הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 24.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בן/ת הזוג מפעילים אצלכם 'פיוזים' וגורמים לכם להגיב בצורה תוקפנית. אפשר להתרגז אך מצד שני, הראיה החיובית שעדיין כל כך איכפת לכם- היא אופציה רצויה יותר. מה לעשות בתכלס? אפשר ליזום שיחה, להתעלם, לריב או לנסות 'להעביר אותה' בצורה יצירתית שאינה מילולית. אתם תבחרו את הגרסה המתאימה לכם ביותר. יש לכם יכולת נפלאה לתזמן את חוש ההומור והנתינה הגדולה שלכם לרגעים של משבר- זה הזמן.


הרגישות שלכם גורמת לכך שניתן להשפיע עליכם בקלות רבה, יחסית. יש לכם הרגשה שמישהו שמנסה להפעיל עליכם מניפולציה ואולטימאטום עתיד להגיע בקרוב. אם יש דבר שאתם לא סובלים זה בדיוק מצבים מסוג זה. המצב עומד להשתבש עוד יותר, לפני שהעניינים יחזרו לתקנם. הפיוס שאתם משליטים בין יריבים, תורם להאדרת שימכם.

אתם תורמים רבות לשיפור האווירה הביתית. כשבא לכם אתם יכולים להיות הכי נעימים, מתחשבים ואכפתיים כלפי בני המשפחה. כולם נדהמים מרמת הרגישות שלכם וכל היום מתנהל על מי מנוחות ובהנאה מרובה. יום מתאים לטיול משפחתי או ביקור אצל חברים שכולם אוהבים. חשיבה ברקית ומקורית מובילה אל גילויים מרנינים, במקביל – אין לשקוט על השמרים ולצפות לטוב.



יום מרגש. כל היום הזה הוא הרפתקה אחת גדולה. מגיעים אורחים, אתם יוצאים למקום חדש בו לא הייתם קודם לכן ופוגשים עוד אנשים חדשים. בקיצור, חגיגה של ממש. יום תוסס וכייפי. נראה לכם (ובצדק) שאתם יכולים להשיג ולפתור כל בעיה בזכות האהבה. מי שפנוי אולי לא ימצא היום את אהבת חייו אבל בטוח שילך לישון עם חיוך רחב במיוחד. אל תנסו להילחם ברגשותיכם, להיפך, לכו איתם עד הסוף.


אתם הרבה בבית, ואתם שמים לב שחסר לכם להיות בחוץ. תלמדו ליהנות מהאווירה הנעימה בבית, על ידי סידור מחודש ושונה. יש לכם הזדמנות לעשות שינוי, בעצמכם ולהתאהב מחדש, בבית שלכם. זה המקום בו אתם מבלים כול כך הרבה, אז למה לא? יוזמה ליציאה בשעות הערב, תמתן את בולמוס העשייה שתקף אתכם. טיפ: מילת המפתח היא איזון. – כדאי שתשקלו תחביב המשלב יצירתיות עם עבודת כפיים. אם כך תעשו, תצליחו לבטל חלק גדול מחרדותיכם.


אתם צפויים ליום נהדר. מזמן לא היה לכם יום כל כך מוצלח. אתם מרגישים על גג העולם והעולם מחייך אליכם בחזרה. צפויה יציאה לבילוי משפחתי צנוע שיתפתח ויהיה מוצלח במיוחד. תקבלו הצעה מעניינת. קחו את הזמן לשקול את כדאיות העניין. בתחום החברתי חל שיפור. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על הצורך לפעול עכשיו מבלי לדחות למחר.


בדרך כלל אתם חיים באיזון אבל היום, משום מה, נכנסת בכם 'רוח לחימה'. אתם מפעילים לחצים על אנשים הקרובים לכם. הניסיון בשליטה ובחלוקת הוראות לכל הכיוונים לא מצליח וגורם לעימותים. טיפ להיום: תרדו מהעץ הגבוה עליו טיפסתם. עשו ניסיון אמיתי לתקשורת בגובה העיניים גם בחברה וגם בבית. הרקיע חוזה שגשוג ופריון.

אתם שוב בהתלבטות לגבי הקשר הרומנטי בו אתם מעורבים. הנדנדה הרגשית לא ממש מוסיפה לכם בריאות. טוב היה לו יכולתם להגיע להחלטה סופית בתחום זה ולדבוק בה. בן/ת הזוג לא ממש מבינים מה עובר עליכם או לפחות כך הם מצהירים. נסו לבדוק את אמיתות רגשות החשדנות שלכם. אולי אתם טועים? גם אם אינכם מודעים לכך, נראה כי עסקיכם מושפעים מן המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה: השקיעו בתחום זה, והכול יבוא על מקומו בשלום.


יום נעים במיוחד. שיחת טלפון המגיע אליכם מוקדם בבוקר מסמנת יום זה כמוצלח. זאת עקב תחושה טובה של פינוק, קבלה טוטלית ותמיכה על ידי אדם שחשוב לכם מאוד. יום מתאים לבילויים משותפים ולשיחות נפש שבדרך כלל אין לכם יותר מידי זמן עבורם. נסו לשתף בזמן האיכות שמתאפשר היום יותר מבן משפחה אחד. זכרו כי האמת אינה נחלתם של המשכילים, אלא של אלה אשר השכילו ללמוד מן הניסיון. התחברו עימם, וייטב לכם.


אתם נמשכים כמו אש למצבים שמסכנים אתכם ולעיתים מוצאים את עצמכם נדחקים לפינה. תחושה של חוסר ריגושים גורם לכם לעיתים לנקוט בפזיזות לא מוצדקת. יש לכם נטייה לחפש פתרונות קלים והדבר אינו בהכרח לטובתכם. בסופו של דבר תרגישו איזון בין המציאות ובין החלומות. צריך רק למצוא את שביל הזהב המחבר בין השניים. אל תיצמדו אל עקרונות ואל תתגאו בהם. ההיצמדות אל עקרונות גורמת לאנשים שלא להפעיל שיקול דעת בכל מקרה לגופו, אלא להחיל עליו עקרון שאינו מצריך מאמץ מחשבתי.

הספונטאניות שלכם היא ללא ספק תכונה שובת לב שגורמת לאנשים סביבכם ליהנות מחברתכם הנעימה אולם לכם זה יכול להזיק. אתם עלולים למצוא את עצמכם היום מאכזבים אנשים שקבעתם איתם, סידור קודם שלא בלב שלם. אולי הפעם תלמדו מהטעויות שלכם ולא תנסו להיות בכול מיני מקומות במקביל. אחד אחד זה עדיף. ההישגים יתחילו לזרום אליכם החל מן הרגע בו תרככו את עמדתכם ותתחברו עם הפן העדין באישיותכם.


הרומנטיקה מעסיקה אתכם עד מעל הראש. אתם צריכים להיזהר לא להראות התלהבות יתרה ולא להבריח את הפרטנר שאומנם מראה התעניינות גורפת אולם עלול להילחץ באופן פתאומי. שמרו על תנועה מתמדת ובכך תהוו 'טרף' נחשק יותר. 'שחקו אותה' כדי ליצור אפקט מאתגר לאורך זמן. הרעיונות שופעים במוחכם כים גועש, אך העצלות עלולה להכשיל את הוצאתם אל הפועל.

מאמרים קשורים

Back to top button