הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 13.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תרשו לעצמכם ולאחרים להשתחרר ולנוח. אל תיקחו יותר מידי ברצינות את תחושת הריקנות שמשתררת במקום העבודה ויוצרת אווירה כבדה. זה ישתחרר מאוחר יותר. קצב ההתרחשויות איטי מדי לטעמכם אולם זה בדיוק הקטע שעליכם ללמוד לשנות. הקדישו קצת יותר זמן לעצמכם. זכרו כי אדם המרעיף אור גדול סביבו, מושך אליו אורות גם ממקורות אחרים- כל מין מוצא את מינו.


מספר רב של הצעות בתחום האישי גורם לכם לבלבול בהערכת המצב. קצרים בתקשורת ואי הבנות עם בני המשפחה עלולים להביא לוויכוחים מיותרים. יש מי שמנסה לשבור את השגרה ולגרום לכם לצאת לכיוונים חדשים. היפוך התפקידים מביא למבוכה. חכו עד שיגיע הרגע המתאים. ביחסים שבינו לבינה זכרו כי לעולם אין להציע אהבה מתוך אבירות. אבירות היא סיבה טובה לזר פרחים, אך לא לאהבה.

אתם נמצאים בקטע לא נוח במיוחד. יש ירידה באנרגיות וצריך לוותר על משהו. חיי החברה יכולים לחכות. קחו לעצמכם קצת זמן למנוחה ואפילו חשבון נפש בא בחשבון. אתם מקבלים המון דעות מהסביבה, אבל חשוב לזכור שיש רבים שהם בעלי אינטרסים סמויים. כמו תמיד, אחרי כל העצות וההצעות-הכי טוב להקשיב לעצמכם. צפויה הצלחה כבירה לאמנים וליצירתיים שביניכם.



יום ממוזל. למרות שיש לכם הרגשה שאתם די תקועים, קורה משהו טוב שמראה לכם שלמרות ההרגשה הפנימית- המזל מאיר לכם פנים ועוד איך. חדשות טובות מגיעות בחציו השני של היום. סכום כסף מכובד בדרך אליכם. יום מתאים לבילוי משפחתי. ההרגשה הפנימית משתפרת עוד יותר עם קבלת הזמנה לאירוע חגיגי. למישהו יש כלפיכם חוב שטרם נסגר אך לכם לא נעים להזכיר לו. ייתכן כי מדובר במשהו רגשי, לאו דווקא חומרי.


החלטות… החלטות… יום בו אתם ניצבים מול הצורך להחליט החלטות. כבר אי אפשר לדחות יותר את ההכרעה. יש מי שמנסה לעוץ לכם עצה אבל אין לכם את היכולת להקשיב. חכו שמצב הרוח הסוער יירגע במקצת לפני שתקבלו החלטה. בשעות הערב, לאחר שתמסרו את תשובתכם תוכלו להתמסר לתחושת ההקלה. המזל הטוב פוסע לפניכם ותוקע בחצוצרה, אך לכם מומלץ להצניע לכת ולהפגין פייסנות וענווה.


היום בא לכם לברוח מהסיטואציה בה אתם נמצאים. קצרו את יום העבודה או הבטיחו שיש לכם תוכנית מיד אחרי שתסיימו. על מנת להגשים את החזון האישי שלכם, אתם זקוקים למרחבים, הרבה יותר מאנשים אחרים. אל תנסו להשוות את עצמכם לאחרים ואל תתנו לאחרים לעשות זאת. תמשיכו בדרך בה אתם מאמינים ויחד עם זאת, השאירו אופציות אחרות- פתוחות. המזל הטוב ממתין לכם במרחבים הפתוחים, כמו גם במדינות שמעבר לים. אין צורך לנסוע לשם, הדברים הטובים זורמים אליכם במקום בו אתם שוהים.


