הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 3.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בימים אלה מעסיקים אתכם ענייני עבודה. אתם חשים צורך להתקדם ולשפר את התנאים שלכם. סוף סוף הפנמתם את העובדה שמגיע לכם הרבה יותר ממה שמציעים לכם ואתם מתכוונים להילחם על הזכויות שלכם. יפה! כדאי להפגין בטחון עצמי. התנהגות בטוחה יותר תשפר את הרגשתכם ותביא לתוצאות טובות יותר בשטח. נסו ותראו. בגלגול חיים זה אתם נשלטים על ידי כוכב מרס שתכונותיו הן: מרץ, אומץ, כוח, יוזמה, ספונטאניות, תחרותיות, מנהיגות ואנרגיה.


צפויים וויכוחים ועימותים עם קולגות לעבודה וגם עם חברים. הרגישות הגבוהה שלכם גורמת לכם לנפילות במלכודות טיפשיות. אתם מבזבזים יותר מידי אנרגיה על עניינים שוליים ובכעסים מיותרים, השקיעו את זמנכם בעבודה ובבילוי עם חברים. רעננו את אווירת הנכאים המשתלטת עליכם וכך תוכלו לקבל תמיכה נפשית. רק תבקשו. הזדמנויות חדשות עלולות להיות מוחמצות בשל היסוסים מיותרים.

זה לא הזמן להרים ידיים. למרות שאתם מרגישים חוסר אונים מסוים, לנוכח התנהגותם של אנשים מסוימים, עליכם לנסות, לפחות, להחזיק את עצמכם בפוזה המתאימה כדי לא לחשוף חולשה. אל תעשו שום דבר שאתם עלולים להצטער עליו בשלב מאוחר יותר. חשוב ללמוד להפנות את הכעסים למקום הנכון בלי להזיק לעצמכם, ולטפח אמונה בעתיד טוב יותר. הקשיבו להצעותיהם של הסרים למרותכם וגלו נכונות לסייע בקידומם, כי הצלחתם היא הצלחתכם.



יום לא פשוט בו אתם נתקלים בבעיות שאינכם בטוחים איך לפתור אותן. המאמצים שלכם נתקלים במבוי סתום, ואתם לא מוצאים אף אחד שיכול לעזור. הרבה מאוד זמן מתבזבז לכיוונים שוליים ולא חשובים. למרות שאתם מתעקשים שהמקסימום מצידכם- אכן נעשה, אין המצב כך. בדקו עוד אפשרויות ויישמו אותן במהירות האפשרית. חבל על הזמן. נגמרו שיחות הנפש והגיע הזמן לעשייה קונקרטית בשטח. צפויות לכם הצלחות כבירות המושפעות מעניינים חומריים, כמו גם חסותו של אדם רב השפעה.


ריבוי אנרגיות עלול להוליד מצב של "תפסת מרובה, לא תפסת". אין טעם לתכנן יותר מידי תוכניות. מילות המפתח ליום זה הן: זרימה ורכות. אם תתנו ביטוי לשתי תכונות אלה, תופתעו לגלות שאנשים סביבכם ממש נפתחים אליכם ומוכנים לעשות המון בשבילכם. עם זאת, יש להפעיל קצת יוזמה ולא להישאר במצב של פסיביות גמורה. בגלגול חיים זה אתם נשלטים על ידי השמש שתכונותיה הן: זוהר, אור, נדיבות, הגשמה, פופולאריות, עוצמה, נאורות, ביטוי עצמי, גאווה, מנהיגות ועושר.


אנרגיה המגיעה מיסוד האש גורמת לכם לגישה צינית כלפי הסביבה. הימנעו מביקורת שאינה נחוצה לעבר אחרים. לעיתים אתם עסוקים כל כך בהסתכלות החוצה, עד שאתם שוכחים להתבונן ולבדוק מה קורה לכם בתוך הלב. שיחה עם אדם קרוב, שאתם מכירים שנים רבות, תאפשר לכם להיפתח ולדבר על עניינים אינטימיים שמשום מה, לא מתאים לכם להעלות, עם אנשים אחרים. בגלגול חיים זה אתם נשלטים על ידי כוכב מרקורי שתכונותיו הן: שכליות, שנינות, כושר לימוד, ביקורתיות וקסם אישי.


