הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 30.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

סוף השבוע עובר עליכם בעצלתיים. המצב בבית בסדר ולמרות שאתם מנסים להסתיר זאת, ולשחק אותה כאילו לא ממש איכפת לכם, אתם מרוצים ממה שקורה. אתם מקבלים חיזוקים מבני המשפחה וגם מחברים קרובים שלא תמיד ששים לפרגן. הגישה חיובית שלכם חוזרת אליכם כמו שצריך. בהחלט תפנית נעימה. כדאי לדעת שמזל טלה נשלט ע"י כוכב ששמו מרס שתכונותיו הן בין היתר: מרץ, אומץ, כוח, יוזמה, ספונטאניות, תחרותיות, מנהיגות ואנרגיה.


אתם עושים הכול כדי לבלות עם חברים. לפעמים נדמה לכם שאתם חיים באיזה סרט. זה לא כל כך חכם להקיף את עצמכם באנשים כל הזמן, רק כדי לא לשקוע במחשבות. מתחת לפני השטח מסתתרים הרבה רגשות שאתם פשוט לא מוכנים עדיין להתמודד איתם. אל תנסו לפתור את כל הבעיות ולפצח את כל הסודות בבת אחת, זה ייקח זמן. הרקיע רומז כי זו תקופה של פריחה לאמנים, ליוצרים ולכל אלה מכם אשר עיסוקיהם שואבים מעולם ההשראה והדמיון.

החששות משתלטים עליכם. פתאום נדמה לכם שמערכת יחסים שהייתה, מבחינתכם, מושתתת על יחסי אמון וקירבה, אינה בדיוק כזאת. רגשות של חשדנות מעכירים את האווירה. התנהגות של אדם קרוב מוזרה ומעוררת בכם מחשבות המתייחסות גם לכיוון רטרואקטיבי. אל תתנו לתחושת חוסר האונים לגרום לכם להגיע להחלטות שאינן מבוססות על עובדות- החיפזון מן השטן. הרקיע רומז כי זו תקופה בה היחסים הרומנטיים צריכים לסוב סביב טיולים, בילויים וקשרים ידידותיים ולא מחייבים.



הניסיון שלכם לגונן על מישהו אשר אתם מחבבים, חורץ את גורל הקשר עם אדם שלישי שמעורב רגשית עד מעל לראש. עליכם לנקוט עמדה ברורה, אי אפשר לרקוד על שתי חתונות בבת אחת. עבורכם זה בהחלט עניין של עקרונות וחינוך הטבועים בכם עמוק מאוד. דיונים פנימיים והתייסרות- לא ממש יועילו. הרקיע רומז כי זו תקופה בה צריך להתמקד בפעולה ובביצוע ולא להפריז בתכנונים מורכבים ובהתפלספויות.


תופעה קוסמית מזרימה אליכם אנרגיה מוטרפת וסטייליסטית. חשוב לכם מאוד להיות פופולאריים ולשם כך אתם מקדישים זמן ומאמצים רבים. האטו את הקצב והעמידו את עצמכם במקום ראשון. אל תתעלמו מצרכים של אחרים אולם מצד שני, גם אל תחשבו יותר מידי… גם הקרובים לכם ביותר עושים בסופו של דבר את מה שהכי נוח להם, בלי סנטימנטים.


בקלות אפשר לראות ולהרגיש את חוסר המנוחה שמשתלט עליכם בסוף השבוע. דווקא בא לכם לנוח ופשוט לא לעשות כלום אחרי שבוע אינטנסיבי, אולם האילוצים, שעולים אל הפרק ,אינם מאפשרים זאת. בכול זאת, עדיין יש לכם את זכות הבחירה ואת היכולת להחליט איך אתם מבלים את היום הזה. לא מתאים לכם להרגיש חוסר אונים שכזה. זכרו כי אפילו כשאנשים נעשים דתיים, הם ממשיכים לחשוב במונחים של בעלות- לרכוש את גן העדן או לרכוש את תענוגות גן העדן.


