הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 19.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

קשה לכם להתלהב היום. שום דבר לא נראה בעל ערך. תחושת 'נפילה' רגשית מאפיינת את היום הזה וחבל. נראה שיותר מידי דברים נראים לכם חסרי טעם. צאו מהלחץ. נסו לחפש עמוק בפנים מה הסיבה להרגשה המוזרה שתקפה אתכם, דווקא כאשר הדברים, לפחות על פני השטח, נראים טובים למדי. בערב יש סיכוי לשיפור המורל. תנו לעצמכם צ'אנס.


מישהו אשר בשמו מופיעה האות א', מנסה להעביר לכם מסר חשוב אבל אתם לא ממש פנויים רגשית לקבל את הדברים. כדאי לפתוח את הלב וגם את האוזניים. יש לא מעט אנשים דורשי טובתכם שכמעט הרימו ידיים. אתם נתקלים ביום יום בקשיים בגלל הנוקשות והסגירות שלכם. הגיע הזמן לצאת מזה. צפויים להתגלגל אירועים שמחזירים לכם את האמון בנפש האנושית. פשוט אנשים טובים באמצע הדרך.

שילוב מעניין בין יופי ואופי מהווה מוקד משיכה עבורכם. באמת הגיע הזמן לשחרר את העבר ולהתחיל ברגל ימין קשרים חדשים שאינם בהכרח רומנטיים, לפחות בתחילתם. עבורכם זה עניין רציני לחלוטין. חשוב לעשות רושם ראשוני טוב. אחרי שתגרדו קצת את ה'שכבות העליונות', תוכלו למצוא תשובה אמיתית. בגלל הדמיון המפותח שלכם חשוב להקפיד להישאר מחוברים למציאות.



פיוס היסטורי וחשוב עם אדם מהעבר הרחוק, מעלה את רמת האופטימיות. ההצלחות בשטח גם הן תורמות להרגשה הטובה. אתם שופעי רגש אבל מוטב שתלמדו להסתיר את מה שקורה לכם בפנים, לפחות במידה מסוימת. נתבו את עצמכם באיפוק הראוי והימנעו מסצנות פומביות. בעיני הזולת, זה מתפרש כחולשה. זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.


היום אתם מרגישים עייפות. הכול נראה כאילו יוצא משליטה ונראה כאילו כולם כועסים עליכם. תוקפנות שמגיעה אליכם מבחוץ משקפת את רגשות הכעס שאתם מנסים לרסן מבפנים. נסו להתגבר על התסכולים ולבדוק אפשרויות לפעולה במקום להרגיש כמו קורבן. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על מזל ועל נסיעה משתלמת. מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.


אתם משתחררים מהלחץ ומרגישים חופשיים ובעלי יכולת להתמודד טוב יותר עם הבעיות השונות. העומס בעבודה צפוי לרדת והאווירה משתפרת. חוסר אמון באנשים סביבכם וחוסר אמונה שהמצב יכול להיות הרבה יותר טוב, חוסמים את הזרימה הטבעית של האנרגיה שאמורה להביא אליכם הצעות חיוביות בשפע. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על טיפוסים מרגיזים שיבואו אליכם בטענות.


מפגש מוקדם מביא אתכם למקום טוב בו אתם רואים את עצמכם מוערכים דרך עיניים של אנשים אחרים. מגיעה הצעת עבודה שנראית לכם מפתה. שקלו ברצינות האם תוכלו לעמוד בהתחייבויות. אתם שואפים לפצות את עצמכם על זמן אבוד, לפחות מבחינה חברתית. אל תעמיסו יותר מידי על סדר היום שלכם. אם החלטתם לקחת שותפים לחייכם, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לוותר על חופש הפעולה שלכם ועל ייחודיותכם.

מצב הרוח לא משהו. אתם ממש רוצים להעמיק את המערכת האישית בה אתם מעורבים אבל זה לא הולך לכם כול כך בקלות, כך שאתם מתוסכלים. אל תגלשו להאשמות ואל תסתגרו במרירות. מן הסתם, אפשר למצוא פשרה מתקבלת על דעת כול הצדדים. אל תצפו שהצד השני ינחש את רגשותיכם. הניחו לבני הזוג את המרחב לו הם זקוקים. אפשר לאהוב מבלי לחנוק זה את זו ולהיפך.


קשה לכם להתנתק מאירוע רומנטי ולעבור לשגרה העמוסה של יום עבודה. לולא הקושי לבטא רגשות מול האנשים שהכי צריכים לשמוע אתכם, מצבכם היה נעשה הרבה יותר קל. התעלמו ממי שמרכל עליכם כי הישגיכם נובעים מהתחכמות ומערמומיות, התעלמו מהם והמשיכו בשלכם. הרקיע מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי מסתורי ומניפולטיבי. האינטואיציה שלכם תהיה חדה כתער.


אתם עלולים למצוא את עצמכם בעימות מול אדם אשר בשמו מופיעה האות עין. למרות שעל פני השטח אין לכך כול סיבה נראית לעין, הרי שמתחת לפני השטח יש דינאמיקה של תחרותיות שמרעילה כול חלקה טובה. אל תחששו יותר מידי. במקרה הכי גרוע תוכלו למצוא תחליף. הידע שאתם צוברים, חייב להפוך לנחלתם של רבים. נסו להגות רעיון שיאפשר לכם להעביר להם אותו.

היום צפויים להתרחש שינויים ייחודיים בכמה תחומים. היכולת התקשורתית שלכם עומדת היום להוכיח את עצמה ובגדול. אם תצליחו להתעלות על הצורך להגיב על כל גירוי, תצאו מנצחים מכול סיטואציה. יש אפשרות לקידום בעסקים. יום מתאים לחתימה על עסקה או חוזה. בכל מקרה, על מנת לא ליפול למלכודות ולהצטער מאוחר יותר- היעזרו בייעוץ מקצועי. האנרגיות הקוסמיות צופנות יום של חיוכים וצחוק. כדאי גם למדוכדכים שביניכם לזרום עם בשורת הכוכבים.


תופעה קוסמית יוצקת בכם אנרגיה פיסית שלא מהעולם הזה. אתם עובדים קשה מאוד ומרכזים את מרב האנרגיה בתחום זה. מעט זמן מוקדש לתחום הרומנטי והתוצאות בהתאם. זו תקופה שקטה שדווקא מתאימה לכם בזמן הנוכחי. יש לכם יותר מידי משימות ודאגות על הראש. חכו לשעת כושר בה תהיו פנויים יותר מבחינה נפשית. סכום כסף מגיע אליכם בקרוב. היקום דואג שיהיה לכם מימון לחופשה. יפה.

מאמרים קשורים

Back to top button