הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 1.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם עלולים למצוא את עצמכם בסיטואציה בה מצפה לכם פיתוי גדול במיוחד. אתם צריכים להחליט מראש איפה 'עובר הגבול' כדי לא לעשות מעשים עליהם תצטערו מאוחר יותר. אל תסכימו בשום פנים ואופן שישדלו אתכם להנאה חלקית שעליה תדרשו לשלם מאוחר יותר מחיר כבד. הרקיע רומז כי זו תקופה בה אין לסמוך על המזל העיוור או לשגות באשליות, ההצלחה תושג באמצעות השקעות עקביות ונחרצות.


יום מרגש. אתם מגלים מידע חשוב שגורם לכם לדפיקות לב. אולי נוח לכם יותר להתעלם מעובדות ולהמשיך להתנהל כאילו לא קרה כלום. קחו את הזמן אבל חשוב לדעת שבסופו של דבר תצטרכו לעשות דין וחשבון עם עצמכם ועם הנוגעים בדבר… אתם שוקלים מספר אפשרויות פעולה אולם מתקשים להחליט. לא כדאי לאבד שליטה ולחשוב טוב טוב! הרקיע רומז כי זו תקופה בה צורת הבילוי האופיינית והמקובלת בתקופה זו הינה רוחנית בעיקרה.

אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים מעצמכם וגם מאחרים. אם הייתם יכולים להתפשר קצת, הייתם חוסכים מעצמכם המון עוגמת נפש ומעלים את ה'רייטינג' שלכם במיוחד בסביבה הקרובה. במקום לנסות לשנות את הכול רוב הזמן, היה טוב יותר לפצל את המטרות שלכם לחלקים קטני יותר. מסר רוחני רומז לכם כי פעילותה של הרוח, בשונה מן הסערה, הינה עדינה ומתמשכת. אין ביכולתה לחולל שינויים כבירים, אך בהתמדתה היא מביאה ברכה.



אתם מצליחים להתחמק מהתחייבויות משפחתיות מעיקות ויוצאים לחפש את עצמכם. זה יום מתאים להתבודדות ולריכוז המחשבה. הגיע הזמן שתמצאו מקום וזמן לספק את הצרכים האישיים שלכם שדי הזנחתם לאחרונה. בן הזוג עשוי להפתיע. יום מומלץ לפעילות ספורטיבית. כדאי לדעת שמזל סרטן נשלט ע"י הירח שתכונותיו הן בין היתר: רגישות, אינטואיציה, תפיסה על חושית, נשיות, מצבי רוח, זיכרון חזק, ביתיות, משפחתיות, חולמנות ולעיתים מופנמות.


במרוץ אחר המטרות שלכם ובמיוחד הגבוהות שביניהן, אתם מתעייפים לעיתים. יתכן שתרגישו היום תסכול ודכדוך ולא תדעו למה. אורח החיים שלכם לחוץ ולכן קשה לכם להתמודד עם היום יום. תכננו חופשה שקטה בהקדם האפשרי. זה בהחלט אפשרי אם רק תפנימו ותחליטו שמותר גם לכם ליהנות. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי הנווד אינו מתעכב במקום כלשהו לאחר שמיצה בו את אפשרויותיו- יש זמנים בהם צריך לקום וללכת.


סוף השבוע צפן וצופן בחובו לא מעט אקשן. אתם מכירים אנשים חדשים ומעניינים. בדקו היטב את עצמכם ואל תגררו לעשות משהו שתצטערו עליו בהמשך. לחגוג זה טוב אבל תוודאו שאתם עושים את זה עם האנשים הנכונים. תסתכלו על חצי הכוס המלאה. יש לכם ממה להיות מרוצים. זכרו כי אנשים הדוברים שפות שונות, אפילו אם הם משתמשים באותן המילים, אין הם משתמשים בהן באותו המובן. הקשיבו למובן. לעולם אל תקשיבו למילים.


