הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 13.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

צפוי לכם יום מוצלח בענייני כספים. נוכחות של חבר מעודדת אתכם לנקוט בצעדים מעשיים לקידום המצב. שימו לב לאדם ממזל גדי שמנסה למשוך אתכם לכיוון חדש ומרתק. הימנעו מהוצאות פזיזות. תקשורת עם מקצוען היא בעלת משמעות עליונה ותסייע לכם לעבור את האתגר המסתמן בצורה טובה. אתם מתחילים לשלוט ברזיו של תחום העשוי להביא לכם הצלחה בעתיד. כפתרון זמני כדאי שתשקלו עיסוקים שנטשתם בעבר.


יום עצבני במקצת. אתם מנסים להשיג שליטה על המצב אבל זה לא ממש הולך לכם. קצרים בתקשורת גורמים לעימותים בעיקר בקרב חברים לעבודה. יתכן מאוד שהמתיחות תגלוש גם ליחסים האישיים. עדיף להימנע ממילים שאי אפשר להחזיר. אתם זקוקים להתאווררות קלה על מנת להחזיר לעצמכם את שיווי המשקל. מסר רוחני רומז כי האדמה אוצרת בתוכה מים בדיוק כפי שהסכר עוצר את מי האגם. בדרך דומה המשמעת משמשת לריסון ההפכפכות.

נראה שאין לכם יותר מידי סבלנות לאף אחד. יש לכם הרגשה שאתם לא בסדר ומצב הרוח ירוד. דווקא בימים שכאלה מוטב למצוא מישהו קרוב שיזכיר לכם שרגעי המשבר הם גם הזדמנויות ללמוד ולצמוח, לשרוד ולהחכים. יש לדבר עם חברים קרובים ומפרגנים ולא לוותר על בילוי משותף לתוך הלילה. עד שהמועקה תעבור. ממש כך. נראה שאתם מבזבזים אנרגיה על תוכניות ותכנונים, בעוד שהמציאות דורשת פעולה וביצועיזם.



רגע לפני שאתם מסתערים על בחיר/ת ליבכם מתוך אמונה שלמה ש"זהו זה" חישבו שוב ואל תנסו להאיץ תהליכים. בדקו שוב ולעומק מה קורה אצל הצד השני וגם אל תאמינו לכל מה שנאמר. שימו לב למה שאומרות השתיקות ובין המילים. נראה כי יש מי שמעביר לכם מידע מוטעה ומנסה לחבל בקשרים החברתיים שלכם. הרקיע מבשר על הצלחה הנובעת מהסתערות על מכשולים.


כשזה מגיע לחיים האישיים, קצת קשה לנהל איתכם משא ומתן הוגן. הזמן לא עוצר מלכת וכדאי שתחליטו על סדר עדיפויות ותקפידו על עמידה בלוח הזמנים. אולי זה עניין של הרגל אבל אתם מעבירים מידע לקרובי משפחה שעלולים להשתמש בו בצורה הגרועה ביותר. מסר רוחני יומי רומז כי זו תקופה נפלאה עבור כל מי מכם המבקש להתקדם ובמקביל, אין לנצל לרעה את העוצמה שהופקדה בידיכם.


אל תנסו להיות סופרמן/וומן. רצוי להיעזר בכל מי שמציע. מצב הרוח המוזר שתקף אתכם היום, מייצג תהליך פנימי של התלבטות. אתם זקוקים ללא ספק למישהו לשים עליו את הראש. אל תתפתו להיכנס לקשר בגלל הסיבות הלא נכונות. הרומנטיקה יכולה לחכות. בינתיים קחו זמן לעצמכם. הרקיע מבשר על כבוד ותהילה, הכרה והערכה – מעמד חברתי איתן.


אתם זקוקים לזמן כדי להירגע ולאסוף כוחות. גם התחום האישי, כמובן, ממשיך להעסיק אתכם. הכי טוב היה אילו הייתם 'תופסים' כמה שעות של שקט כדי לעסוק במדיטציה או כל אמצעי אחר שייתן לכם לגיטימציה להיות לבד! הרקיע מבשר על ניצחון המושג לאחר התגברות על יריבים ומתחרים. יש אנשים העלולים להעניק פירושים שגויים לעדינותכם האופיינית.

אל תכחישו עובדות שמישהו קרוב מטיח בפניכם. נסו לעורר סימפטיה על ידי הצגת טיעונים המבוססים על עובדות ולא תירוצים. היכולת להבחין בין העיקר והטפל תעזור לכם לבלות את היום עם האנשים הכי טובים והכי מתאימים לכם. אל תבזבזו זמן מיותר על מי שלא שווה את זה. הרקיע מבשר על הצורך ליטול פסק זמן לשיקול מחדש בנושא משמעותי.


כדאי לכם לצאת לבילוי בחיק הטבע. מפגש לא שגרתי צפוי למי שיעז לנסות ולהרחיב את תחומי הנוחות. אתם צריכים למצוא דרך להתחזק ולהיפטר אחת ולתמיד מתחושת חוסר האונים שתוקפת אתכם, לעיתים קרובות מידי בזמן האחרון. לא שאין לכם סיבות מוצדקות אבל זה לא ממש עוזר בתפקוד השוטף. הרקיע מבשר על דבר מה הגורם לכם לחגוג ולהתהולל.


זהו יום של קצרים בתקשורת. בעיקרון, אין לכם בעיה עם הצבת גבולות אבל היום הזה מוכיח שעליכם לעמוד על המשמר, במיוחד כשמדובר בבני המשפחה המורחבת. אם לא תקפידו, עלול להיווצר מצב של חוסר איזון ביניכם ובין אנשים שינסו להניע אתכם בכיוונים הרצויים להם. הקדישו תשומת הלב לנקודה ספציפית זאת. הרקיע רומז כי ככל שתגביהו עוף כך גם ילכו וירבו אלה המקנאים בכם. נראה כי זה הוא גורלם של מצליחנים.

יום רומנטי שמתאים לבילוי עם בן/ת זוג, בסביבה מפרגנת. אם תשקיעו מעט מאמץ צפוי לכם יום פורה ומפתיע. יום שמתאים לשיחות פילוסופיות מעמיקות ולהחלפת דעות באווירה נינוחה. היכרויות חדשות צפויות להתרחש בימים אלה ממש. שימו לב ואל תרשו לעצמכם לחלום. כדאי לגלות ערנות ולא לפספס דברים שקורים ממש מתחת לאפכם. הרקיע מעודד אתכם לבל תתפשרו עם המצוי, אלא צאו להשיג את הרצוי. מה ששווה באמת וראוי, יש עליו מתחרים רבים. רק נטול כל ערך אינו מוקף מתחרים.


נושא הקשור לזוגיות מעלה זיכרונות מכאיבים מהעבר. יחד עם זאת, לא כדאי לכם להתמסר לרחמים עצמיים ולהיות מוטרדים ממה שקורה. העבר כבר נגמר. החיטוט המיותר הזה לא מקדם אתכם לשום מקום. ההיפך הוא הנכון. תנו לדברים לזרום בקצב טבעי. אתם לא נמצאים בוואקום ועליכם לאפשר לאנשים אחרים שאתם נמצאים איתם בקשר, להתבטא ולבטא את הרצונות שלהם. הרקיע רומז כי גם אם אתם משוכנעים בנאמנותם של הקרובים לכם, כדאי שתפקחו עין על מעשיהם.

מאמרים קשורים

Back to top button