פליטת פה מסבכת אתכם בסיטואציה לא נעימה. אתם מתנהגים בצורה שונה מהרגיל ואנשים לא ממש יודעים איך להתייחס אליכם. יש אנשים שתמיד אתם יכולים לסמוך עליהם. לכו להתייעץ ולסדר קצת את המחשבות. רק אחרי כן, תוכלו להסיק מסקנות לטווח רחוק. זכרו כי האדם הדתי באמת הוא זה שנהיה מודע לחוסר הטעם שבהשתוקקות, לכך שאי אפשר לרכוש משהו בעולם הזה או בעולם הבא.

מצב רוח של קלילות והומור 'תוקף' אתכם היום במלוא העוצמה. אתם מעבירים יום כייפי במיוחד כאשר התקשורת והמגעים שלכם עם אנשים אחרים, מתנהלים בצורה חיובית ביותר. בבית יש מי שקצת מתלונן מסיבות אישיות, אך מצב הרוח הנפלא שלכם מאפשר תגובה נעימה שמשרה שלווה ותחושת שיתוף פעולה. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על מזל גדול לפעילות או פעולה שבכוונתכם לבצע, כמו כן הוא מבשר על תקופה טובה עבור אלה מכם העוסקים בעיצוב מכל סוג שהוא.


הנושא החברתי עולה מעלה מעלה בסדר העדיפויות שלכם. אתם מרגישים צורך לוחץ להקדיש הרבה זמן ומאמץ בכיוון זה. גם באישי שלכם יש התפתחויות מרגשות ונראה שסוף סוף מתרחשת לה מהפכה קטנה אשר לה ציפיתם זמן רב. אל תדחו דברים שאתם נדרשים לטפל בהם. אתם עלולים לפספס הזדמנויות. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי ריסון עצמי עשוי להיחשב לתופעה ברוכה, אך ריסון יתר עלול לשתק כל פעולה.


אסור לכם להתעלם מרמזים המגיעים אליכם מהסביבה הקרובה. אנשים קרובים מנסים להעביר לכם מסר אולם אתם מתעקשים ללכת בדרך שבה החלטתם . שווה להקשיב קצת יותר טוב לנאמר מסביב. יתכן כי בכול זאת אתם טועים? אגב, נסו ליישם את חוסר השקט הפנימי בפעילות פיסית כגון ריקוד. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי חדווה אמיתית היא זו הבאה מבפנים. אדם המקיף את עצמו באנשים ובחפצים מהם הוא מצפה שימלאוהו חדווה, מעיד על ריקנות פנימית.

כאשר לא רוצים להתמודד עם המציאות, גם הבחירות שנראות מקריות- אינן כאלה. מן הסתם, אתם מבזבזים הרבה מאוד אנרגיה כדי להתחמק מראיה אמיתית של מה שקורה סביבכם, במיוחד בתחום החברתי. חברויות וקשרים נבנים או לפחות אמורים להתייצב על בסיס שיתוף פעולה. אם זה לא קורה- זה פשוט לא שווה את המאמץ. רבים מכם מרגישים בשלים די הצורך כדי לשלוף מן המגירה יצירות שהוחבאו בה.


יום כיף של ממש. אם רק תדאגו להיות במקום הנכון בזמן הנכון. נוצר מצב מתאים במיוחד לפעילות של קופידון. התחושה שמשהו נפלא קורה לכם נכונה. מותר ליהנות מאופטימיות גם אם בעיקרון אתם אנשים מציאותיים ורציונאליים וקשה לכם להאמין שיכולים לקרות לכם דברים טובים בצורה מרוכזת. אבל, בלי אמונה אי אפשר. תזרמו עם זה. מה יש לכם להפסיד? הרקיע רומז כי זו תקופה של הצלחות עבור אלה מכם העוסקים בתחומים שהשתיקה יפה להם.

מאמרים קשורים

Back to top button