קונפליקט עם חבר קרוב גורם לכם להרגיש שלא בנוח, למרות שבמקביל אתם מרגישים צודקים לגמרי. גמישות וסובלנות הם לב לבו של העניין. השאלה היא האם אתם מוכנים לשלם את המחיר. במיוחד במקרים כאלה, הדבר הטוב ביותר לעשות, הוא לבדוק מה שאתם מרגישים שהכי נכון עבורכם. אולי אפילו תגיעו למסקנה שהגיע הזמן לסיים את מערכת היחסית הזאת. ייתכן כי מסע ארוך או טיול, עשויים להיות הפתרון ההולם לכל מצוקותיכם.

יש לכם תחושה של ניכור גם כלפי אנשים קרובים אליכם במיוחד. ההרגשה שאף אחד לא מבין אתכם נובעת מתוך כעסים פנימיים שלא קשורים דווקא באלה שסובלים מזה. אפשר בקלות יחסית לפתור את הבעיה. מה שצריך זה לאפשר לעצמכם חופשה קצרה במהלכה תוכלו לאגור כוחות מחודשים ולא להיות במצב של ריצה בלתי פוסקת. כן, מותר גם לבקש עזרה מאחרים ולהאציל סמכויות. זה יעזור! ייתכן כי עיצוב מחדש של המקום בו אתם מתגוררים, יאפשר זרימה טובה יותר של אנרגיות ממוזלות.


אחרי הירידה במתח, אתם מתחברים לאווירה של פיוס, אבל לא ממש נותנים לכם להתקרב, למרות שאתם רוצים. אל תתנצלו ואל תתחנפו. תנו לזמן לעשות את שלו. בסך הכל, אתם מקבלים המון עזרה ופרגון מצד האנשים הכי חשובים בתמונה הכוללת. לא צריך שכל העולם יאהב איתכם ויסכים איתכם. נראה כי מישהו שאתם חושדים בו, יתגלה כאדם ישר ונקי כפיים. ייתכן שהוא זקוק להזדמנות להוכיח זאת.


עבודה מאומצת על מודעות עצמית מניבה פירות. העולם הפנימי שלכם מתעשר במידה ניכרת. אתם פועלים ביושר פנימי, בלי פחד, ופתאום הכול מתבהר לכם מול העיניים. בילוי משפחתי מתוכנן מראש עלול להתבטל אבל זה לא יזיז לכם. פתאום קשה לכם לדמיין איך החיים שלכם נראו קודם. ייתכן שאתם זקוקים לכתף תומכת כדי שתוכלו לשפוך את ליבכם. מכל מקום, אין לשמור דברים בבטן. אתם מתכננים דבר-מה שינחיל לכם הצלחה גדולה, אך דורש השקעה רבה של זמן ואנרגיה. הכוכבים איתכם.

היום את תרגישו מרוחקים, 'מעופפים' ואף אדישים לקורה סביבכם. מותר לכם לשקוע בעצמכם, לחפש ולמצוא את השלווה הפנימית. תספרו עד עשר, הירגעו והתחברו לשלווה. זהו היום שלכם. אל תתנו לאחרים להסעיר אתכם. פנקו את עצמכם, צאו מלחץ שאפף אותם בשבועות האחרונים לטובת קריאת ספר טוב. בסך הכל זהו יום לאגירת כוחות מחודשים. גם אם אתם צודקים בוויכוח שמתנהל, כדאי שתגלו נדיבות. מכל מקום, אל תשרפו גשרים.


שינויים שהתרחשו במקום העבודה מביאים אתכם למחשבות על שינוי רציני ומקיף בתחום התעסוקה. האמת היא שהחל מן השבוע הבא, תהיה לכם הזדמנות לצאת למקום טוב יותר. מה שדרוש הוא שתפקחו את העיניים. עומס ולחצים מצד הממונים עליכם בעבודה יהוו גורם ממריץ לבדיקה והערכה מחודשת של המצב. ביחסים שבינו לבינה זכרו כי הנישואין אינם באים לגרום לאדם לבטל את עצמיות מפני בן הזוג, להיפך, הם באים לחזק את עצמיותו הודות לבן הזוג.

מאמרים קשורים

Back to top button