הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש כמה דברים בעבודה שממש לא נראים לכם ואתם משקיעים מחשבה רבה בתכנון המהלכים העתידיים שלכם. עדיף לעצור ולחשוב טוב טוב לפני שאתם פולטים משהו שיהיה קשה לסגת ממנו. מוטב להמשיך מהמקום בו אתם נמצאים בקו ישר ולא לחפש דרכים מקוריות וקיצורי דרך שרק יכולים להפיל אתכם. אדם בעל אנרגיות שליליות מוציא לכם את הרוח מן המפרשים. בעצם, אלה אתם שמאפשרים לו לנהוג כך.


ההתנגדות שלכם לצאת לנסיעה מענגת, מבוססת על פנטזיה לגבי אדם מסוים שבשמו מופיע האות ר'. אין לכם ממה לחשוש. העובדה שיש לכם מחשבות סרק בכיוון זה מעידה על רגישות יתר בסך הכל. אין סיכוי שתגיעו למצב לא נעים והסיטואציה ממנה אתם פוחדים, פשוט לא תתרחש. סעו ותיהנו! אל תחושו מבוכה בשל האנרגיה הרומנטית שקפצה עליכם לאחרונה.

דברי השכנוע שלכם לא נופלים על אוזניים אטומות. יש לכם קרקע פורייה לפעול. תהיו מספיק רגישים על מנת לשמוע את הנאמר וגם להגיב בעיתוי הנכון. חשוב להעלות למודעות את מה שמציק לכם. התפכחות מהירה מפנטזיות בלתי אפשריות להגשמה- תחסוך לכול המעורבים כאב לב מיותר- פשוט חבל על הזמן, זהו משאב יקר שאין לזלזל בו. אל תניחו לבעלי אנרגיות שלילות להפריע בהשגת מטרותיכם או בהגשמה העצמית שלכם.



שיחות טלפון שמגיעות אחרי המתנה ארוכה, מבשרות על התחלה חדשה. זורמות אליכם הצעות מפתיעות אשר מקשות עליכם להחליט מה הדבר המועדף. גם אפשרויות חדשות בתחום החברתי יסייעו לכם לפתח תחום חדש בחייכם. אם אתם מרגישים צורך לצאת ולחגוג אל תהססו, דווקא היום תמצאו מקורות חדשים ליהנות מהם. הריצה האינסופית אחרי הנאות לא תגיע למבוי סתום! ייתכן כי אנשים כלשהם שאתם רואים בהם את ידידיכם, אינם כה נפלאים כפי שנדמה ואילו אלה הנחשבים ליריביכם – עשויים להתגלות כמי שמסוגלים לעזור לכם.


אתם מרגישים קצת תקועים ומחליטים לקחת את עצמכם בידיים. הכישרון שלכם לעיתים רק מסבך לכם את החיים. הסיכויים שמישהו יבצע מהלך ערמומי ויצליח לעבוד עליכם- קלושים. תסתכלו על מה שקורה סביבכם, באופן פשטני ובלי חשדנות מיותרת. רק כך תוכלו להחליט מה נכון לכם לעשות באופן ענייני. תפעלו בשיא הרצינות ותקדישו מספיק זמן לכול משימה. זאת הדרך להצלחה. כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני והמיסטי.


חשוב לכם מה חושבים עליכם אנשים אחרים. עובדה זאת גורמת לכם לעיתים לנהוג בנאיביות. הימנעו מהוצאות כספיות לא הכרחיות שנועדו רק לשדר לסביבה שהכול אצלכם בסדר. התגברו על התסכולים שלכם באמצעות פעילות ספורטיבית. התנהגות ספונטאנית לא פועלת לטובתכם- מותר לכם לומר לא, אל תנסו לקצר תהליכים. זה פשוט לא עובד. זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.


בבית האווירה פתוחה ונעימה. יש מקום לפיוס בין אלה שהיו בסכסוך מתמשך. בעבודה, לעומת זאת, יש מתח שאינכם מצליחים לפרק וחבל. המועקה הזאת פוגעת ביכולת שלכם להתרכז. אתם באמת משתדלים לגשר בין העמדות אבל פשרה לא נראית לעין. חכו בסבלנות עד שהצדדים המעורבים יגיעו לבשלות. אם יש ברצונכם להוביל אל שינוי במקום בו את מגשימים את עצמכם, תוכלו לעשות כן אך ורק אם תתחרו ותשיגו את כתר המנהיג.

עליכם להשקיע זמן ולבדוק את יעילות הדרך בה אתם נוקטים. דברים לא יקרו מעצמם. אתם מוצאים את עצמכם עוברים בפתאומיות ממצב רוח מרומם לשקיעה חדה כלפי מטה. מוטב לבדוק מה קורה – ולעומק. בן/ת זוג יפתיע במחווה שתהווה גורם מעודד. אתם עומדים בפני החלטה לא קלה. נסו לבקש עזרה. יש דברים בעולם הנסתר שאתם מודעים לקיומם, אך אל תצפו מן הסובבים אתכם כי ירדו לסוף דעתכם.


אתם מנסים לשפר את מצב הקריירה ולהפיח חיים במה שנראה היום די רע. מול שפע הרעיונות המגיעים אליכם מכיוונים שונים, אתם מרגישים מוצפים. הימנעו מקבלת החלטות ביום יומיים הקרובים. בן/ת הזוג מדרבנים אתכם לעשייה, אולם אתם עלולים לקבל החלטה פזיזה. תפעלו לאט ובזהירות! הצלחתכם מבוססת על עוצמה ולא על רכות ודיפלומטיות. אל תחששו להציג פן כוחני בפני מתחריכם.


הרקיע פותח בפניכם אפשרויות רגשיות חדשות. התחום החברתי מאיר לכם פנים וגם רומן של ממש עשוי להתפתח, אם תגלו נכונות להיפתח לאתגר ולהשקיע משהו מעצמכם. השילוב של אדישות ועדינות מעורר רגשי תרעומת אצל אנשים אחרים. יש מי שמטיל ספק אם אתם בכלל מעוניינים בקשר בגלל הקצב האיטי שלכם. תחליטו מה אתם מעדיפים- להירדם בשמירה או אולי אהבה.

אנרגיה קוסמית מכניסה אל חייכם רוח חדשה. כוכב ששמו מארס מעניק לכם אנרגיות ויטאליות שכדאי לנצלן בפעילות ספורטיבית. אתם נהנים ממצב רוח מצוין. זאת בעקבות הרגשה פנימית של התחדשות ורעננות. קיבלתם החלטות והתחייבויות ולמרות הקשיים אתם נחושים בדעתכם ללכת הפעם עד הסוף. מה שהיה עבר ונגמר, ועכשיו אתם מוכנים להתחיל בדרך חדשה ובאיכות חיים בלתי מתפשרת. באמת הגיע הזמן.


יש סימנים של כניסה יותר רצינית לתלם ולסדר יום קבוע. לאט לאט אתם מפנימים את העובדה שאין ברירה ושאף אחד לא יוכל לעשות עבורכם את מה שאתם חייבים לעשות בעצמכם. חשבתם והגעתם למסקנות מרחיקות לכת. בקרוב אתם מתחילים לימודים בתחום חדש ומאתגר והדבר מרגש אתכם מאוד. אתם עשויים למצוא את עצמכם בויכוח שכלל לא קשור בכם. אל תזדרזו להגן על אינטרסים לא לכם.

מאמרים קשורים

Back to top button