הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 12.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם משדרים ריחוק ובני הזוג צריכים להשקיע מאמצים רבים כדי לשבור את החומה שבניתם סביבכם. מוטב היה אילו נתתם ביטוי לחששות שלכם, במקום לנסות להתבודד ולעכל לבדכם את מה שקורה. אתם מחלישים את העוצמה והכוח שלכם וגם גורמים לאנשים קרובים אליכם להסס ולהיכנס למצבים של חוסר בהירות לגבי רגשותיכם. הפנימו את הרעיון לפיו עדינות ורכות הן תכונות נעלות, אך לא כדאי שיריביכם יפרשו אותן כאות לחולשה.


אתם מבלים חלק מהיום בנסיעות ובפגישות עסקיות וחברתיות. צפוי חידוש קשרים עם מישהו מחו"ל. תיתכן עליה במתח בבית. הרגישות שלכם גבוה ואתם זקוקים למנוחה שלא ממש מתאפשרת. הבית מלא אנשים ואתם צריכים להתחשב בצרכים של בני הבית האחרים. צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לבצע שינויים בדיור. אתם מצליחים לפתור בעיה שרבים וטובים הסתבכו איתה. נראה כי דבקות ונחישות גברו על זוהר וברק.

ההתלבטויות מוציאות אתכם מדעתכם וגם גורמות לכם להעביר מסרים לא ברורים לסביבה. החופש האישי חשוב לכם מאוד וגם רמת ריגושים גבוהה. מצד שני, אתם נמשכים למסגרות מסוימות בהן אתם מקבלים תחושה של יציבות. בחיים האישיים, כל מה שלא מושג, מוזר ושונה – הופך למאתגר. אז באמת, עם כל הבלגן הזה שיצרתם- איך אפשר להישאר רגועים? יש לנטרל אדם שלשונו נוטפת ארס.



הפנמתם הרבה כעסים והיום הוא הזמן להוציא החוצה את כל האיכסה שיושבת אצלכם בפנים. תלוי בכם לאן אתם רוצים להגיע ומה אתם רוצים לעשות עם הקשרים שלכם. שחרור רגשות יכול להיעשות בצורה שלא פוגעת בזולת, בלי האשמות וכחלק משיתוף ואינטימיות. אם תשכילו לנהוג כך צפויה לכם חוויה מעשירה. גורמים רבים ישאפו להוציא לכם את הרוח מן המפרשים, אך לכם מומלץ לחשוף שיניים מולם.


אתם רגישים מידי לביקורת ומגיבים בתוקפנות. נסו לפעול בצורה אחרת מלבד תגובה אוטומטית. קחו אחריות גם על הרגשות שלכם, למרות שנראה לכם שזה לא בשליטתכם. דפוס התנהגות זה רק מחזק את מי שמתנגד לכם ומוכיח, כביכול, שאינכם שקולים מספיק. מצב הרוח הרגיש מתחלף בהמשך היום. בשעות הערב צפויה לכם פגישה מרתקת. גם אם ליבכם נוטה אחר אנרגיות רוחניות, הרי שעתה כדאי שתתמקדו בהיבטיה החומריים של המציאות. שם ממתין לכם המזל.


עליכם לפתח קצת יותר את האגו האבוד. היו נאמנים לרצונות ולקולות הפנימיים. נחישות וכוח רצון חזק הן מילות המפתח ליום זה. העכבות שלכם קיימות רק בדמיון. במחי יד תוכלו לבטל את השפעתם- אם רק תרצו. תאמינו בעצמכם על מנת שגם אחרים ירגישו כלפיכם את אותו הדבר. ייתכן שאתם משקיפים על המציאות מבעד לעדשות הזויות מדי. לפני שאתם מטפחים אשליות, כדאי שתתייעצו עם זה ששתל אותן במוחכם.


בגלל כל העומס לו הייתם חשופים לאחרונה, לא הקדשתם מספיק זמן לבית. אז הגיע הזמן לסדר את החדרים, המדפים והארונות, כי גם ככה, אתם מתקשים למצוא את מה שנחוץ לכם. חלקו את העבודה לחלקים כדי להפוך את המשימה לאפשרית ולא מלחיצה. תתחילו בהדרגה ותגלו מהר מאוד ש'השד' בכלל לא נורא. ייתכן כי הקריירה שלכם זקוקה להתחדשות, אל תקפאו על השמרים בכל אשר נוגע לחידושים ולקדמה.

אתם מעורבים בוויכוח עם מישהו מבני המשפחה אולם למרות החריפות והלחץ, העניין עובר כמו סערה ובבת אחת נגמר. אתם לא בקטע של לשמור טינה, מתוך הבנה שזה לא יתרום שום דבר חיובי למערכת המשפחתית. גלו יותר גמישות וחמלה. זה באמת ישפר את המצב למרות הבעייתיות האובייקטיבית. ייתכן כי מה שנדמה בעיניכם כצירוף מקרים או סתם מזל, הוא בעצם תוצאה ישירה של הקרמה שלכם.


יום טוב בעבודה. אתם פועלים בתוך המסגרת תוך כדי קבלת מרחב אישי מספיק שנותן לכם הזדמנות לביטוי אישי ויצירתי של אישיותכם, עובדה החשובה לכם מאוד. המחיר שאתם משלמים על ההתקדמות בעבודה הוא די גבוה ובא על חשבון הבית. רצוי שתגלו גמישות ותהיו יותר קשובים לצרכים של בני המשפחה. קשר חדש גוזל מכם זמן ואנרגיה יותר מכפי ששיערתם. במקביל, הוא גם מעניק לכם הרבה בתמורה.


בעבודה יש עומס ואתם מרשים לאחרים ללחוץ עליכם ללא סיבה. התנהגות פזיזה ואימפולסיבית אינה פתרון נאות. אסרטיביות – כן. התחום החברתי פורח. אתם מוזמנים כבר היום למספר מקומות, בהם יתקיימו אירועים חברתיים. רומנטיקה וארוטיקה הם נושאים שמעסיקים אתכם מאוד לאחרונה ואם אתם לא במערכת זוגית, הרי שזה ממש הזמן המתאים לפעול בכיוון.

אתם חווים ירידה מסוימת במצב הרוח וזאת מכיוון שנראה שבניתם לכם פנטזיה נחמדה למדי אשר אינה עומדת במבחן המציאות. המועקה מתגברת ואתם תוהים ביניכם ובין עצמכם עד לאן תצטרכו להתפשר. יעזור מאוד אם תנסו לראות את הדברים מנקודת השקפה שונה שלוקחת את הנושא בפרופורציות הנכונות ומגדירות אותו כעוד התנסות חווייתית. הרקיע קובע כי אנשים הנוהגים להתעמת זה עם זה, יסכימו לקבל אתכם כמגשרים ומפייסים ביניהם.


יום של חוסר מיקוד. אתם סובלים מפיזור הדעת ולא מצליחים להחליט מה לעשות קודם. הלך רוח זה עלול לגרום ללא מעט עימותים עם אנשים חסרי סבלנות. היזהרו לא לאבד חפצים אישיים יקרי ערך שאתם מתעקשים, משום מה, לסחוב אתכם. חציו השני של היום מאוזן יותר. אתם מצליחים לנוח ולהירגע. בערב, יש מצב לבילוי. אל תסמכו על חברים. צאו לבד!

מאמרים קשורים

Back to top button