הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 18.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מישהו שאתם לא סובלים במיוחד, מציק לכם מילולית. נראה שהדרך היחידה והנבונה להתמודד היא להקשיב ולהמתין, לתכנן ורק אז… להגיב. השתדלו לא להעביר מסר של נקמנות. פשוט אין טעם. הרווח הנקי שלכם יהיה תגובה שקולה וקרירה כלפי אותו אדם שרק מחכה שתמעדו. לא כדאי לתת לו את התענוג. לכו אל פגישותיכם עם אור גדול נסוך על פניכם. בדרך הזו תצליחו להמיס גם את ליבם של הקשוחים שבקשוחים.


היום נדמה לכם שכל העולם נפל על הראש. שום דבר לא הולך כמו שאתם רוצים ויש תחושות קשות של אנטגוניזם מכל כיוון אפשרי. בכל זאת, נראה שהחושים שלכם מטעים אתכם. אתם מרגישים מקופחים בגלל דינאמיקה ישנה ולא בריאה שפועלת כבר מזמן במקום העבודה. עליכם לפעול לשינוי המצב שם, לפני שאתם 'יורדים' על הסובבים אתכם.

מה שהכי בא לכם לעשות זה לצאת לחופשה אבל המצב לא מאפשר. ייתכן כי אתם מתוסכלים ומגלים תוקפנות כלפי הסביבה. חשוב לשמור על שפיות למרות הלחצים סביב. יום של מנוחה בבית ייתן לכם שהות להירגע. עם קצת מזל תצליחו לעבור את היום הזה בלי לגרום ליותר מידי בלגאן ולהתחיל את השבוע ברגל ימין. יש מי שמוכן לגשר ביניכם לבין אדם שחתול שחור חצה את דרככם. קבלו את זה כקצה חוט להיחלץ מבלגאן.



הרגישות שלכם בשיאה. כל מילה שנאמרת בסביבה מתפרשת דרך פריזמה אישית. לא פלא שכבר לקראת הצהריים אתם מרגישים מותשים. מישהו קרוב אשר בשמו מופיעה האות מ' גורם לכם להיות מופתעים. מצב הרוח פסימי במקצת וקשה לכם להתרכז במה שאתם עושים. היום מומלץ איזון. זה לא הזמן למפגשים חברתיים שלא מובילים אל תכלית כלשהי.


אחרי הרבה מאוד זמן שהמצב היה רגוע יחסית, נכנסה בכם רוח סערה. המתח משפיע לרעה על מצב הרוח. אתם נכנסים לתחושות של חוסר בטחון ודאגנות. כבר מזמן לא רגשתם כך. שיחת טלפון עם מישהו קרוב, אדם מרתק, מעורר שאלות נוקבות לגבי מהות החברות ביניכם. אולי באמת הגיע הזמן לעשות ניפוי רציני במערכות יחסים. הרפתקנות אינה מלה גסה ובלבד שאינכם נוטלים סיכונים מיותרים.


היום שלכם נראה כמו 'רומן רומנטי' שנכתב לפני שנים. כך לפחות אתם מפרשים את מה שקורה לכם. נסו לא להיסחף יותר מידי לתוך 'סרטים' וודאו שהצד השני מרגיש כמוכם. לעיתים, 'הפרה רוצה להניק יותר, יותר מאשר העגל רוצה לינוק'. הכמיהה שלכם לקשר הופכת כול הרפתקה למשהו שהוא מעבר. אתם רוצים כול כך? מצאו שדות נוספים לנתינה אלטרואיסטית. נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.


יום בו אתם נאלצים להתמודד עם ניירת וחישובים אין סופיים. המצב מטריד אתכם ואתם מנסים לעשות סדר בבלגן. מוטב מאוחר מאשר אף פעם. למרות הקושי תצליחו ליישר קו ולהסתדר. אין טעם לחשוש ולדאוג. המזל יאיר לכם פנים. גם בכיוון הרומנטי צפויים שינויים חיוביים צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על התגשמות משאלות. האנרגיות של מזל מאזניים צופנות בשורות טובות.

אתם נוטים לגלוש לעולם הפנטזיה ולחשוב שתצליחו למרות כל הסיכויים. היום ייווצרו מצבים שיוכיחו לכם שהמצב לא ממש משביע רצון ויש צורך דחוף לנקוט בכמה שינויים. אל תדחו למחר את מה שניתן לעשות היום. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על אנשים המקנאים בכם. צפויה להתגבש פשרה בעניין שכבר נואשתם ממנו. נראה כי איש לא יצא מן הסיפור הזה כשמלוא תאוותו בידו.


יום נעים ללא אירועים דרסטיים. אתם נהנים מהמצב כיוון ששינויים זה לא ממש קטע שלכם. המצב בתחום הקריירה טוב וכל הפעולות שאתם עושים עוזרות לעליה בהיקף הפעילות ובפרסום המוניטין שלכם. המשיכו באותו כיוון. בתחום הרומנטי כדאי לפתוח עיניים ולגלות ערנות. צפויה אנרגיה קוסמית המבשרת על שמחה גדולה בחוג המשפחה. מישהו עושה קולות של קשוח, אך הוא עשוי להתרכך ברגע בו תציגו את עמדתכם. אין לכם מפני מה לחשוש.


סוף סוף אתם מצליחים להיצמד לתחושת סיפוק ואפילו מעיזים להצהיר שאתם מאושרים. הסוד הוא להיות ב"כאן ועכשיו". בלי לחשוב יותר מדי על העבר אלא להיצמד לאירועים המתרחשים בהווה וגורמים לכם נחת רוח. בזוגיות- פריחה. בעבודה- המצב סביר אם כי בקרוב יהיה עליכם לשקול ברצינות אפשרות של שינוי. צפויה אנרגיה קוסמית המזהירה מפני אויבים נסתרים.

יש מי שמתקשים לקבל את הקפריזות ומצבי הרוח שלכם. יום חופש עדיף מאשר להרגיז את כול העולם. המצב החברתי שלכם משתפר ואתם יכולים להיעזר באנשים בעלי השפעה שישמחו להושיט יד בעיתוי זה. אתם מושכים המון תשומת לב אבל לא מצליחים לפרוץ לכיוונים המתאימים. המשיכו לנסות ומקדו מאמצים. על מנת להתאחד עם האור הגדול תצטרכו להיפטר מן השתוקקות, כולל זו הגורמת לכם להשתוקק להתאחד עם אור זה.


יום טוב. אתם מתעוררים אל תוך יום נמרץ. מטפחים את הופעתכם ומרגישים שאתם יכולים לכבוש את העולם. כשאתם רוצים, אתם יודעים טוב מאוד לשמור על עצמכם ועל האינטרסים שלכם תוך כדי שמירה על איכות חיים גבוהה. פעילות קדחתנית במהלך היום עלולה לגרום לכם לתחושת עייפות לפנות ערב. צפוי לכם הישג כביר אם תשכילו לראות את התמונה כולה, מבלי להתמקד בפרטים קטנוניים.

מאמרים קשורים

Back to top button