הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 29.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

נדמה כאילו אתם נמצאים במצב בלתי אפשרי ורק לכם יש את היכולת הווירטואוזית לצאת מזה. אתם מגלים חוזק ועוצמה שמרשימים את כל מי שעומד מולכם, כולל בני המשפחה שמופתעים מהתנהגותכם הנחושה. למרות שיש לכם תוכניות מרחיקות לכת, עדיין לא הגיע הזמן לגלותן. חכו בסבלנות לשער כושר. הרקיע רומז כי זו תקופה בה אתם זוכים בהשראתם של כוחות עליונים ובהדרכתן של ישויות רוחניות.


הרקיע מזרים אנרגיה גועשת ורומז כי מישהו בסביבה הקרובה זקוק לתמיכה, אבל יעשה כל מאמץ כדי להסתיר את מה שנראה כאקט של חולשה. במקום לכעוס ולהתרגז, גלו בגרות וראיה חודרת מול ה'תרגילים' של אותו אדם, שניתן להגדירם כילדותי למדי. תנו תמיכה ותגלו מה באמת קורה מעבר להצגה החיצונית של הדברים. צפויה לכם הפתעה לא קטנה.

כוכב מרקורי מזרים פיתויים ואנרגיה הרפתקנית אל גזרת מזל תאומים. הרצון שלכם לשלוט במי שנמצא לידכם, מוצא את ביטויו בדרכים עקלקלות. אתם לא לוחצים אבל מפעילים מניפולציות. ייסורי המצפון לא יאחרו לבוא, כיוון שבתוך תוככם אתם יודעים שזה ממש לא לעניין. אתם עלולים למצוא את עצמכם מעורבים בוויכוחי סרק בניסיון נואש ליצור סיבה מלאכותית לכעס שאתם חשים.



מעט מאוד אנרגיות קוסמיות מגיעות היום אל גזרת מזל סרטן, והתופעה מולידה יום שמתנהל בהילוך איטי ובעצלתיים. הניסיונות ל'טאטא מתחת לשטיח' את כל אותם גורמים שלא בדיוק נוח לכם להתמודד איתם- לא עולים יפה. אל תנסו לטשטש את הדברים כי זה יחזור אליכם מעבר לפינה ובגדול. לחצים שמפעילים עליכם אנשים קרובים אליכם, לא עוזרים אלא רק מצליחים להוציא אתכם מהכלים, ללא תוצאות.


הרקיע ממלא אתכם באנרגיות סוערות וגועשות. יחסים שהתנדנדו ללא כיוון תכליתי, מגיעים עתה אל רגע האמת. גישתכם הנחרצת מרתיעה הרפתקנים, אך מקרבת אליכם את מי שיש להם מה להציע. הגוף משפיע על הנפש וכתוצאה מכך אתם מוכנים להמר על רומנטיקה שבעבר הסתייגתם ממנה. סגנונכם האסרטיבי מפתיע את הסובבים אתכם ומעורר חששות בקרב יריביכם. זכרו כי רק דבר אחד אפשר לרכוש ואותו כבר יש לכם איתכם – אתם עצמכם, התודעה שלכם. אך כדי לרכוש את ההוויה הזו יש לעמול קשה.


מה שמאפיין אתכם זאת האופטימיות הנצחית וכושר ההישרדות ויכולת ההתאמה לכול מצב. מצב הרוח הטוב שלכם פשוט מדבק ואנשים מבקשים את קרבתכם. אתם גם מחוזרים על ידי בני המין השני ואם אתם פנויים- זה הזמן הנכון לחגיגות! אל תתנו לעכבות ולחוקים של אחרים להגביל אתכם. עשו מה שבראש שלכם ותיהנו מכול רגע. זכרו כי אי אפשר להגיע בקלות אל התודעה הגבוהה הרוחנית. ראשית תצטרכו לנתק את עצמכם מכל תחושה של בעלות ורכושנות.


