הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תחושת תסכול ממלאת אתכם ואין לכם הסבר למה אתם מרגישים כך. אל תחטטו יותר מידי. פשוט התמכרו לרגש שמציף אתכם ותנו לו לעבור כמו גל בים. נראה שאתם מתחברים במידה ניכרת לתחושות של אנשים קרובים לכם ומפנימים את מה שעובר עליהם- נסו לעשות הפרדה. רק כך תוכלו לשפר את ההרגשה שלהם וגם את שלכם. הפנימו את הרעיון לפיו משמעת עצמית היא תכונה נעלה, אך מצד שני, יש לזכור כי משמעת היא אמצעי ולא מטרה בפני עצמה.


היום צפוי לכם יום נהדר מבחינה חברתית. טלפון אחד לא יספיק כדי לקבל את כל השיחות. אתם לא יודעים מה בדיוק לעשות עם כל תשומת הלב שנופלת עליכם כאילו משמיים. אתם נהנים מכל רגע וכדאי שתפנימו אחת ולתמיד את העובדה שיש המון, אבל המון אנשים שאוהבים ומעריכים אתכם. הרגשה טובה שכדאי לזכור גם בימים אחרים. צפויים לכם שגשוג ופריחה בעתיד הקרוב גם אם אתם ספקניים.

עליכם לבדוק שוב ושוב לפני שאתם מחליטים על שינוי דרסטי. הנטייה שלכם להתפתות ולהיות יותר מידי ספונטאניים, אינה מאפשרת ראיה מעמיקה של מה שקורה לכם בשטח. אתם מתפתים לעיתים קרובות בגלל כמה מילים מתוקות שאינן משמעותיות בהמשך הדרך. מומלץ להפריד בין עיקר וטפל. זכרו כי האדם הרוחני יודע כי אין לבלבל בין האצבע המורה אל עבר השמש, לבין השמש עצמה. זכרו זאת בשעה שאתם באים להפוך את המשלים לנמשלים.



נסיעה ארוכה שמתוכננת כמה ימים מראש, יוצאת אל הפועל. מלבד כמה תקלות קטנות בדרך, צפוי לכם סוף שבוע נעים במיוחד. היום תבלו עם אנשים שאתם ממש אוהבים. נסו להתגבר על הרצון שלכם להרשים. שמרו על פרופיל נמוך ופשוט תרשו לעצמכם ליהנות. כדאי להיפרד מהרגלים מגונים. קחו הכול אך במידה. אתם נוטים לשפוך את ליבכם בפני מי שלא יודע לשמור סוד. אין בזה שום רע אלא אם זה מפריע לכם.


יום נהדר לפעילות חברתית וזוגית. כל מה שקשור לנושא של אינטימיות ושיתוף יצליח. אתם ממגנטים אנשים מוצלחים שגם מפרגנים לכם וגם מאצילים עליכם השראה. הקשבה פנימית מסמנת את תחילתו של שינוי מבורך. רמת האנרגיה גבוהה מתמיד ואתם מצליחים להתחייב ביתר קלות. מידת המעורבות שלכם בקשר עם אדם מרתק- הולכת ומעמיקה. אנרגיה ברוכה משרה שלום ושלווה על המישור האישי, ואף מיטיבה עם התחום האינטימי והרגיש.


אתם מרגישים מספיק בטוחים כדי לשתף את בן/ת הזוג ברגשות שלכם. שיחה כנה מניבה תמיד תוצאות טובות ויוצרת קירבה. במידה ואתם לא נמצאים במערכת יחסים, יש לכם הזדמנות לנסות דרך שונה מהרגיל בקשר עם בני המין השני. מומלץ לצאת לבילוי ולהשאיר את 'הקוצים' בבית. שינוי של ממש בגישה יביא לתוצאות דרסטיות. גם אם אתם מוקסמים מרעיונות גשמיים, כדאי שתבססו את מעמדכם בעולם הרוחני.


יום מתאים לכל מה שקשור למרחבי הגלובוס. היכרויות חדשות צפויות במקומות מפתיעים. אתם מצליחים לתמרן היטב בין הקטע החברתי, לבין הצורך שלכם להקדיש זמן לעצמכם. אתם חשים תשוקה בלתי ניתנת לריסון להרחיב את ידיעותיכם וללמוד עוד דברים חדשים. הרעיון עלול לעורר עימות בבית, שם יש מי שמתנגד לרעיון שתיעדרו מהבית עוד יותר.

יום שבו אתם חייבים להתחבר לאינטואיציה הפנימית. מגיעות אליכם פיסות מידע מבלבלות מכיוונים שונים ואתם לא יודעים למי להאמין וכיצד לנהוג. הרגישות הגבוהה שלכם תכוון אתכם למקום הנכון מבחינה אישית וחברתית כאחד. צפויה הצלחה במקומות חדשים. אף ייתכן כי תקבלו הצעת חיזור מצוינת שלא תרצו לסרב לה. אתם מתלבטים בנוגע לאדם שהתנשאותו מעצבנת אתכם. אם כל השאר הוא בגדר מעלות, כדאי שתתגמשו.


אל תחכו ואל תתלבטו יותר מידי. החלטות חשובות עומדות על הפרק והנטייה שלכם לחפש את המושלם, גורמת לכם לפספס. כדאי מאוד להזדרז ולסגור קצוות ולא לחכות שאנשים אחרים או אירועים בשטח יגרמו לשינוי ולהחלטות ששולפים מהמותן. בעצם יש לכם צ'אנס להפוך את הקערה על פיה ולראות במה שקורה, אתגרים הניצבים לפניכם. הרקיע קובע כי אם החלטתם להמר על התחדשות בתחום הרומנטי, כדאי שתשמרו בסוד את תכניותיכם.


אתם מסתובבים בתחושה שאין לכם מה להפסיד ולכן אתם לוקחים צ'אנסים גם במקומות לא נכונים. אנשים סביבכם רואים מה אתם עושים אך אינם מודעים לכוונות הנסתרות שלכם. השינוי שאתם שואפים להגיע אליו אינו מתאפשר כרגע ועליכם לגייס את מירב הסבלנות ולחכות לשעת כושר מתאימה יותר. הפנימו את הרעיון לפיו חוסר החלטיות מוביל לבלבול ולמבוכה: מי שאינו יודע להחליט, לעולם לא יוכל לחנך או להנהיג.

הבוקר מתחיל בצורה מוצלחת במיוחד. מספר שיחות טלפון שמגיעות אחרי חודשים של המתנה מבשרות על פתיחת חסימה. זורמות אליכם הצעות חברתיות מפתיעות. דלתות נפתחות ויש פתאום שפע של אפשרויות בכול התחומים. יופי של יום. אתם מרגישים צורך לצאת ולחגוג את המצב החדש שנוצר. יש לכם הרבה הזדמנויות לצאת לבילוי עם אנשים חדשים לגמרי. לא להסס. זה יום בו הרגש עומד לגבור על ההיגיון. אם אתם תרים אחר הרפתקאות, נפלתם על עיתוי מושלם.


אתם קצת עייפים ואין ספק שהדבר נובע מלחצים נפשיים ומועקות שאתם סוחבים על גבכם. אתם מפחדים להישאר לבד ולהתמודד אם קשיים. באמת שאין צורך לדאוג לדברים שלא ברור כלל אם ומתי יתרחשו. נא לפתוח את העיניים ולהקשיב. המצפון החברתי המפותח שלכם, עלול להכניס אתכם לצרות גם הוא. מעורבות יתר בחיים של אנשים אחרים- מיותרת.

מאמרים קשורים

Back to top button