אווירה נעימה בין בני המשפחה. נסיעה המתוכננת לשעות הערב עלולה להתבטל בגלל בעיה טכנית. למרות שהרגשתם צורך לצאת להתאוורר, יתכן כי תיאלצו להישאר בבית. הפעילו את היצירתיות- זה יהיה לטובה, בסופו של דבר. צפוי ערב מפתיע ומעניין שיאפשר יצירת תחושת קירבה. מסר רוחני תקופתי הינו נפלא עבור אלה מכם הרואים את עתידם על במה ותחת אור הזרקורים, כמו גם עבור אלה העוסקים בתפקידים הדורשים ייצוגיות. (פרזנטטיביות).

זה יום בו תהיה לכם הזדמנות לבצע מהלך בתחום החברתי שבעתיד ישפר את מצבכם האישי. עליכם להתמיד להתנהל בצורה הגיונית ורצינית ולהביע אמונה ואמון במטרה ובדרך הפעולה שלכם. בכל מצב, כדאי להקפיד ולשמור על שתי רגליים על קרקע המציאות. תמיד יכולות להיות הפתעות אבל אתם תצליחו להתמודד בהצלחה עם כל אתגר. הרקיע צופה מצבים טובים ומוצלחים, ברוכים והישגיים – בעיקר במישור הרוחני. כמו כן, מדובר בגורם מבחוץ שיסייע בידכם.


יום טוב. מתעוררים בכם דחפים חזקים לשנות משהו בדרך החיים ובצורת החשיבה שלכם. הפעלה מתמדת של כוח, פשוט אינה עובדת ואתם מנסים להוריד הילוך. תהליך לא קל, בו אתם זקוקים לעידוד. מפגש מקרי יספק לכם את ההזדמנות לתרגל חשיפה רגשית. קצת אמון, בבקשה. דברים טובים צפויים לקרות לכם היום. הרקיע צופה שפע של תוכניות ורעיונות המבוססים על היבטים רגשיים ולא היבטים רציונאליים.


יום פורה ויצירתי. אתם מצליחים לצאת מהקיבעון שתוקף אתכם לעיתים ואז צצים לכם שפע של רעיונות מקוריים. יצירתיות ויצריות קשורים ביחד ולכן, זה יום טוב למי שיש לו 'פרטנר' לממש את החגיגה. גם פנויים יכולים לנצל את הרגע לפעולה, להפעיל את הקסם האישי ולצאת לבילוי שסופו מבטיח למדי- בתחום הזוגי. כדאי לדעת שמזל גדי נשלט ע"י כוכב ששמו סטורן שתכונותיו הן בין היתר: רצינות, אחריות, שאפתנות, כבוד, מעמד, מעשיות, טקסיות, אמינות, משמעת, מהימנות ונאמנות.

התלבטות רצינית עוברת עליכם, במיוחד בכול מה שקשור לנושאים בעלי גוון אישי. אתם משחררים את עצמכם לטובת משהו גדול וטוב יותר. שינויים רבים עדיין צפויים לכם. מה שנראה לכם ברור לגמרי בהווה, יתברר בעתיד כטוב עוד יותר. פגישה לא צפויה מגלה את הגוון הספונטאני של חיי האהבה שלכם. זכרו כי הרוכש נהיה בסופו של דבר הרכוש: נדמה לכם שאתם בעלי רכוש רב – עושר, כוח, כסף – אך עמוק בפנים אתם נרכשים בידי אותם הדברים עצמם.


תופעה קוסמית מביאה עימה אנרגיות כפייתיות קמעה: אתם מחפשים שלמות בתחום האישי ובכלל. אנשים שאתם פוגשים משמשים לכם כמראה ואתם לא ממש אוהבים לראות את מה שמשתקף… מצב הרוח לא יציב ומתנדנד למדי. תקשורת היא מילת המפתח. גלו את מה שבלבכם לאנשים מולכם. גם אם יש לכם תחושה שהמשבר כבר בעיצומו- עשו מאמץ מיוחד כדי שלא להרע את המצב ולגרום להתדרדרות נוספת.

מאמרים קשורים

Back to top button