הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום המאופיין בסערת יצרים. מישהו שהשפיע עליכם רבות בעבר, מאבד את כוחו והשפעתו הבלתי מעורערת. נראה שאתם תופסים פיקוד על החיים שלכם בצורה הרבה יותר משמעותית מאשר עשיתם זאת בתקופות קודמות. בשעות הערב יש סיכון גבוה לעימות מילולי עם אדם מבוגר שידרוש איפוק וסבלנות. עם זאת- אל תזייפו ואמרו רק את האמת! הפנימו את הרעיון לפיו פעילותו של קילוח מים, בשונה מאשדות המפלים הסוערים, אין ביכולתו להתיק הרים ממקומם, אך התמדתו מביאה ברכה.


היום נראה כי תתעוררו עם הרגשה נהדרת. זה יום לטיפוח הבית שמתאים בדיוק לתחושה שלכם. אתם מפזרים אופטימיות סביבכם, וסוחפים איתכם אנשים אחרים. היום אתם במיטבכם. לכן, אירועים ופגישות שתשתתפו בהם יזרמו מעצמם ואתם תצליחו להקסים את הנוכחים. היו בטוחים בעצמכם. הפגינו והחצינו רגשות חיוביים. כך או אחרת צפויה פרשייה עסיסית ותוססת, כמו גם שמועות על הצלחה בהשקעות פיננסיות.

אתם מרגישים עייפים במיוחד אחרי כמה ימים של עומס. אין לכם מה להתבייש בכך שאתם רוצים להישאר בבית. תלמדו לומר לא גם אם יש מי שמנסה להפעיל רגשי אשמה ולהאשים אתכם במצבו. את תפקיד 'וועדת תרבות' מסרו למישהו אחר. ממילא כבר מזמן התעייפתם מהעניין הזה. ידידים בעלי השפעה מפלסים לכם דרך. זה הזמן לבחון מה בדיוק הצלחתם להגשים בעונה שחלפה, לעומת משימות שאתם מציבים לעצמכם היום.



קצב החיים מהיר מידי עבורכם ועלול לגרום לכם לתחושת חולשה. קשה לעמוד בכל הדרישות והצרכים, במיוחד אלה הבלתי צפויים שנופלים עליכם כמו רעם ביום בהיר. אם תבקשו עזרה- תקבלו. חבר חכם ישתף אתכם בסוד אישי. זאת יכולה להיות התחלה של שיתוף פעולה. מצד שני, אל תקפצו למסקנות נמהרות ואל תגלו את כל הקלפים. משא כבד יורד מכתפיכם, נראה כי חרדותיכם היו לשווא. ייתכן שעודף דמיון מתעתע בכם.


יש לכם הרגשה חזקה של תסכול. דברים פשוט לא קורים כמו שצריך ואתם גם לא בטוחים איך אפשר לייעל ולשפר את המצב. אתם מרגישים תקועים. שיפור בתחום הכלכלי היה יכול לשפר את מצב הרוח, אך זה לא מתרחש בן לילה. למרות שתמיד צריך להאמין ולקוות שניסים יתרחשו, הדרך היעילה והפשוטה יותר היא לתכנן תוכנית הבראה. יש לנהוג באצילות וביושר, גם אם הצד השני נוקט גישה שאינה כזו.


אתם נחים על זרי דפנה בזמן שבעצם הזמן קצר ואתם נמצאים בלחצים מכל הכיוונים. כיוון שאין לכם כוח וחשק להתמודד עם האתגרים האמיתיים שניצבים לפניכם, ייתכן ש'תבשלו' לעצמכם בלגאן בתחום שכלל לא קשור לנושא המרכזי. המצפון אולי יירגע לפרק זמן קצר, אולם בתוך תוככם אתם מודעים לעובדות. אל תוותרו לעצמכם. ייתכן כי התשובות לבעיותיכם אינן מצויות בעולם החומר, אלא ברבדים רוחניים.


