הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 7.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מישהו שקרוב אליכם טעון כי יש לכם את הכישרון להפוך דברים חיוביים לבעייתיים. הוא אומר כי במקום ליהנות ולשמוח במה שקורה, אתם הופכים את הדברים לסבל מתמשך וזה כמובן חבל מאוד. אתם מתלבטים לגבי עיתוי נכון למעבר דירה או שיפוץ. אל תחששו כל כך ואל תייצרו חסימות מלאכותיות. יש לכם את כל הזמן שבעולם לחפש את מה שמתאים לכם. כדאי לפעול לאט ובביטחון.


היום צפויים לא מעט קשיים בתקשורת. אדם חדש הפורץ לתוך החיים שלכם , מרשים אתכם מאוד. עם כל ההתלהבות רצוי שתרסנו קצת את עצמכם. תנו לעניינים להתפתח בצורה שקולה. מצב הרוח המדוכדך גורם לכם להחליט החלטות שגויות. זכרו כי בגלגול חיים זה אתם נשלטים על ידי כוכב ונוס שתכונותיו הן: אהבה, יופי, רוגע, רכות, חיבה, שלום, שלווה, יצירתיות, אמנות, הרמוניה ואסתטיקה.

אתם מנסים לנהוג בצורה סולידית אבל לא בדיוק מצליחים. זה לא האופי שלכם וקשה פתאום לשנות את 'סדר היום'. מצב הרוח לא שקט, חכו קצת- אל תנסו לפתור את כל הבעיות בבת אחת. חשוב שתדעו שהאווירה תשתפר בבת אחת לקראת הצהריים. זכרו כי אי אפשר למנוע מבני משפחה צעירים להיות מעורבים במה שקורה בבית, אז אל תנסו. אל תתביישו לבקש עצה מחברים רק בשל החשש שהדבר יגרום לבזבוז זמנם.



אתם מעניקים משקל רב מידי למסרים שמגיעים אליכם מאדם בן מזל דגים. בתחום החברתי, עליכם לקחת ברצינות הראויה רק את העובדות ולא לתת לאחרים להכניס לכם רעיונות סרק לראש. מבחינה אישית ורגשית יש להתייחס יותר לעצמכם ולרגשות שעולים וצפים היום. האמת לאמיתה נמצאת אי שם בתוך הלב שלכם וזה המקום אליו אתם צריכים להתכוונן. עניינים מעורפלים צופנים סודות כמוסים, גילוי טפח וכיסוי טפחיים. נראה כי יש לכם דברים שמוטב להצפין בכספת שבלב.


היכולות שלכם בתחום התקשורת, טובות מאשר היו אי פעם אבל לעיתים אתם שוכחים שהעניין הזה נוטה לשבריריות מסוימת ודורש השקעה מתמדת. מומלץ להקפיד על הקשבה. הרעיון הוא לא רק להקסים את האנשים ששומעים אתכם, אלא להמשיך לקבל את תשומת ליבם גם בהמשך. אתם חייבים לעצור מידי פעם, לקבל משוב ולהגיב בהתאם. אנרגיה המגיעה מן המספר 6 משפיעה לטובה על היצירתיים והאומנים שביניכם.


הבוקר הזה מלווה בתחושה טובה המסמלת פריחה בתחום המשפחתי. הכול זורם על מי מנוחות ויש תחושה של הרמוניה. נצלו את הסינכרוניזציה הנדירה בין כל בני הבית לבילוי משותף שישאיר חוויות נעימות בזיכרון של כולם. נסיעה משפחתית ליעד מוסכם תעלה יפה . אנרגיות רוחניות צפויות לכם בחברת אנשים שמספר המזל שלהם הוא 7. זרמים מסתוריים המגיעים מחו"ל, מרעננים את שגרת חייכם.


היום אתם מרגישים במצב רוח מעולה. נצלו את האנרגיה ליוזמה ולפעילות חדשה. שייט, סנפלינג או כל ספורט אתגרי אחר, יגרום לכם לתחושת סיפוק שכבר מזמן לא חוויתם. מה עוד שאלה הם דברים שכבר מזמן תכננתם לעשות. מילות המפתח ליום זה הן: מיקוד ונחישות. מצבו ברקיע של כוכב ונוס שליטכם, מצליח להעלות חיוך גם על שפתי אלה מבניכם שנמצאים לעיתים בתחושות עכורות ורואים את העולם כמקום קשה ואכזר.

