הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 8.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם נותנים פרשנות מסולפת לדברים שמישהו קרוב אליכם משמיע והדבר גורר מהומה רבתי. הוא טוען כי אילולא היה לכם משהו להסתיר, לא הייתם מתרגזים כל כך, בבחינת "על ראש הגנב בוער הכובע". בעיות שנויות במחלוקת גורמות לכם לשקול שנית צעד שעשיתם. שינוי לטובה באווירה יחול בהמשך היום בעקבות אירוע חיצוני שיפיג את ההרגשה הקשה.


רמת האנרגיה הרגשית שלכם בעליה. יחד עם זאת, לעיתים קרובות אתם טועים בקריאת ה'מפה' וגורמים לאנשים מנוגדי אינטרסים להשפיע. הבחירות שלכם מבוססות על הרגשות וכיוון שאתם לא בדיוק אובייקטיביים, יש לא מעט פספוסים. יש לכם הזדמנות לנוח ולחשוב, שלבו סגנון פעולה של גמישות ורכות במעשיכם. עבור אלה מכם שחלמו על נסיעות ונדודים, זה הזמן להצטייד בתרמיל ובמקל.

מערך האנרגיות בבית החברתי שלכם, הבית השלישי, מנסה להאט ולהרגיע את מצב העניינים. למרות שאתם סובלים מבדידות יחסית, אל תיזמו יותר מידי פעילויות להיום. נושא שמעסיק אתכם, טרם מצא את פתרונו ואין טעם להתייעץ עם כל העולם, כאשר בסופו של דבר, ממילא תעשו את מה שאתם רוצים. נסו להתמקד ולבדוק עם עצמכם מהן המטרות האמיתיות שלכם, בניגוד להצהרות שאתם מפזרים לכל עבר.



היום הוא יום בסימן של נסיעות, וזאת בשל שליטתו הזמנית של המספר 5 בחייכם. קחו בחשבון שמחר אתם חוזרים לעבודה ואם תהיו עייפים מידי, לא תוכלו לתפקד בצורה מיטבית, כפי שנדרש מכם לאור הלחץ שצפוי בתחום זה. מומלץ לתכנן את היום בצורה כזאת שתגיעו הביתה בשעה סבירה ובשעות כאלה, שתוכלו לבלות מספר דקות שקטות עם בן (בת) הזוג על מנת להירגע בגלגול חיים זה אתם נשלטים על ידי הירח שתכונותיו הן: רגישות, אינטואיציה, תפיסה על חושית, נשיות, מצבי רוח, זיכרון חזק, ביתיות, משפחתיות, חולמנות ומופנמות.


לא יזיק לכם להיזהר קצת יותר בכל מה שקשור להוצאות כספיות, למרות שקשה מאוד לעמוד בפיתוי. תסכול שקט דוחף אתכם לבזבז אבל חובה עליכם להתאפס, מכמה סיבות. ראשית, כדאי וחשוב לברר מה מפריע ולטפל בעניין זה בצורה ממוקדת. שנית, חשבון הבנק אינו משהו שפתוח למשא ומתן וכנ"ל גם המנהל. אז נא להירגע. מומלצים אפיקים המביאים בחשבון את אווירה כפרית של חיק הטבע, ולאו דווקא מקומות בעלי ניחוח יוקרתי.


אתם נוטים ללכת יותר מידי עם הרגשות ופחות מידי עם ההיגיון. עם כל הכבוד, אי אפשר לשים בצד את כל המחויבות ולהפליג לעולם החלומות. שמרו את הצרכים האלה לפעם אחרת. בינתיים, היום אתם צריכים לגייס את כל המרץ שברשותכם לעניינים הקשורים לחיי חברה ומשפחה. נסו להתפשר ולא להתעקש לעמוד על עקרונות שאין לכם צ'אנס לקיימם.


זהו יום מלא הפתעות. בעיקר אתם צריכים להיות סבלניים. יש התפתחויות שמתוכן יהיה עליכם לבחור את האפשרות המתאימה לכם ביותר. קשה לדעת במדויק מה באמת עומד לקרות וצופן העתיד ולכן מומלץ ללכת על האופציה הבטוחה ביותר. בתחום הזוגי יש בהחלט סיכוי לשיפור משמעותי. תפתחו קצת את הלב ותראו איך מתרחשים דברים נפלאים.

יום שקט בו אתם מאוד מתאמצים לא להפריע את סדר הדברים. השגרה נוחה לכם. הנאיביות, אמונה באופיים הטוב של הסובבים אתכם והרצון לשמר את המצב כמו שהוא, עלולים לגרום לכם בסופו של דבר לנזקים. שיתוף פעולה עם כל בני הבית חיובי, במידה ותחליטו ללכת על שינוי. יהיה קצת קשה לעשות הכול לבד.


צפוי לכם יום נעים ונוח. אתם ניצבים בפני לא מעט החלטות חשובות ולמרות שהכיוונים חיוביים בסך הכול, אתם נקראים לנהוג בתשומת לב. בתחום הזוגיות, אין מקום לתלונות. בעיקרון, שוררת שם הרמוניה ואתם ממש מרוצים מהמצב. יחד עם זאת מומלץ לא להזניח ולא לקבל את בן/ת הזוג כמובן מאליו. מילת המפתח: יוזמה.


חוסר עקביות בהתנהגות של בן/ת הזוג מרגיז אתכם מעל הצפוי. נראה שיש עוד משהו מתחת לפני השטח שמפריע לכם. נסו לגלות מה קורה. בגדול, צפוי לכם יום מהנה, במידה ותתגמשו. זאת למרות שתוכניות שתכננתם מראש לא יצאו אל הפועל. אז מה? מה רע בספונטאניות? אתם מביאים אושר לאחרים, אך הגיע הזמן להביא אותו גם לכם. תצטרכו ללמוד כיצד לקבל ולא רק כיצד להעניק. בגלגול חיים זה אתם נשלטים על ידי כוכב סטורן שתכונותיו הן: רצינות, אחריות, שאפתנות, כבוד, מעמד, מעשיות, טקסיות, אמינות, משמעת, מהימנות ונאמנות.

ערפול היא מילת הכותרת ליום זה. אתם במצב רוח טוב יחסית אולם חוסר בהירות בתחום האישי מפריע. משהו חסר, אולי יותר נכון מי שהוא. אתם מוצאים את עצמכם במצב בלתי פתיר, כיוון שאינכם מוכנים לוותר על עקרונות חשובים. אפשרות של ניתוק קשר קיים, בהחלט באה בחשבון. דילמות כאלה לא נפתרות לבד. לכן שימו את ה'אגו' בצד, לכו אל אותו אדם ותדברו. אתם עתידים להיות מופתעים.


בעיות שוליות משבשות את יומכם, אבל לשם שינוי אתם לא ממש לוקחים ללב וממשיכים כרגיל. מצב הרוח שלכם טוב ואתם נחושים לא לתת לאף אחד להרוס. מידע שהגיע אליכם מכיוון לא צפוי גורם לכם לשנות את דרך החשיבה לכיוון הרבה יותר חיובי. כול זמן שזה נמשך, כול מי שקרוב אליכם ייהנה מחברתכם ובגדול. אתם מצליחים להרים אירוע חברתי במינימום זמן.

מאמרים קשורים

Back to top button