מפגש חברתי המתקיים בביתכם גורם למבוכה מסוימת, בגלל תגובה לא פרופורציונאלית של אחד מבני המשפחה. חשוב שתדעו להעמיד גבולות ולהתעקש על זכויותיכם. מלחמת כוחות אינה בריאה אף פעם ובמיוחד לא בקטע משפחתי. יש לכם בעיה דומה בחברתי. נסו להסיק מסקנות והפעילו את האסרטיביות שלכם. בהחלט דורש שיפור ובדחיפות. אל תתנו לאחרים לדרוך עליכם. אל תהססו להציג בפני יריביכם את שנינותכם, חיצי הומור יפגעו במטרה.

אם תתארגנו כמו שצריך, צפויה נסיעה לחופשה. יש לכם הזדמנות לזמן איכות עם מישהו שציפיתם לו מזה זמן. חדשות טובות יגיעו מאדם שבשמו מופיעה האות י'. אתם עסוקים מדי מכדי לחשוב יותר מידי על מערכת היחסים בה אתם מעורבים. אין התפתחות לשום כיוון וכרגע זה המצב הנוח לכם ביותר. להיות בהשהיה הוא הצעד החכם ביותר שיכולתם לעשות בנסיבות הקיימות. ייתכן כי גם אם אתם משתוקקים לנהוג בעממיות ובפשטות, הגיע הזמן להצטרף אל חוגים בעלי מעמד זוהר ונוצץ.


חשוב שתמצאו זמן לעצמכם לבילוי ביתי ולתכנון נסיעה שצפויה בקרוב. אתם צריכים להתארגן ולסדר ארונות ומדפים בדחיפות, כי קשה לכם למצוא ניירות ומסמכים הדרושים לכם. בתחום הזוגי אתם נהנים מקרבה ואינטימיות מעולים. המשיכו כך. זה פשוט עושה לכם טוב על הנשמה! מישהו במסווה של חביבות, מנסה לחלץ מכם סודות חברתיים או אישיים. אל תתביישו להתנער ממנו.


אתם נהנים מפופולאריות הולכת וגוברת בקרב אנשים שרואים בכם מנהיגים טבעיים, אך אתם מחפשים כרגע את השקט והשלווה ומה שהיה מחמיא לכם בהזדמנות אחרת גורם לכם לעצבנות ולרוגז. כדאי ליצור מרחב שיאפשר לכם להתנתק כשיש לכם צורך. כלומר ליצור קשרים פתוחים ופחות מחייבים. הרקיע קובע כי זכיתם בעיתוי ממוזל וכל שאתם צריכים לעשות הוא רק לא להפריע.

יש לכם תחושה שאתם לא עומדים בקצב ההתרחשויות ושמישהו אחר מנהל את זמנכם. לא כל כך ברור לכם מה בעצם קורה ואתם שרויים בחוסר וודאות. אין צורך להיחפז ולהפליג למסקנות מרחיקות לכת בגלל כמה עיכובים ותקלות. אל תתנו לאירועים חיצוניים להפריע למהלך התקין והטבעי של החיים. תתאפקו קצת ותראו מה קורה. הרקיע קובע כי זה הזמן להפסיק עם החיוך הציני וללכת על אהבה טהורה, כנה ואמיתית. הקלף צופה מזל גם לשותפויות.


אתם מנצלים את ההפסקה בלוח זמנים עמוס. חופשה בליינית היא הדבר הכי טוב שיכולתם להעניק לעצמכם בסוף שבוע זה. אל תהססו לקבוע מספר מפגשים קצרים עם אנשים שונים. כדאי לשמור על גיוון ולא להתמקם במקום אחד לאורך זמן. אתם טוענים שאתם משתעממים? המפתח בידיים שלכם. הרקיע קובע כי דבר מה שעשיתם עומד להנחיל לכם תהילה וכבוד, אך הכסף יגיע בשלב הבא.

מאמרים קשורים

Back to top button