הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 9.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בימים אלה אתם חיים על פי המוטו "חיה ותן לאחרים לחיות על פי דרכם". אנשים סביבכם מעריכים את המאמצים שלכם. עם זאת, לעיתים אתם מרשים לעצמכם, בשם האהבה, לעשות דברים שחורגים מגבול הטעם הטוב. הפתרון נמצא בפיתוח המודעות האישית וככל שתקדימו לטפל בנושא- כך טוב יותר. מישהו מזכיר את שימכם לעיתים תכופות מדי. ברור שהוא מתכוון לטוב, אך התוצאה הסופית עלולה להביך אתכם. כדאי שתרגיעו אותו.


ניסיונות גישוש והתקרבות מגיעים מאדם שאינכם שמים לב אליו במיוחד. עשויה לצמוח התפתחות מפתיעה ומבורכת מקשר שלא ציפיתם לו. אתם צריכים לנסות להתגבר על המעצורים שהצבתם לעצמכם בגלל דעות קדומות, אחרת תמצאו את עצמכם מפסידים בטווח הארוך. הקפידו לעמוד בהתחייבויות, בעיקר אם מדובר בהבטחות שנתתם לבני מזלות המים [עקרב, דגים וסרטן]. האנרגיות הקוסמיות מעודדות אתכם לבצע פעולות התנדבות למען הזולת.

אתם נוקטים יוזמה חדשה בכול מה שקשור לחיי האהבה והזוגיות. נדמה לכם שאתם פותחים דף חדש אבל זה בכלל לא בטוח. אתם תלויים עדיין יותר מידי במישהו קרוב שמפעיל עליכם לחץ מכוון. לא היה מזיק לברר בצורה מפורשת עמדתו של הצד השני, כדי לחסוך לעצמכם בזבוז אנרגיות. מסר רוחני יומי רומז כי אסור לשותפות ממושכת לקפוא על שמריה, וזאת גם אם מדובר בשותפות בתחום שבינו לבינה.



הריכוז והמיקוד עומדים במרכז הפעילות שלכם היום. אתם במרוץ מטורף נגד הזמן ומנסים להספיק לסיים פרויקט חשוב במיוחד. בקטע הזה, יש לכם מזל יותר משכל. למרות התכנון הלקוי אתם מצליחים לעמוד במשימה כמעט בלתי אפשרית. שזה לא יעלה לכם לראש יותר מידי. בדרך כלל אתם יותר מסודרים ומתוכננים וכך עדיף. מסר רוחני יומי רומז כי חשוב לנצל את השפע לא מחשש שהוא יסתיים אלא כדי לחגוג את החיים במיטבם.


ויכוח שמתפתח הוא אולי לא הכי נעים לכם, אבל בעצם יש לכם הזדמנות אמיתית ללמוד המון על עצמכם. פעמים רבות מידי אתם בוחרים לשתוק ובכך לסיים את המצב המעיק. בעיקרון, עובדה זאת 'חיובית' אבל הצד השני לא יכול לנחש את מחשבותיכם ורגשותיכם הפנימיים. הגיע הזמן לדבר מהלב ואין פירוש הדבר שחייבים להגיע לפיצוץ. הרקיע צופה מצבים לפיהם אומץ ואסרטיביות יביאו לכם אושר במישור האישי והרגשי.


יום שמתאים במיוחד לסידורים שמחכים כבר מזה זמן מה. קפצה עליכם נטייה מוזרה לדחות כל מה שרק ניתן ל… מחר. הנושא הזה של חוסר סדר ועקביות מקשה עליכם מאוד בתפקוד היומיומי ולעיתים קרובות אפילו "עולה לכם ביוקר". חששות ממצוקה כספית גורמים לכם לעבוד קשה מידי. כדאי שתיקחו כמה שעות לעצמכם. תרגלו מדיטציה או יוגה. הרקיע צופה מצבים לפיהם יש להסתער על היעד, מבלי להמתין לצעדיהם של יריבים ומתחרים.


יום חביב למדי בו הכל מתנהל בעצלתיים ואתם לא כל כך מבינים לאן כולם רצים. מצב הרוח חולמני במקצת ובעצם אתם-די מרחפים. אם הדבר אפשרי, נסו לבלות כמה שיותר עם ספר או סרט טוב. יום מתאים לשיפור הקשר הזוגי. איך? למשל, הקדישו זמן להכנת ארוחה טעימה. הרקיע צופה מצבים של התפתחות רוחנית, כמו גם התרחשויות בהן החשיכה נעלמת ומפציע האור.

תחום הבית דורש חיזוק ואתם נחושים לעשות משהו בנידון. לא רק אתם הרגשתם התרחקות ותחושת ניכור, ויש בהחלט על מה לדבר עם הנוגעים בדבר. קחו בחשבון מרכיבים רלוונטיים כמו השינויים שעברתם בזמן האחרון שהכניסו אלמנט של חוסר יציבות לחיים של כולם. שיחה על עניינים שברגש תהיה בבחינת שיפור משמעותי. נראה כי מתייצבת לצידכם דמות סמכותית רבת-עוצמה. ייתכן, אפילו, שמדובר בקרוב משפחה.


פתאום אתם מתגעגעים למישהו מן העבר. מומלץ לסגור את המעגל על ידי פגישה יזומה בה תוכלו לומר את מה שיש לכם. למרות שאתם מרגישים נבוכים, צרו קשר ותבקשו להגיד את מה שהיה צריך להיאמר כבר מזמן, ללא הפרעות. לא רק שיקשיבו לכם אלא בכך תביאו להקלה לשני הצדדים המעורבים. צפויה התרוממות רוח והתענגות על הקיים, מבלי להתפלסף עם תוכניות לטווח הרחוק.


יש לכם הרגשה שהגיע הזמן ללכת אחרי הנטיות הטבעיות שלכם ולהתעסק במשהו שקשור למיסטיקה וכן לטיפול באנשים אחרים. יש לכם יכולות וכריזמה גבוהה אבל לא תמיד החוש העסקי הולך עם שתיים אלה יד ביד. אל תתפתו להשקיע כספים במקומות לא בטוחים. כבר הייתם בסרט הזה ויצאתם בשן ועין. כדאי לזכור את ניסיונות העבר. באוויר מרחפים יותר מדי חששות, חרדות ופחדים. קחו בחשבון שדאגות מעכבות את ההצלחה.

אתם אינדיבידואליסטים ולכן לא קל לכם לתפקד. יש לכם ראיה אישית של פני הדברים מה שגורם לאחרים לראות אתכם לפעמים באור לא מפרגן. הקדישו חלק מהמשאבים לכיוון של אנשים אחרים וגם לפיתוח ההבנה ש'לא כולם כמו כולם'. גלו קצת יותר גמישות! כדאי לצאת ממצב הרוח הלוחמני. צפויה תקופה נפלאה לפנויים שביניכם המבקשים זוגיות. המון שמחה, בילויים, הצלחה ופופולאריות.


הגיע הזמן לבדוק לעומק מה קורה בתחום הכספי. המצב כלל לא רע אולם כדאי להחזיר את השליטה על העניינים לידיים. היו מוכנים לוויתורים למען מטרה חשובה יותר בעתיד. לא קל לכם לוותר על הנאות רגעיות אבל יהיה פחות נעים לשלם מחיר גבוה מאוחר יותר בגלל סיפוק צרכים בהווה. קחו את העניין כאתגר אישי. הרקיע רומז כי מנוחה וחופשה מעצימות את כוחותיכם ואינן בבחינת בזבוז של זמן. אתם חייבים לעצמכם יותר בילויים.

מאמרים קשורים

Back to top button