אירוע קוסמי השייך ליסוד המים עלול לעורר רגישות יתירה. מצב הרוח שלכם מושפע יותר מידי מאחרים. כדאי שתתרכזו בעצמכם ותניחו לכל השאר. אתם עסוקים בתוכניות לגבי השבועות הקרובים והעניין הזה מטריד את מנוחתכם. עזבו את הכל ונסו למצות את המקסימום ממה שיש לכם. קרוב משפחה מבוגר ישמח מאוד אם תבקרו אותו. היום זאת הזדמנות נפלאה להביע חמלה והתחשבות.

לא כדאי לכם לשחק משחקים. אם אתם זקוקים לפסק זמן או חופשה מוטב שתגידו כך. נחוצים לכם זמן ומרחב כדי להגדיר תוכניות לעתיד. אם לא תדברו, יש סיכוי לעימותים ומריבות. גם מניפולציות אינן הדרך להשיג התקדמות, במיוחד בכול מה שקשור למערכות יחסים עם חברים או במישור הזוגי. זה גם הזמן להציג שאלות שרק אצילותכם מנעה מכם להציגן, אל תמתינו לצד השני עד שיואיל להתרצות.


אל תבזבזו זמן ואנרגיה על כל מיני גורמים שליליים שאינם תורמים ומעודדים אתכם, אלא רק משחררים אנרגיות שליליות לאוויר. אדם אשר בשמו מופיעה האות ג' מפרגן לכם, ואפילו עשוי, בנסיבות המתאימות, להציע לכם עבודה. בימים אלה אתם חשים אופטימיים. שמרו על ההרגשה, כי זו הזדמנות רצינית לפיתוח הקריירה. סיכומים וחוזים- בכתב בבקשה!


מתח בזוגיות הוא רק אלמנט נוסף במסגרת השינוי שעובר עליכם. אתם מרגישים שאתם נמצאים בעיצומו של משבר שהוא גם הזדמנות פז עבורכם לבצע מהלך אמיץ. אתם מנסים להעסיק את עצמכם בכל מיני מפגשים שחלקם מיותר לגמרי. נסו להיות יותר בררניים. אם עברתם לאחרונה לעבוד או להתגורר במקום חדש, הרי שצפויה לכם התאקלמות קלה. מכל מקום, הרקיע נושא בשורה של אחווה ושיתוף בעבודה דווקא.

אתם מגלים נכונות להיפתח ולהשקיע מבחינה רגשית, הרבה יותר מאשר בעבר. גמולכם יצדיק את המאמץ. צפוי יום מדהים עם בן/ת הזוג, זהו יום שמהווה יותר מרמז לבאות. העתיד נראה מצוין ואתם במצב רוח אופטימי. אם תצליחו להגיע לשילוב של ביטחון עצמי והתעניינות אמיתית בצד השני- הקשר בהחלט יתקדם. יש מי שמטיל ספק במידת הרצינות שלכם בגלל הקצב, אל תתנו לחששות האלו להשתלט עליכם. תחליטו מה אתם מעדיפים: להקשיב לאחרים או – אהבה.


אתם מתמוגגים מאירועים שאתם חווים היום. צדדים חדשים מתגלים באישיותכם: היכולת ליהנות מדברים קטנים ולא משמעותיים, שגורמים לכם שמחה וכייף, הינה בהחלט תכונה שניתן להתגאות בה. על מנת להרגיש ביטחון, אתם דבקים בדרך כלל בלוחות זמנים, ובמנהגים שחוזרים על עצמם. היום, אתם מרגישים יותר חופשיים ומעזים לחרוג מהמסגרת. תחושה זו מרעננת אתכם, במיוחד אחרי תקרית שעברתם. אל תחששו מן האהבה רק משום שהיא מכילה בתוכה את זרע הפרידה: כל יש אנרגטי מכיל בתוכו את רגע הסיום שלו. בגלגול חיים זה אתם נשלטים על ידי כוכב נפטון שתכונותיו הן: השראה, דמיון, רגישות, רגשנות, רומנטיקה, יצירתיות, מופנמות, ביישנות, אהבה, היסחפות, אמנות והזדהות עם כאב הזולת.

מאמרים קשורים

Back to top button