הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 23.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הגיע הזמן שתחשבו קצת יותר על עצמכם. מה שהיה משפר ממש את המצב היא חופשה לבד. אתם זקוקים למנוחה של ממש. אין צורך להתלבט. כולם יישארו בחיים למרות שאולי תהיה לכם הרגשה קלה של היסטריה. צעד כזה יכול בהחלט להיות תפנית חיובית במערכת היחסים המשפחתית. צפויה פריצת דרך שתתבצע בסגנון סוחף, פורץ וכובש.


אתם באמת משתדלים אבל המתח בזוגיות נשאר בעינו. סדרי העדיפויות שלכם אינם תואמים את אלה של בן/ת המין השני. קשה לכם להירגע למרות שיש מי שמנסה לשכנע אתכם שהמצב לא נורא. נסו לקחת את הדברים ביתר קלות. לא נראה שאתם מתכננים שינוי של ממש צפוי בילוי במקום שקט השופע שכיות חמדה.

סוף השבוע מוקדש רובו ככולו לענייני אהבה ורומנטיקה. אתם במצב רוח קליל ופשוט בא לכם לצחוק ולהשתולל כמו ילדים קטנים. אתם מרגישים נפלא וזה מאפשר היווצרות אווירה חופשית חסרת מעצורים. יום מתאים לבילוי בחיק הטבע עם בקבוק יין טוב או ליום כייף בין הסדינים בבית. שאפתנות בנתיב החברתי תשפיע לטוב גם על שאר התחומים.



אתם ניצבים בפני מצב הדורש מכם היערכות מחודשת, כך שאתם לא ממש רוצים לראות אף אחד וטוב לכם להיות קצת לבד. אל תהיו כול כך מופתעים, זאת תופעה מבורכת שאינה צריכה להימשך לאורך זמן, אך לתת לכם שהות להתאושש. זה בהחלט מובן בנסיבות הקיימות. אתם מסוגלים לקבוע מה המידה המתאימה. זכרו את היתרונות שהסביבה נותנת לכם- אל תשכחו את מי שעומד לצידכם.


אתם מתחילים את היום באווירה תזזיתית. עליכם לקבל החלטות חשובות והדבר דורש מכם גמישות ורצון כנה לשינוי. אתם מעריכים מאמצים שמשקיע בן/ת הזוג ומתנהגים בהתאם. סיכוי לשיפור הקשר גם בטווח הקצר וגם לאורך זמן, במידה ותתמידו בהבעת רגשותיכם. זה חשוב מאוד לצד השני! זכרו כי אנשים המתעלמים מן העולם החומרי המקיף אותם, הם צבועים ומתחסדים, ואילו אנשים רוחניים משתמשים בחומריות על-מנת להביא מזור וסיוע לנזקקים.


צפויה אנרגיה קוסמית שלא ממש תורמת ליציבות. בלבול היא מילת הכותרת ליום זה. אתם באמת לא מבינים מה בן/ת הזוג רוצים מכם. חוסר היכולת שלכם לרסן את שטף הדיבור גורם למצב להחמיר עוד יותר. אתם מוצאים את עצמכם במצב בלתי פתיר. סכנה של ניתוק קשר קיים, בהחלט באה בחשבון. מצב הרוח התוקפני גם לא מתאים במיוחד להתחלות חדשות. עדיף לבלות ערב שקט לבד.


אנרגיה קוסמית עלולה להוליד תחושה של "אם אין אני לי – מי לי". קשר רומנטי גורם לכם להתנתק מחברים ישנים וזה חבל. אין לדעת מתי תזדקקו או תרצו את חברתם, ואז אולי יהיה מאוחר מידי. הצורך החזק שהיה לכם באינטימיות ובגילויי אהבה נרגע. עם הזמן חשוב שתמצאו דרך לאזן בין כל הקשרים החברתיים שלכם. חיי חברה הם משהו שרק אתם תוכלו ליזום ולקיים. יש לעשות במקום להתלונן.

כוכב פלוטו השולט בכם סופג אנרגיות נפלאות. צפוי יום חוויתי. אתם ממש מתמוגגים מאירועים שאתם חווים היום. אתם מגלים צדדים חדשים באישיותכם וכושר ליהנות מדברים קטנים ולא משמעותיים שגורמים לכם שמחה וכיף. על מנת להרגיש ביטחון אתם דבקים בדרך כלל בלוחות זמנים קבועות ובמנהגים שחוזרים על עצמם. היום אתם מרגישים כאילו כל המסגרות נשרו. תחושה מרעננת. לא?


כיפת הרקיע משגרת אנרגיה מאתגרת אל כוכב יופיטר השולט בכם. התופעה עלולה להגביר את הצורך לפטפט ולהסגיר סודות: נדמה לכם שאתם מאוהבים אבל בעצם זה ממש מוקדם להסיק מסקנות ולגלות את רגשותיכם בקול רם. אתם יכולים בהחלט להביע התעניינות ולהקרין נגישות, אך לא מומלץ להשקיע יותר מידי, לפחות לא בשלב זה. בן/ת הזוג הפוטנציאלי צריך עדיין לעמוד במבחן המציאות. תנו צ'אנס אך אל תפתחו את הלב.


כוכב סטורן השולט בכם סופג היום אנרגיות מתסיסות המגיעות אליו הישר מכיפת השמיים. אתם באמת חייבים לעבוד על האגו שלכם שמתנפח לעיתים כמו טווס ומעיף ניצוצות סביב. הרגשות שאתם מצליחים לעורר אצל אחרים, אינם בהכרח חיוביים למרות הרצון הטוב. יש לכם דעה נחרצת כמעט על כול דבר שבעולם. מה לעשות שלאחרים יש מחשבות אחרות? אז בלי לחץ בבקשה. אתם לא יודעים הכול!

כוכב אוראנוס השולט בכם ממשיך להתעמת ברקיע עם אנרגיות מאתגרות. בעיות טכניות משבשות את יומכם, אבל לשם שינוי אתם לא ממש לוקחים ללב וממשיכים כאילו 'עסקים כרגיל'. מצב הרוח שלכם טוב ואתם נחושים לא לתת לשום דבר ולאף אחד לקלקל לכם. מידע שהגיע אליכם מכיוון לא צפוי, גורם לכם לשנות את דרך החשיבה לפסים הרבה יותר חיוביים. כל זמן שזה נמשך, כל מי שקרוב אליכם ייהנה מחברתכם ובגדול.


כוכב נפטון השולט בכם סופג היום אנרגיות טובות ומרגיעות. יש לכם המון אנרגיה חיובית ואתם לא מהססים לחלוק אותה. לעיתים קרובות אתם מוצאים את עצמכם מחלקים עצות ומעודדים אנשים שמגיעים אליכם ובעצם מבקשים מילה טובה. אתם בהחלט רוצים לעזור ויוצאים מהסיטואציה- מחוזקים. הרי הכל בחיים יחסי והסיפורים שאתם שומעים מסביב רק נותנים לכם פרופורציות על הבעיות שלכם.

מאמרים קשורים

Back to top button