קשרים חברתיים ישנים מתעוררים לחיים. עליכם ליצור ריחוק רגשי מאדם שמעורר אצלכם רגשות מעורבים שרובם שליליים. זו תקופה נפלאה לכל סוגי התחרויות והעימותים. וויכוחים שהיו לכם עם גורמים עוינים, עוגנים עכשיו בחוף מבטחים. האסרטיביות שלכם עלולה שלא לשאת חן בעיני אנשים שתלטניים, אך זו כבר בעיה שלהם. זה הזמן להתנער מטיפוסים שסבלתם את חברתם רק מטעמי נימוס.

אתם "מתנדנדים" בין אנרגיה הרמונית לבין אנרגיות מאתגרות. מה שהכי חשוב לכם להשיג היום, לעומת ימים אחרים, היא תחושה של הרגעת השטח. צפוי יום רצוף רגעים בהם יש לכם צורך לקבל החלטות, למרות שאין לכם מספיק נתונים. נסו למנוע אכזבות על ידי דחייה של כל מה שאפשר ליום אחר, בו תהיו רגועים יותר ותוכלו להפעיל יתר שיקול דעת. אולי אפילו להתייעץ עם עוד מישהו שהינו בעל סמכות בתחום הרלוונטי.


אתם עלולים לחרוג מהשגרה בצורה שתקשה עליכם מאוחר יותר לחזור. פעולה בראש אחד ושיתוף פעולה עם בן/ת הזוג הופכים לחוויה בפני עצמה, מה שמוכיח בפעם המי יודע כמה, שכאשר יש רצון טוב הכול יכול להסתדר. לפנויים שווה לעשות מאמץ ולצאת לבלות במקום חדש שמעולם לא הייתם בו! הנאה מובטחת. זכרו כי אדם רוחני הוא זה שנהיה מודע להבל שבכל הסובב אותנו. דבר לא יכול להיות לכם או שלכם, פרט לעצמכם.


ניהול נכון דורש אמביציה אישית חזקה וחריצות. אתם יודעים את זה אך לא תמיד מיישמים. איך שהוא אתם נוטים 'להתעייף' באמצע הדרך ועובדה זאת עלולה להכשיל אתכם מול אנשים פחות מוכשרים אך בעלי יכולת התמדה גבוהה יותר. אדם אשר בשמו מופיעה האות מם בא אליכם בדרישות שלא נראות לכם הגיוניות. אל תהססו להביע את דעתכם. מסר רוחני רומז לכם כי אנשים בעלי אופי עדין, נוטים לפקפוקים ולמבוכה פנימית. טוב יהיה אם יסגלו לעצמם את תקיפותו והחלטיותו של לוחם.

היום כדאי לגלות קור רוח ואיפוק ולהיזהר מעימותים עם מקורבים אליכם. מצב הרוח אגרסיבי למדי וגם הסבלנות לא בשיאה. עדיף לספור עד עשר ואפילו קצת יותר לפני שאתם עונים. למורת שנדמה לכם שהצדק עמכם, יש לתת לצד השני להתבטא. בערב אתם מצליחים להירגע ואפילו צפוי לכם ערב מענג במסגרת חברתית מוכרת. כדאי לדעת שמזל דלי נשלט ע"י אוראנוס שתכונותיו הן בין היתר: מקוריות, ייחודיות, גאונות, מודעות, שבירת מוסכמות, קידמה, הארה, עתידנות ואינטליגנציה.


מישהו שסמכתם עליו מתנהג בצורה מבישה. נראה שאין לכם מנוס אלא להגיע לעימות מילולי עם אותו אדם. אולי הרגשות שלכם מוגזמים במידה מסוימת, אבל אין ספק שהגיע הזמן 'לפוצץ את הבועה'. התגובה שלכם צריכה להיות חריפה במידה מספקת כדי שהיחסים יסתיימו לגמרי או הבטחה מפורשת שסיטואציה מסוג כזה לא תחזור בעתיד. כל זה חבל, כי הרקיע רומז על תקופה המשוועת לבילויים בסביבה שופעת הדר, חן ומותרות.

מאמרים קשורים

Back to top button