הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 28.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הדימוי העצמי שלכם קצת ירוד, ללא הצדקה, ודורש- עבודה. תדרשו מהעולם את כול מה שבאמת מגיע לכם בזכות היותכם אנשים שאפשר לסמוך עליהם. העריכו את עצמכם ואנשים אחרים יתייחסו אליכם בהתאם. זה זמן שמתאים להתחלות חדשות. לכו על זה ובגדול. זכרו כי בכל פעם שאתם מקשיבים, הקשיבו למשמעות. בכל פעם שאתם מקשיבים לאדם, הקשיבו לכל אישיותו, ומיד תוכלו לראות אם האיש חי בממד הבעלות או בממד ההוויה.


קשה לכם קצת ואתם זקוקים למישהו שידרבן אתכם לעשייה. אין לכם יותר מידי אנרגיה ולא נורא אם תשמרו על פרופיל נמוך ותשאירו משהו להמשך השבוע. למרבה הפליאה, דווקא פסק הזמן שתיקחו במהלך היום, עשוי להפוך את הקערה על פיה. יתכן מאוד שבשעות הערב תחושו צורך לצאת לבילוי. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי הכנות הינה בראש ובראשונה מצב פנימי. זה הדובר בכנות יזכה בהיענות ולא הודות לקולו הרם, אלא בזכות העומק אשר יש לו להציע.

היום אתם נהנים מכול רגע. יש לכם הזדמנות לשבת על כוס קפה עם מישהו שכבר מזמן לא ראיתם והמפגש מהווה עבורכם הנאה צרופה. אתם נהנים מאוד גם בעבודה. עם זאת יש כמה עניינים לא סגורים שמוטב שתשימו לב אליהם בתשומת לב יתרה. אל תתפתו לראות רק את מה שנוח לכם. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי הכרח הוא להנהיג ריסון כאשר הנסיבות דורשות זאת, אך אין להפכו למטרה בפני עצמה.



נושא שנוי במחלוקת שמעסיק אתכם מזה זמן מה, שוב עולה לדיון. עימות או ויכוח צפויים להתפתח עם מישהו שאתם עובדים איתו. אתם לא מתכוונים לכך אבל יוצאים די תוקפניים בסיטואציה. הצד השני מקבל את הרושם שאתם מציבים אולטימאטום. תמיד יהיה לכם זמן לשבור את הכלים. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי נישואין לשם נישואין הבאים כתוצאה ממוסכמה חברתית ואשר אין בהם תוכן רגשי, נועדו לכישלון.


כדאי שתשברו את הקרח מול בן/ת הזוג גם אם הדבר כרוך בסצנה קטנה. הכול עדיף מאשר דממת אלחוט שהשתררה ביניכם. על מנת לשפר את המצב, כדאי לתכנן מספר צעדים ולא לשלוף מהמותן חד פעמית. הסקס אפיל שלכם פועל לטובתכם. עד שעות הלילה צפויה התפייסות רבתי. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי אין כל משגה מצידו של אדם התועה בדרך, לצאת ולחפש את עזרתו של אדם חכם ממנו.


ביקור מפתיע יביא אתכם לידי תובנות עמוקות יותר בקשר לעצמכם. אתם מגלים דברים חדשים ונהנים מעולמות חדשים שקודם לכן היו סגורים בפניכם. קצב ההתרחשויות מעלה את האופטימיות הטבעית שהייתה חבויה במידה מסוימת בתקופה האחרונה. יום ממוזל שבמהלכו תפגשו אנשים שמתאימים לתחומי ההתעניינות שלכם. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי הצלחתכם תגיע בו ברגע שתעניקו למעשיכם גוון מקורי, חריג, לא שגרתי ויוצא דופן.


אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה מוזרה הקשורה לעניינים רומנטיים. עליכם להחליט אם המצב מתאים לכם או לא. התלבטות ממושכת תציג אתכם באור שלילי כלפי המעורבים בעניין. קבלו החלטות ועימדו אחריהן בכבוד. מידע חדש שיגיע אליכם, יפתיע. השינוי – כפי הנראה, לטובתכם, למרות הקושי לקבל את הדברים. כדי לדעת שמזל מאזניים נשלט ע"י ונוס שתכונותיו הן בין היתר: אהבה, יופי, רוגע, רכות, חיבה, שלום, שלווה, יצירתיות, אמנות, הרמוניה ואסתטיקה.

יום מתאים לרומנטיקה לפנויים וגם למי שכבר נמצא במערכת קבועה. מישהו מצליח לסובב לכם את הראש. למרות ההתלהבות הפנימית אתם מצליחים ליצור ריחוק רגשי על מנת לא להיפגע בהמשך. אין על מה לדבר ואין טעם לדיונים ולסיכומים. תיהנו מהחיים ותנו למה שצריך לקרות, להיות. יום שכולו ריגושים. הרקיע רומז כי זו תקופה המיטיבה עם אלה מכם החיים ופועלים תחת אור הזרקורים.


אתם מרגישים אופטימיות ושמחת חיים בלתי ניתנות לעצירה. העובדה שאתם עסוקים לא עוצרת אתכם גם בשעות הערב והלילה ואתם מרגישים צורך בלתי נשלט לצאת לבלות ולרקוד- העיקר לא להישאר בבית. צפוי לכם בילוי מענג במיוחד. תזרמו עם קצב ההתרחשויות ולא תתאכזבו. למחרת, אתם כבר תמצאו את הדרך הנכונה להתמודד עם העייפות. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על תקופה נפלאה עבור אלה מכם החולמים על עולם התקשורת, כמו גם על עולם המסחר.


בכל מה שאתם עושים היום, אל תיקחו סיכונים מיותרים. תחושת עייפות עלולה לגרום לכם לוותר במקומות לא מתאימים, במיוחד כשמדובר בעניינים כספיים. חוסר וודאות גורם לכם לדאגות מיותרות. בתחום הזוגיות והאינטימיות צפות מספר שאלות לא פתורות. טיהור האווירה לפני שממשיכים הלאה, חשוב ביותר. מסר רוחני תקופתי קובע כי אתם רוצים לפייס ולרצות את הסובבים אתכם, עד כדי התעלמות מן האינטרסים שלכם.

נושאי עבודה עדיין לא ממש פתורים. תוכלו לנצל קשרים חברתיים לקידום העניינים האישיים שלכם. הקדישו זמן גם לבדיקת אופציות הקשורות לחו"ל. אירוע חברתי עומד להתרחש ואתם אמורים לתת מענה לגבי השתתפותכם. נסו לתכנן ביעילות את סוף השבוע. טיול הרפתקני יכול להוות אתגר גופני ורוחני. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על אנרגיה פיסית שלא מהעולם הזה, והוא טוב במיוחד עבור אלה מכם העוסקים בענייני צבא וביטחון.


יום נעים בסימן של תקשורת עם הסביבה. במהלך היום תפגשו מספר אנשים מעניינים. למרות שהקשרים אינם עמוקים במיוחד, ואולי דווקא בגלל זה, אינכם מרגישים מאוימים וההנאה שלכם רבה עוד יותר. מעורבות רגשית גבוהה היא לא הקטע שלכם היום. יתכן מצב שמישהו מפתח כלפיכם ציפיות רומנטיות ותצטרכו להעמיד את אותו אדם במקומו הנכון. הרקיע צופה מצבים לפיהם צריך לוותר על דבר-מה – כדי לזכות בדבר-מה אחר טוב מן הראשון. ייתכן שמדובר בפשרה כלשהי.

מאמרים קשורים

Back to top button