עדיף שתשלימו עם מה שיש גם אם לא כל התוכניות והחלומות שלכם מתגשמים באופן מיידי. האופטימיות שלכם נוטה לעיתים להפוך לאובססיבית במקצת. יש קשיים שאיתם צריך להתמודד. לשם כך דרושה החלטה מקדימה. עליכם לשמור על איפוק מקסימאלי מול אנשים מנוסים יותר ובעלי השפעה. דרוש שינוי בגישה. זכרו כי בגלגול חיים זה אתם נשלטים על ידי כוכב פלוטו שתכונותיו הן: עומק, מסתורין, יסודיות, התחדשות, חושניות מיסטית וקסם אישי כלפי בני המין השני.


תנו לזמן לעשות את שלו. יום שמתחיל בסערה אך נרגע בהמשך. ניתן לחבר את האינטרסים שלכם עם אלה של בני משפחה אחרים. לא צריכים להיות כל כך טוטאליים ודרמטיים. מצב הרוח ישתפר בהתאם למפלס שיתוף הפעולה וההבנה. אדם אשר בשמו מופיעה האות ל' יעביר לכם מידע חשוב. זכרו כי נדיבות-לב היא תכונה נעלה, אך הכוכבים מציעים לכם לפנות אל תוכנית כלשהי לחיסכון. שימו משהו בצד, אתם יודעים, ליום המחר.


היה מאוד עוזר לכם לקבל הכוונה מגורם אובייקטיבי, על מנת להבין שהחיים הם לא "אגדה רומנטית". הראיה שלכם מחבלת ביכולת לקשור את עצמכם לאדם ראוי במערכת בוגרת והדדית. מוטב להסתגר בבית יום יומיים, לנוח ולהירגע, כמו גם לשקול מחדש את מערכת הציפיות שיש לכם בתחום זה. תפילה ומדיטציה יביאו לכם מזל וברכה: אל תזלזלו בכוחות עליונים הנסתרים מן העין. אין הברכה שורה, אלא בסמוי מן העין.

דרישות שמגיעות מחברים וותיקים גורמות לכם לחשוב מחדש. זה דבר אחד להרגיש שאתם תמיד צודקים, וזה עניין שונה לחלוטין להיכנע לתכתיבים חסרי היגיון. כדאי בהחלט לפתוח את העניין ולנסות להגיע לפשרה שמתקבלת על דעתם של שני הצדדים. חוסר רצון להתגמש יביא למצב של תקיעות מתמשכת- מיותר לגמרי. אם תצליחו לאסוף מידע על אודות יריביכם, אמת גדולה תתגלה לכם בחדרי חדרים. שם המשחק הוא סודיות. בגלגול חיים זה אתם נשלטים על ידי כוכב אוראנוס שתכונותיו הן: מקוריות, ייחודיות, גאונות, מודעות, שבירת מוסכמות, קידמה, הארה, עתידנות ואינטליגנציה.


אתם עובדים על שיקום הקשר הזוגי שלכם. מנסים ויוצאים מהסיטואציה- מחוזקים. זכרו שאת רוב הקשיים תוכלו לפתור בעזרת תקשורת נבונה ונכונה. יש מי שנותן לכם עצות חכמות, תלמדו להקשיב מתוך סינון וליישם רק את מה שמתאים לכם ! הרבה יותר קל לכם ליהנות מאירועי היום, כי כעת, אתם שלמים עם עצמכם. אתם נוכחים לדעת שאולי להחליט זה לא קל, אבל זה בהחלט עדיף מאשר לדשדש באפלה בלי לדעת מה באמת קורה. אם אתם מודעים לעובדה שהאגו שלכם עלול להיות המלכודת הגדולה מכולן, הרי שאתם כבר עתה במצב מודעות גבוה.

מאמרים קשורים

Back to top button