הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 11.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

צפוי יום של שינויים. בעבודה אתם מתמודדים עם עומס שנובע מחוסר יכולת להתארגן ביעילות מול הממונים עליכם. עליכם לתרגל אסרטיביות כדי להגיע לתוצאות. תדרשו את מה שמגיע לכם כדי לבצע את המשימות שלקחתם על עצמכם. ה'פתיל' שלכם אומנם קצר במיוחד בימים אלה אבל מומלץ לחשוב פעמיים לפני שאתם פותחים את הפה. אתם עלולים להתרפק על פרשייה שלא עלתה יפה. אם התנאים והנסיבות נותרו בעינם, אל תצפו לגדולות.


אנרגיה קוסמית עלולה להוביל אל יום של חוסר מנוחה. אתם מתקשים לבחור את המקום והאנשים לבלות איתם. העניין מעסיק אתכם כיוון שהתחייבתם לתת תשובה. ההרגשה תשתפר לאחר שתחליטו מה מתאים לכם. החרדה שיש לכם מלאכזב אחרים צריכה להיות הדבר האחרון שאתם חושבים עליו. תלמדו להיות קצת יותר אגואיסטים במובן החיובי של המילה. נראה כי זמן רב עשיתם למען הכיס ועתה יש לעשות למען הנפש. הצטרפו אל חוג יצירתי שהולם את כישרונותיכם.

כושר הביטוי וכישורי התקשורת שלכם, די צולעים היום. יש לכם צורך בלתי נשלט להפגין כוח, דעתנות ועצמאות. העניין הזה מהווה סלע מחלוקת רציני במספר תחומים ואם אתם רוצים לסיים את היום הזה בשלום ובלי יותר מידי בלגאן, כדאי שתיקחו בחשבון אפשרות של איפוק ושמירה על זכות השתיקה. עדיף. באמת. מסר רוחני יומי רומז כי אדם חכם מבין ששינויים שולטים בכל מהלך החיים והוא מסוגל לחזות מתי בדיוק הם צפויים להתרחש.



אתם מתקשים לשמור על גבולות ומוצאים את עצמכם אומרים "כן" במצבים בהם הייתם מעדיפים לומר "לא". איזו מין חולשה פנימית תוקפת אתכם היום ואין לכם את היכולת להתמודד עם כול מיני אנשים סביבכם שמנצלים את ההזדמנות להשיג את שלהם, גם בדרכים מניפולטיביות וכוחניות. מסר רוחני יומי רומז כי יש לגלות גמישות, הרמוניה ופייסנות וזאת גם אם נדמה שאחרים נוהגים בחוסר היגיון.


כדאי שתתחילו להוריד עכבות וליהנות ממה שקורה סביבכם. צפוי יופי של יום עם המון התרחשויות חיוביות. אל תגבילו את עצמכם בשום תחום. פשוט תזרמו ותגלו שהדברים מסתדרים מצוין, במיוחד כאשר מצליחים להוריד את מפלס המתח. יום מתאים לבילוי. יש סיכוי לרומן עם מישהו שאינו שייך כלל לסביבה הטבעית שלכם. קחו את הזמן, לאט לאט. הרקיע צופה מצבים לפיהם אסור להניח לרגשות למשול במעשים.


אל תתפתו לשינויים מרחיקי לכת באורח החיים. משטר של דיאטה ופעילות גופנית עומדים על הפרק. קחו יעוץ מקצועי שייתן לכם התאמה מרבית ואישית. אתם עולים על דרך המלך ומשתפרים בתקופה הקרובה, בצורה משמעותית. אתם מתחילים להטיל ספק בהתאמה של קשר חדש, ממנו התלהבתם קצת יותר מידי, דרוש לכם פסק זמן. הרקיע צופה מצבים לפיהם יהיה עליכם לנצל את כישרונותיכם היצירתיים, מבלי לחקות את כישרונותיהם של אחרים או להתקנא בהם.


