הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 5.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום טוב בו אתם מעניקים אהבה למישהו קרוב אליכם שבאמת זקוק לתשומת לב ומקבלים מלוא חופניים בחזרה. התקפה קלילה של קנאה יוצרת מתיחות אבל מתפוגגת במהלך היום. הפיוס מתוק מתמיד ואתם חשים שיש התקדמות משמעותית בקשר. למי שפנוי- יש לכם רצון והנסיבות לטובתכם אך אל תפתחו ציפיות מוגזמות. זה הזמן להשקיע באפיקים המעניקים לכם חרות חומרית.


התפקוד במסגרת המשפחתית גוזל את מרבית זמנכם. אתם נכנסים ל'רוטינה' של התייעלות ונראה שכך פועל הכל הרבה יותר טוב. ההבנה הפנימית של הגורם שיכול לעצור אתכם, עשויה להיות הפתרון לשינוי חשוב. אדם שעליו אתם סומכים מאוד, מסייע לכם בעניין דחוף. יש לדכא את הדחף להתרברב, כי התלהבות יתר עלולה ליצור רושם של יוהרה. דלתות נפתחות בפני אלה מכם המשקיעים את מרצם בתחומים כגון: יוגה, מדיטציה, פנג-שוואי או רפואה משלימה.

שיתוף היא מילת המפתח המאפיינת יום זה. חוש האחריות שלכם לא מאפשר לכם לזלזל במשימות שהוטלו עליכם, גם אם חלקן נראות לכם לא מוצדקות בעליל. חוסר הצדק מרגיז אתכם, אולם אתם מחפשים דרכים מתוחכמות יותר מאשר בעבר כדי להתקדם. לא כדאי, להתלונן אלא להתחבר לגורמי ההשפעה. מאידך, שאיפות צריכות להיות מציאותיות שאם לא כן, אין סיכוי לסיפוק אישי.



אין לכם ברירה אלא להשלים עם מה שקורה סביבכם. אתם עסוקים מעל הראש ובכל זאת מוצאים זמן רב מדי כדי להתעסק עם עניינים שאינם שייכים לכם כלל. הניכור שאתם מרגישים דורש בדיקה מעמיקה יותר. תוכלו להמשיך 'לרוץ' ולנהל מערכות יחסים עם מי שאתם רוצים, אולם אם אתם רוצים להגיע לאמת, צריך לעצור ולחקור. הגורל לצידכם באופן לא צפוי, אך עיקר המלאכה מוטל על כתפיכם.


עליכם למצוא את האיזון העדין לפעולה. אדם קרוב מתלונן על חוסר שיתוף פעולה מצידכם לגבי נושאים יומיומיים. במקום לפטור את התלונות כעניין טיפשי או לפתוח במריבה, כדאי שתיקחו זמן למחשבה. מה שקורה קשור, כך או אחרת, לנטייה פנימית שאתם מיישמים. עשו טובה לכל הנוגעים בדבר והתאפקו! אם נוצר נתק כלשהו, יש ליזום פגישה באווירה ידידותית וחסרת רשמיות – הרשמיות רק תגביר את העוינות.


חבל מאוד שאתם מתאמצים כל כך להשקיע בקשר עם מישהו שבכלל לא בטוח שמעוניין בכך. הצד השני מגלה סימנים של חוסר ביטחון וחוסר רצון מובהק להתחייב. מצאו לכם עיסוקים אחרים ותנו גם לאחרים לגלות קצת יותר יוזמה, מאשר תשובות מתחמקות כל הזמן. תוך זמן קצר תגלו את התשובה המדויקת להתלבטות שלכם. לפעמים צריך למתוח המושכה ו… קצת לקחת חזרה- זהו עיתוי בו יש להיזהר מפני הפעלה אינטנסיבית מדי של לחץ על הסביבה.


