הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 26.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם נקלעים לוויכוח מתסכל עם חבר קרוב. התמימות שלכם לא מועילה במיוחד במקרה זה. כשמישהו שולף ציפורניים עליכם לפעול בחזרה ולא להושיט את הלחי השנייה. הוויתור רק יביא להסלמה במצב, גלו אסרטיביות. מהפכה של ממש תתחולל בחיים שלכם אם תצליחו לשנות גישה. בדרך כלל, זה לא עובד לבד. שקלתם יעוץ מקצועי? הרקיע רומז כי זו תקופה בה אין לאגור או לחסוך אלא להיפך, יש לנהוג בנדיבות ואפילו בפזרנות מסוימת.


בזמן האחרון אתם מתאמצים יותר מידי ויש עליכם עומס מכמה כיוונים בבת אחת. עם זאת, גורם שמאוד מעודד אתכם, זאת היציבות בתחומים שונים בחיים. אולי הגיע הזמן להוריד את המסכות, להפסיק לשחק את תפקיד הגיבור/ה ולהצהיר שאתם זקוקים לעזרה. ההעזה תיצור התחדשות ביחסים הבין-אישיים ואף תסלק עכבות במישור האינטימי. תתפוגגנה חרדות שווא ותתנדפנה דאגות שלא היה להן הסבר הגיוני.

במהלך היום אתם מצליחים להירגע לאחר בוקר סוער למדי. תרגול מדיטציה או רישום של החוויות שלכם, יעזרו לכם למצוא את הדרך לשלווה ורוגע פנימי. צפויה לכם חוויה רוחנית באירוע חברתי בו תשתתפו. אנשים חדשים שתפגשו יהפכו להיות חברים של ממש בהמשך הדרך. כדאי לדעת שמזל תאומים נשלט ע"י מרקורי שתכונותיו הן בין היתר: תקשורתיות, כושר לימוד, תנועה, כשרון כתיבה, רצון מתמיד לניידות וקסם אישי.



חשוב לכם להרגיש שאתם שומרים על נאמנות לעצמכם. יחד עם זאת, אינכם קשובים לאנשים אחרים, מה שגורם לחיכוכים מיותרים. נסו לגלות קצת יותר רגישות. בטווח הרחוק זה ישתלם לכם מאוד. השתמשו בטאקט ואל תתנו למילים לבלבל אתכם. שימו לב יותר למה שלא נאמר ולסימנים של שפת גוף. במקביל, צפויה תחושה פיסית תוססת מהרגיל, מעין שיפור במראה ובהופעה ללא צורך בהשקעה מיוחדת.


השקעתם הרבה עבודה בפרויקט אישי. אל תוותרו לפני הסוף, גם אם יש קשיים של הרגע האחרון. אף אחד לא מעמיד אתכם במבחן. מה שאתם חשים, זה כנראה, הלחץ הפנימי שלכם. בלי לראות את הצד הפילוסופי של כול העניין, אין לכם הרבה סיכויים לשרוד. מומלץ ללכת בין הטיפות. צפויה תקשורת טובה ביחסים שנסדקו לאחרונה. זכרו כי הכול הוא תרמית ואחיזת עיניים. מה שאתם רוכשים, רוכש אתכם יותר מאשר אתם רוכשים אותו.


אתם כועסים על אדם שלא עומד בציפיות שלכם, למרות שברור לכם שאין לזה כול הצדקה. קשה לכם מאוד לדרוש מעצמכם לגלות אדישות למצב הקיים, אולם אפשר להתייחס למה שקורה בצורה אחרת, בפחות עוצמה, מעורבות ואכפתיות. סערת הרגשות מעיבה על הראיה האובייקטיבית שלכם וחבל. זכרו כי רק מה שכבר ישנו יכול להיות שלכם. כל השתוקקות היא השתוקקות להבלים. היא מביאה עימה רק תסכול.


