלל קשרים אישיים חשובים. אל תקבלו החלטות על סמך אינטואיציות. מישהו משוכנע כי הצליח לכופף לכם את היד. לא כדאי שתריבו איתו, בקרוב הוא ייאלץ לסגת מעמדתו.

מחפש מטפל / מטפלת? לחץ לרשימת מטפלים באזור שלך

הנהלת האתר

נערך על ידי
הנהלת האתר

מאמרים אחרונים

יומן מלחמה – המיסטיקנים הבכירים של אלטרנטיבלי עונים לשאלות שכולנו רוצים לקבל תשובה

רוצים לדעת אם ישוחררו החטופים, האם סינוואר יתפס בחיים, מה יקרה בצפון, האם אנחנו בדרך…

אפריל 11, 2024

צתרה ורודה

הצתרה הורודה משמשת כצמח תבלין וצמח מרפא כבר אלפי שנים. היא מחסנת את הגוף, מחזקת…

פברואר 13, 2024

מאמן התיפקודים – מאת ליסה גרוסמן

אימון עצמי לפיתוח ושיפור היכולות - ספר לאימון ולשיפור התפקודים הניהוליים אצל ילדים ובני נוער

נובמבר 22, 2023

מאמן המחשבות – מאת ליסה גרוסמן

מאמן המחשבות - אימון עצמי לחשיבה חיובית ולהרגשה טובה, מדריך אימון קוגניטיבי התנהגותי ליצירת חשיבה…

נובמבר 22, 2023

ע"ב שמות השם ומלכאי האור חסד האורה סומא

הספר ע"ש שמות השם ומלאכי האור משלב בין ידע מהקבלה לבין האורה סומא, בין עץ…

נובמבר 21, 2023

התמודדות עם טראומות, פחדים ואתגרים – פתחו את ליבכם לרווחה

כלים מעשיים כיצד להתמודד עם טראומות, פחדים ואתגרים באמצעות מציאת הכוחות הפנימיים שנמצאים בכל אחד…

אוקטובר 11, 2023