נראה כי יש לכם נקיפות מצפון בגלל דברים שאמרתם למישהו מקורב לכם. אל תתעסקו במה שכבר היה ועבר גם אם לא לגמרי ברור לכם מה ואיך קרה הכול. עליכם להחליט האם כדאי להתנצל או פשוט לשכוח את מה שהיה. צפויה להתקיים דחייה כלשהי של אירוע שציפיתם לו, כל עכבה תהיה לטובה. דווקא כאשר נושבת בגבכם רוח הרפתקנית, מופיע אדם שעשוי לייצב את חייכם. אל תחמיצו את ההזדמנות.

אתם באמת מנסים להיות אוהבים וקשובים כלפי הקרובים אליכם אבל זה לא ממש הולך לכם. ייסורי מצפון שכביכול עוזרים לכם לכפר על מה שעשיתם לא בסדר או שלא עשיתם מספיק – לא ממש תורמים לשינוי המצב בשטח. האמת היא כי הציפיות שלכם מעצמכם ומאחרים מוגזמות. מצד שני, חשוב שאת החובות הבסיסיים שלכם תמלאו כמו שצריך. אם אתם נמצאים במאבק כלשהו, נראה כי הגיע הזמן להסיר את הכפפות. יש מי שאינו מכבד טאקט ודיפלומאטיות.


אתם מתגייסים לעזור לחברים שעוברים דברים לא קלים. השתדלו לא להזניח אדם חסר ניסיון שעדיין זקוק לכם. יש לכם את היכולת לומר את הדברים הכי נכונים והכי מעודדים ברגע נתון. כלל לא מפתיע שאנשים פונים אליכם לעזרה ויעוץ. יכולת הנתינה שלכם מרשימה בהחלט כשאתם רוצים ומתכווננים לעזור לזולת. הרקיע מבשר על הצלחה בכל תחום בו מעורב הממסד. אל תניחו למשחקי כבוד לשבש קשר שנרקם בעמל רב. מוטב להניח בצד את האגו ולעבוד עם ההיגיון.


יש מי שטוען כלפיכם כי יותר נוח לכם לשקוע במצבי רוח מאשר לעשות מאמץ ולתפקד כמו שצריך. קחו יוזמה והתחילו להשקיע במערכות היחסים בהם אתם מעורבים ולא רק בבני המין השני. אתם עסוקים מידי בעצמכם. אנשים מרגישים פגועים בגלל היחס שלכם המתפרש כמתנשא למרות שאין לכם כוונות כאלה. חבל. הרקיע רומז כי מישהו מקנא בכם אך מרפד את מבטיו בחיוכים מעושים. אתם עלולים ליפול שבי במלכודת של חנופה.

נסו לא להיכנס לעימותים, למרות שהסבלנות שלכם עומדת לפקוע. יש לכם יותר מידי מה להפסיד. אתם נבוכים מול אדם קרוב שאומר לכם את כל האמת בפנים. דברים שלא הייתם מודעים להם, עולים וצפים על פני השטח ואתם מתבקשים לתת עליהם את הדעת. הרקיע רומז כי ההצלחה הצפויה לכם קשורה במשהו עונתי, אתם יודעים, כזה שיש לו קשר ישיר עם תקופת החורף.


התפתחות מעניינת בתחום העסקי תתרחש כתוצאה מנסיעה ארוכה או מהלך מפתיע ונועז שתנקטו בו. הצורך שלכם הוא להתאוורר מהמועקה ששרתה עליכם בזמן האחרון. זמן מתאים לפיוס עם מישהו שרק מחכה לאיתות מצדכם. הגיע הזמן לעבור לפעילות אינטנסיבית בתחום האינטלקטואלי. אין טעם לחכות יותר. הרקיע קובע כי גם אם הדמעה זועקת על הלחי, אתם מוצאים תעצומות נפש לבדיחה טובה. אין כמו הומור על-מנת למשוך אליכם כוחות ממוזלים.

מאמרים קשורים

Back to top button