פליטות פה גורמות לכם לאי נעימות וכבר נאמר ש'החיים והמוות ביד הלשון'. כדי לצאת מהתסבוכת שנוצרה תצטרכו להתנצל ולנסות לפתור את הבעיות שנוצרו. חכו בסבלנות לרגע של חסד כדי שמי שנפגע מכם ימצא את הזמן הדרוש להתאושש ולסלוח, בלי לחץ. צפויה התחלה רומנטית המושתתת על נסיבות רגשיות. במקביל, העיתוי אינו הולם התחלות בתחומים עסקיים. בגלגול חיים זה אתם נשלטים על ידי כוכב ונוס שתכונותיו הן: אהבה, יופי, רוגע, רכות, חיבה, שלום, שלווה, יצירתיות, אמנות, הרמוניה ואסתטיקה.

לא פלא שאתם מבולבלים. לתחום הרומנטי יש קצב משלו ואתם מתקשים לעמוד בו. החוכמה היא לדעת מתי ואיך לסיים את מה שכבר לא עובד בשבילכם, ולהמשיך עם מה שעושה לכם טוב. חיים פעם אחת. זה נכון לגביכם אך גם תקף לגבי אנשים אחרים וכדאי להשלים עם מוסר ההשכל המתבקש. צפויות לכם הצלחות עם גורמים רשמיים, כמו גם עם רשויות של ממסד. זה הזמן לתת את הדעת על רעיונות כבדי משקל.


בניה מחודשת של רבדים שהוזנחו משך זמן רב, גורמת להרגשה טובה. יש לכם תחושה שאתם עושים סדר בעניינים, ובדרך מגלים לא מעט יכולות חדשות. אל תאיצו בעצמכם. להיפך- תפרגנו. לא חשוב כל כך מה תשיגו אלא התהליך עצמו. התפתחויות חיוביות צפויות בקרוב מאוד בתחום התעסוקה. נראה כי השלמתם עם מצב שכלל אינו דורש השלמה. אל תחששו להעז לפרוץ אותו מכיוון שהמזל ממתין לנועזים. בגלגול חיים זה אתם נשלטים על ידי כוכב יופיטר שתכונותיו הן: שפע, מזל, חירות, חופש, אמת, צדק, נדיבות, אושר, חוכמה, פתיחות, הרפתקנות, השכלה ואופטימיות.


התהדקות קשר חדש תורמת לכם להגברת המוטיבציה והאמונה בעצמכם. התייעלות מסייעת להספק גבוה במטלות. קחו יוזמה והציעו הצעה רומנטית למועמד מתאים. עניינים אישיים של חבר קרוב מעסיקים אתכם, למרות שברור לכם שאינכם יכולים להושיט עזרה ממשית אלא רק להקשיב. עליכם להציב לעצמכם גבולות, בעיקר במצבים הקשורים באנשים רמי מעלה. הצטרפו אל החוגים הנכונים, אך שמרו על עצמאות מחשבתית.

אתם חווים אווירה משופרת בבית. נדמה לכם שמבינים אתכם קצת יותר וגם מתחשבים בצרכים. למרות שיפור המצב עוד יש לכם הרבה מה ללמוד. בילוי מתוכנן לא יצא לפועל, אבל במקום זה תמצאו את עצמכם נהנים הרבה יותר בבית במסגרת אינטימית. נראה שזה מה שמתאים לכם, בימים אלה, יותר מבילויים סוערים ורעשניים. אתם חוקרים לעומק והופכים כל אבן, על מנת להגיע אל חקר האמת. צפויה הצלחה כבירה לאלה מכם העוסקים במחקר מכל סוג שהוא.


אתם באמת חייבים להירגע! צאו מהלחץ הזה שלא עושה טוב, לא לכם ולא לסביבתכם. אתם חייבים ללמוד לקחת דברים בקלות רבה יותר ולפעול מתוך מחשבה ולא מתוך לחץ. חשבו עם המוח, הרגישו דרך הלב ואת התוצאה תחברו. תגובה מתונה אינה גרועה כמו שאתם חושבים, לא הכול צריך להיות 'שחור לבן', אפשר גם למצוא דרך ביניים. שיחה אם אנשים שמכירים אתכם זמן רב, תחזיר אתכם לפרופורציה. זכרו כי אלוהים אינו שוכן במקום כלשהו רחוק מן העולם. אלוהים שוכן קרוב-קרוב, ממש כאן ועכשיו, חושו והרגישו אותו.

מאמרים קשורים

Back to top button