אתם מאבדים את תחושת הזמן מכיוון שאינכם מרוכזים ממש במה שאתם עושים. הציפיות הבלתי מציאותיו שכול העולם יתחשב ויסלח לכם על הריחוף שלכם 'כי לא התכוונתם', כלל לא רלוונטי. נסו להתאפס ואם יש צורך גייסו לעזרה אדם קרוב שיהווה עבורכם תזכורת מהלכת. אתם מושפעים כעת מן האנרגיות של כוכב ונוס הנחשב לכוכב היופי, האהבה והאמנות.

האישיות הסוחפת שלכם מספיקה בדרך כלל כדי להשיג דברים בדיוק לפי הצורה שבה אתם רוצים אותם. הצורך שלכם בדרמטיות ומסתורין גורם לכם למשוך תשומת לב רבה ולהיות המנהיגים בכל חבורה או קבוצה אליה אתם מגיעים. לא תמיד אתם יכולים להוביל את כולם וכשזה לא קורה מוטב שתקבלו את העובדות כפי שהן בלי להקים מהומה. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על תקופה בה יש ליהנות מפירות האהבה, אך אין לוותר על עצמאות ועל חופש אישי.


הרבה רומנטיקה יש לכם בראש. ממש בא לכם להתאהב ולמזלכם, יש לכם מספר אופציות. אתם מחוזרים על ידי רבים, אז רק נשאר לבחור. נסו להיות פחות ביקורתיים ולגלות הבנה כלפי השונה. תופתעו עד כמה זה יקל על ההרגשה ויגביר את ההנאה מכול סיטואציה שתיווצר בשטח. טיפ: לשחרר, להתמקד בחיובי. כדאי לדעת שמזל קשת נשלט ע"י יופיטר שתכונותיו הן בין היתר: שפע, מזל, חירות, חופש, אמת, צדק, נדיבות, אושר, חוכמה, פתיחות, הרפתקנות, השכלה ואופטימיות.


מצב הרוח לא בשיאו. תשמרו על עצמכם כדי שלא תושפעו יותר מידי מבחינה פיסית בגלל עניינים רגשיים. אל תתחייבו לאנשים רק בגלל שלא נעים לכם לסרב. פרופיל נמוך ליום אחד, זה בדיוק מה שאתם צריכים. הרבה מנוחה ושלווה- הם מה שנחוץ לכם בימים אלה. אל תדחו את הרמזים שגופכם מעביר לכם. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי אהבה העלולה לסחוף אתכם אל חופים אבודים, כמו גם על הליכה בעיניים עצומות אחר בן-הזוג.

אתם מרגישים תחושת התחדשות ויצירתיות. כושר הביטוי שלכם משתפר. אתם מוצאים את כל המילים הנכונות לומר, בזמן הנכון ולאנשים הנכונים. יום מתאים לראיונות עבודה, מפגשים חברתיים ובמיוחד לפנויים שמחפשים קשר חדש. כדאי לגלות תשומת לב לבני המין השני, להקשיב לדברים הנאמרים ובמיוחד למה- שלא. הרקיע צופה פרשיות רומנטיות בעלות אנרגיות לוהטות, פורצות, סוחפות ומסתערות.


יום מפתיע בו אתם מרגישים טוב במיוחד והקסם האישי שלכם שופע. בווירטואוזיות ראויה לציון אתם מצליחים לארגן, באופן ספונטאני, מפגש חברתי מוצלח במיוחד. האנרגיות בעליה. מתחת לפני השטח יש עדיין מעט מועקה אבל העיקר שאתם מחוברים למה שקורה במציאות ונשארים נאמנים לעצמכם. הרקיע צופה פרשיות רומנטיות בעלות אופי "פיקנטי", כמו גם מניפולציות פיננסיות. מסר רוחני רומז לכם כי אדם המפגין חדווה פנימית ובלתי מותנית, מושך אליו חדווה גם ממקורות חיצוניים. הדומה זורם אל הדומה לו.

מאמרים קשורים

Back to top button