הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 12.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע משגר היבט הרמוני ומרגיע הישר אל כוכב מרס השולט בכם. שוויון עבורכם הוא ערך עליון. לאחרונה, לעיתים קרובות מאוד, אתם מרגישים שאינכם זוכים ביחס הוגן כפי שאתם מעניקים לסביבה. אולי זה קורה בגלל שאתם משדרים ביקורתיות ואנשים לא נפתחים אליכם. יש לכם הזדמנויות רבות לשנות את זווית הראיה שלכם ואז להחליט עם מי אתם רוצים להיות בקשר.


שוב צרות בגן עדן. אחרי שכבר חשבתם שההדורים התיישרו, יש מי שמעבירים לכם מסרים מבלבלים ואתם נכנסים לתחושה מעיקה של חוסר יציבות. הנדנדה הרגשית ממש נמאסה עליכם ויש לכם הרהורי כפירה בדבר כדאיות הקשר. האווירה סוערת וחסרת מעצורים ועלולה להתפתח למספר כיוונים אפשריים. קשיחות היא לאו דווקא טקטיקה מתאימה. מסר רוחני רומז כי גישה סבילה עשויה להיות הטובה ביותר להבסת מתחרים, הניחו להם לחשוב שהם שולטים במצב.

חוש ההומור הנפלא שלכם לא מצליח להוציא אתכם מהתסבוכת אליה נקלעתם. יש לכם רצון לשלוט בעניינים והדבר באמת רק מסבך לכם את החיים. אתם נראים לאחרים שתלטנים ואפילו די כפייתיים. זה די מקומם ואתם מקבלים תגובות תוקפניות. משהו עובר עליכם ואתם מוצאים את העצבים החוצה בצורה הכי לא מתאימה. מסר רוחני יומי רומז כי כשם שצמחים סופגים מים, כך אתם צריכים לינוק חוכמה ממורה מואר ורוחני.



אתם מנסים להספיק לבצע יותר מידי משימות ביום אחד. לחץ ועומס שמגיע מצד בני משפחה, גם הם לא מוסיפים להרגשה הטובה. הצטברות של עייפות ועצבנות מעיקים עליכם. היזהרו לא להיכנס לעימות מילולי. זה לא הזמן להחליט החלטות ולהכניס שינויים מרחיקי לכת. נסו לחשוב על הצד החיובי של הדברים: יש מי שזקוק לכם. הרקיע צופה מצבים לפיהם דווקא כוחות מסתוריים ואולי, אפילו, מיסטיים – יעזרו לכם להשיג את מבוקשכם.


המון התרוצצויות וסידורים גורמים לכם לסיים את היום במצב של תשישות. אתם מצליחים, למרות העייפות, להתחבר לתחושת הסיפוק הודות להספקים הגבוהים ויש לכם גם קורת רוח שהצלחתם לעשות למען אחרים שזקוקים לכם. גם בימים אחרים חשוב לזכור את תחושת העוצמה הפנימית. נראה שהדברים עומדים להסתדר לטובתכם, אך עדיין יש קצוות שצריך לסגור ולתפור.


נראה כי דרוש לכם שינוי מרענן וזה בדיוק מה שאתם הולכים לבצע היום. יתכן שתבחרו בפעילות שטחית למדי כמו רכישת פריטים לחידוש המלתחה או לחילופין להירשם לקורס או סדנא חדשה. בתחום העבודה אתם מעזים ומבקשים פידבק ממישהו שאתם סומכים עליו. נראה כי משקעים מן העבר נותנים בכם את אותותיהם. אתם זקוקים לאוזן קשבת על מנת לשפוך את ליבכם.


מנגנון ההגנה שלכם פועל ביסודיות וכשאתם חשים בסכנה של עימות מתקרב אתם מעדיפים לברוח, להסתגר בפינה ולא הגיב. מצב של לחץ וסטרס שנוא עליכם ביותר וכשזה קורה אתם מעדיפים לעיתים לנתק קשר העיקר לא להיות בסיטואציות מביכות. היום תהיה לכם הזדמנות לתרגל התנהגות אחרת. אל תחכו לדרמות. לכו על זה בקטן. נראה כי חצוצרת-התהילה מפלסת את דרככם ומפצירה בכם שלא למכור את עצמכם בזול.

לאט לאט אתם מצליחים לנחות ולהירגע מהפנטזיות שהתעוררו בכם. התחלה סוערת של משהו שנראה כמו רומן מבטיח, דועכת. פספוס לא קטן בהתחשב בעובדה שלא כול יום אתם מוצאים את עצמכם מתלהבים כול כך. הדרך לפצות את עצמכם על האובדן היא לבטא את העצמיות והיצירתיות שלכם בתחומים אחרים, נסו להתמקד. אל תניחו לאיש להוליך אתכם שולל, ואל תשימו את מבטחכם באדם אחד בלבד.


נדמה לכם שקצות העצבים שלכם חשופים כמעט לחלוטין. רגישות יתר עלולה לגרום לעימותים אבל זה לא יקרה בהכרח, אם תשכילו להתכונן לבאות. התאימו את עצמכם לאירועים המתרחשים סביב והיו מוכנים עם תשובות הולמות לכל מיני מצבים. הגיבו רק אם זה הכרחי ובזמן הנכון עבורכם. הרקיע מבשר על הצלחה בתחומי עולם התקשורת על כל גווניו. גם הנומרולוגיה היומית צופה לכם יום מוצלח.


למרות שיש קשיים, אתם מתקדמים יפה מאוד. לרגעים אתם מרגישים שאין לכם מספיק ניסיון חיים להתמודד עם כל מיני סיטואציות שמתעוררות, אבל הרגישות, האמפטיה והסימפטיה מובילות אתכם לכיוון של ניצחון. יום טוב לקריירה וגם לחתימת חוזים הקשורים בלימודים. יש לטפח את המוטיבציה ולהתמיד. אירועים הרפתקניים או כאלה הקשורים בחו"ל – יעמדו לטובה בלב העניינים.

על מנת לצאת מתפקיד הקורבן אליו אתם נסחפים לעיתים קרובות מידי, עליכם לגלות את האפשרות של אהבה עצמית והצבת סדר עדיפויות ברור ומוחלט. אל תזניחו את הרצונות והמאווים הכמוסים שלכם רק כדי לרצות אחרים. זאת דרך בטוחה להגיע למקומות לא נעימים של קיפוח ותסכול. יחד עם כל אלה נראה כי לאנשי העסקים שביניכם צפויה הצלחה גדולה המלווה ברווחים משמעותיים.


המצב משתפר יחסית לימים האחרונים. יחד עם זאת, הקצב עדיין לא משביע את רצונותיכם ושאיפותיכם. במהלך הימים הקרובים, הזרימה תשתפר ותחושו הקלה. בכלל יהיה לכם יותר קל. המחשבה על העתיד צריכה לדרבן ולעודד אתכם. יש לא מעט בעיות, אבל אתם ממש בדרך החוצה מהן. עוד מאמץ קטן ו…. כל שאתם זקוקים לו היום הוא אדם שייפתח בפניכם את הדלתות הנכונות, מה שמזמין אתכם להשקיע ביחסי ציבור.

מאמרים קשורים

Back to top button